zeer snel en efficiënt geholpen

Door Dhr Arjen Sietzma geholpen en het was een zeer prettige man om door geholpen te worden want hij heeft een hoop werk voor ons verricht klasse,

Beste meneer De Vries, erg fijn om te lezen dat Arjen jullie goed heeft kunnen helpen en dat hij jullie alles helder en duidelijk heeft kunnen uitleggen. Mocht Arjen jullie in de toekomst vaker van hypotheekadvies kunnen voorzien, kunt u altijd contact met hem opnemen! Groet Max

Uitstekend, op één punt na

Ik heb een hele prettige samenwerking ervaren met de financieel adviseur. We konden snel zaken met elkaar doen en zij heeft er ook echt werk van gemaakt. Helaas ging het op het laatste moment mis met de dossierbehandelaar van NBG. De documenten werden naar een verkeerd notariskantoor gestuurd. Hier kwam ik helaas pas op vrijdagmiddag achter, waardoor het niet meer lukte om de documenten naar de door mij gekozen notaris te krijgen, zodat deze de stukken nog op vrijdag in behandeling kon nemen. Hierdoor loop ik vertraging op met het maken van een afspraak om de hypotheekakte te laten passeren. Klein aandachtspuntje ter verbetering, aangezien mijn gegevens dus ook digitaal naar een ander notariskantoor zijn verstuurd.

Beste Denise, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met onze adviseur en dat alles, op één ding na,  spoedig is verlopen. Het is inderdaad vervelend dat uw documenten per ongeluk naar het verkeerde notariskantoor zijn gestuurd waardoor u wat vertraging heeft opgelopen, onze excuses hiervoor. Het is een goed aandachtspunt wat we intern zullen bespreken. Bedankt voor uw review en indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag. Groet Max

Fantastische begeleiding

Niets is teveel gevraagd. Je word goed begeleid en ontzorgd

Beste Bea en René, we zijn blij om te lezen dat we jullie van goed advies hebben voorzien en dat jullie tevreden zijn over onze manier van werken. Bedankt voor de review! Groet Max

Uitstekede service, duidelijke uitleg, snelle en duidelijkecommunicatie

Na de eerste informatieve aanvraag werd er een duidelijk en eerlijk verhaal verteld. Alle mogelijkheden bekeken, en samen tot een definitieve oplossing gekomen. De adviseur, Kim van Dooren, was niets teveel. Ze werken snel en afspraken worden nagekomen.

Beste Har, we zijn blij om te lezen dat u de samenwerking met Kim als prettig heeft ervaren en dat alles spoedig is verlopen. Ook namens Kim bedankt voor uw review en mocht zij u vaker van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag! Groet Max

Een zeer goed en juist advies van onze adviseur

Onze adviseur heeft ons zeer goed en adequaat geadviseerd. Door haar goede kennis van zaken en het juist inschatten van onze situatie hebben we de maximale financiering kunnen krijgen, al was dat in eerste instantie niet mogelijk. Op basis van ons inkomen konden we niet de maximale hypotheek krijgen, maar door de verstrekker er op te attenderen dat de nieuwbouwwoning een hoger energielabel had dan waarvan men was uitgegaan lukte dat wel.

Beste Johan en Dini, erg fijn dat jullie alsnog de maximale hypotheek hebben gekregen en dat onze adviseur jullie daarbij goed heeft kunnen helpen! Indien wij jullie in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag. Groet Max

excellent!

Great from start to finish. Also our financial Adviser Marius Krooshof was great. Thank you

Hi Edila, we are glad to hear that Marius was able to get you a mortgage. Thank you for your kind words! Greetings, Max

Snel, betrouwbaar en goede communicatie

Voor ons eerste koophuis hebben wij hulp ingeschakeld bij NBG. Van begin tot eind verliep alles enorm gemakkelijk, hele duidelijke en heldere communicatie. Omdat het voor ons allemaal nieuw is hebben we veel extra informatie gekregen en konden we altijd terecht voor vragen. Ook houden ze je heel netjes op de hoogte tussen aanvraag en akkoord van de hypotheek. Dikke aanrader dus! Bedankt NBG.

Beste Anna, we zijn erg blij dat u zo tevreden bent met het advies wat onze adviseur u gegeven heeft. Fijn om te horen dat de communicatie spoedig is verlopen en dat we u alles duidelijk hebben kunnen uitleggen. Geniet van uw nieuwe woning! Groet Max

Zenuwslopend maar uitstekende service

Via nbg ben ik uitstekend geholpen in advies en aanvraag. Ben dan ook zeer tevreden over NBG

Dat is goed om te horen Marvin! Indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag. Groet Max

In een zin Geweldig NBG, fijn dat jullie met Claudia in een geweldig team werken.

Aan al onze wensen is voldaan en Claudia heeft ons prima geholpen. Onze dank gaat zeker naar haar uit.

Beste Wim, onze dank gaat ook naar u uit voor uw lovende woorden. We zijn blij dat u zo tevreden bent over het werk dat Claudia geleverd heeft. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of advies nodig hebben, kunt u altijd contact met haar opnemen. Groet Max

Uitstekende communicatie

Prima!!

Fijn dat de communicatie u goed is bevallen, bedankt! Groet Max

Uitstekend geholpen !

Als DGA'r is het al een strijd om een hypotheek te krijgen en zeker als je én 58 bent (dus banken kijken naar de hoogte van je pensioen..) en je pensioen beperkt is... En toch hebben ze er een uitstekende hypotheek kunnen regelen, snel (wat je als ondernemer wilt) én zonder extreem veel papierwerk. Top dienstverlening !

Beste Hans, als DGA'er is het doorrekenen van de hypotheekmogelijkheden inderdaad wat complexer maar we zijn erg blij om te horen dat onze adviseur u zo goed heeft kunnen helpen in het verstrekken van een hypotheek. Dank voor uw lovende woorden! Groet Max

Meedenkend en gericht advies

Wij kennen de adviseur van NBG al jaren en menig keren gebruik gemaakt van zijn deskundigheid. Wil je goed en gedegen advies dan is NBG de juiste partij.

Dat is mooi om te lezen Andre! Fijn dat u zo tevreden over onze adviseur bent en dat u al vaker van zijn diensten gebruik heeft gemaakt! Groet Max

Vlotte en positieve adviezen met resultaat

Adviseur Dennis van Steenbergen dacht creatief mee en kwam met de goede oplossingen. Hij werkte snel en het resultaat was conform de verwachtingen. Bovendien plezierig in de contacten.

Beste Hans, we zijn erg blij om te lezen dat het contact en de samenwerking met Dennis soepel is verlopen. Mocht hij u in de toekomst vaker van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Groet Max

Deskundig

Vlotte behandeling. Upload dikke prima.

Fijn dat alles spoedig is verlopen, Dick! Groet Max

Luisterend oor.

Ok

Bedankt Guy, fijn om te horen! Groet Max

Zeer prettig geholpen,

Meerdere malen een inventariserend gesprek gehad. Voortdurend een goed contact gehad met de adviseur. En bij de uiteindelijke koop van een andere woning duidelijke info ontvangen. Met alle geduld kreeg ik uitgelegd wat ik niet goed begreep. En met alle geduld werd me herhaaldelijk uitgelegd wat ik moest weten over het hypotheek-product. Ook over de te volgen stappen in de afwikkeling van de aanvraag bij de geldverstrekker werd ik goed begeleid.

Beste Gerhard, dank voor uw lovende woorden. Fijn dat u zo tevreden bent over de werkwijze van onze adviseur. Geniet van uw nieuwe woning! Groet Max

Vriendelijke en zeer goede begeleiding

wij staan versteld, de adviseur heeft ons tot volle tevredenheid op een uitstekende manier geholpen

Beste Wil en Jan, fijn dat u zo tevreden bent over onze adviseur, bedankt! Groet Max

Goede en duidelijke service.

Dienstverlening is snel, duidelijk en goed. Vriendelijke medewerkers.

Beste meneer/mevrouw Ruitenberg, fijn om te horen dat u onze dienstverlening als prettig heeft ervaren! Groet Max

Maken mogelijk wat volgens anderen niet mogelijk is

Adviseur is begaan met de klant en is zeer kundig. Daar waar anderen geen mogelijkheden zien ziet hij die wel. Zeer aan te bevelen.

Goed om te horen, Ruud! We zullen er altijd alles aan doen om de hypotheek voor u rond te krijgen! Groet Max

Heel fijn. Neemt de tijd om alles uit te leggen en reageert snel.

Ik vroeg iets op m.b.t. rente en werd gebeld waarna iemand langskwam bij mij thuis om het te bespreken. Geheel vrijblijvend. Ik had nog geen huis of bod dat geaccepteerd was dus had daarna geen contact meer. Als ik een bod deed kon ik altijd bellen of mailen met vragen welke snel beantwoord werden. Heel fijn. Toen mijn bod geaccepteerd werd hielp NBG zeer transparant en goed. Erg fijne partij omdat NBG ook echt de kar trekt en je goed begeleid bij het aanleveren van alle document. Zij zorgen ervoor dat jij de deadlines niet mist!

Beste Gerben, wat leuk om te zien dat onze manier van werken u zo goed is bevallen, bedankt voor uw lovende woorden en geniet van uw nieuwe woning! Groet Max

Wij zijn op een deskundige wijze en met betrokkenheid begeleid bij het regelen van onze hypotheek.

We hebben gedurende het hele traject het vertrouwen gehad dat we in goede handen waren. Er is adequaat ingegrepen toen door het handelen van de eerste hypotheekverstrekker wij in de problemen dreigende te komen. Met als gevolg dat we heel snel onze handtekening konden zetten onder een hypotheek bij een tweede hypotheekverstrekker. Kortom wij zijn heel erg tevreden met de begeleiding van NBG.

Beste Sarah Jane, fijn om te lezen dat onze NBG adviseur alles goed heeft kunnen regelen ondanks de problemen die er aan leken te komen. Bedankt voor uw positieve woorden en mochten wij u in de toekomst vaker van dienst kunnen zijn, horen we dat graag! Groet Max

Duidelijke web portal, duidelijk advies en goed bereikbaar.

Beste Freddy, mooi om te lezen dat u de communicatie met de adviseur als prettig heeft ervaren! Groet Max

Fijn geholpen

Snelle afhandeling van zaken

Fijn dat de werkwijze u is bevallen! Groet Max

Snel, betrokken en ter zake

Marco was duidelijk, reageerde snel en heeft alles prima geregeld.

Dat is fijn om te horen, Henk! Marco zal u altijd van dienst zijn waar nodig! Groet Max

NBG was

Brian has been incredibly patient in guiding me through various mortgage options, explaining intricacies multiple times until I fully grasped the details. Accommodating evening appointments, our meetings stretched over 2 hours as he diligently explored various financing possibilities to secure the best mortgage solution. Brian's professionalism, coupled with his friendly demeanor, made my interaction with him exceptionally positive. His efforts played a crucial role in arranging a significant mortgage for me, and I'm genuinely thankful for his expertise and support.

Dear Farzin, thank you for your kind words! I am glad to hear that Brian was able to help you in a good way and that you found Brian's working method pleasant. Thanks again and enjoy your mortgage! Greetings Max

De Pinckart 54 5674 CC Nuenen

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.