****

Van begin af aan een goede begeleiding!

Zo horen we dat graag Francien, bedankt! Groet Roel

goed en duidelijk advies

prettige samenwerking m.b.t. de hypotheek aanvraag

Beste meneer/mevrouw Corman, fijn dat u prettig met onze adviseur heeft kunnen samenwerken en dat het advies u goed is bevallen! Mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Altijd goed geholpen door Roland van der Zwaag.

Goed om te horen Leo! Ook namens Roland bedankt! Groet Roel

Goede samenwerking levert een goede hypotheek.

De gesprekken waren zinvol. De alternatieven waren voldoende gedetailleerd en werden duidelijk tegen over elkaar gezet met de bijbehorende consequenties.

Beste meneer Van der Kaats, we zijn blij om lezen dat u tevreden bent over het gesprek wat u met onze adviseur heeft gehad en dat alle mogelijkheden duidelijk voor u in kaart zijn gebracht. Mochten wij in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Groet Max

Super van a tot z met Dick nagelhout

Super vanaf het moment dat Dick bij ons was liep het zeer goed. De communicatie, uitleg, meedenken. Steeds bereikbaar, of er werd snel op gereageerd. Kwamen wij er niet uit hielp hij ons. Terug koppeling was ook heel fijn. Hoe het ervoor stond tot dat het gelukt was. We gaan zeker in de toekomst nbg nemen wat hypotheek advies. Ik heb mijn buurvrouw geadviseerd nbg te nemen. Mvg daisy

Beste Daisy, we zijn erg blij om te lezen dat u NBG bij uw kennissen zou aanraden! Ook namens Dick bedankt voor uw lovende woorden, fijn dat u zo tevreden bent over de communicatie, samenwerking en het advies wat Dick u gegeven heeft! U kunt altijd contact met ons opnemen mocht u in de toekomst nog hypotheekadvies nodig hebben. Groet Max

Betrouwbaar en eerlijk

Via via kwam ik bij NBG, vanaf het begin was het duidelijk wat er wel en niet mogelijk was. Absoluut een aanrader voor starters, alles werd duidelijk uitgelegd en onderbouwt. Medewerkers zijn erg meedenkend en komen met meerdere opties om uit te kiezen. Voor iedereen die denkt dat kopen geen optie is als alleenstaande starter; plan een gesprek in bij NBG!

Fijn dat u ons zou aanbevelen bij anderen en dat u zo tevreden bent over het advies wat u gekregen heeft! Mochten wij u in de toekomst vaker van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Max

Duidelijk

Zeer prettige gesprekken, die duidelijke taal bevatten. Gedegen advies en alle ruimte voor vragen en naderhand voor extra uitleg. Offerte was zoals we dat hadden gewild. De bank werkte niet helemaal mee, dus een nieuwe offerte. Na goedkeuring stond het geld binnen een week op onze rekening. Bedankt. We zijn blij.

Zo horen we dat graag Loek! Fijn dat de communicatie en samenwerking met onze adviseur u goed is bevallen en dat alles spoedig is afgehandeld. Dank voor uw review! Groet Max

Buitengewoon prettig

Ondanks mijn slechte kennis met e mails ed,kwamen we er toch elke keer uit,ze deden goed der best om de beloofde dingen waar te maken,en is goed gelukt ondanks dat er momenten waren dat ik dacht dat het mis zou gaan door sommige strenge regels.goed gewerkt allemaal.

Beste Ruud, fijn om te horen dat alles toch is goed gekomen ondanks wat mogelijke tegenslagen en dat u goed hypotheekadvies heeft gekregen. Mocht u in de toekomst nog eens advies nodig hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen! Groet Max

uitstekend

Een zeer goed en gedegen advies dat leidde tot een snelle acceptatie van de hypotheekverstrekker

Zo horen wij dat graag Paul! Fijn dat alles goed is verlopen en dank voor uw review! Groet Max

Vriendelijk en snel weten waar je aan toe bent

Altijd bereikbaar en duidelijk in uitleg

Beste Ria, erg fijn om te horen dat het contact met onze adviseur prettig is verlopen en dat hij/zij u goed advies heeft kunnen geven. Groet Max

Never change a winning team

Het was nu de vierde keer dat ik met mijn vaste adviseur de heer Sietsma zaken doe omtrent de aankoop van een huis. Heel fijn dat ik erop kan vertrouwen dat het goed geregeld wordt. Het sparren over de te maken keuzes heb ik als heel prettig ervaren. En afspraken worden 100% nagekomen. Top!

Beste Jacques, mooi dat u zo tevreden bent over de samenwerking met Arjen en fijn dat hij u al vier keer heeft kunnen helpen bij de aankoop van een woning, goed dat het vertrouwelijk voelt en dat alles spoedig is verlopen. Mocht in de toekomst een vijfde keer ook nog nodig zijn, kunt u altijd contact met hem opnemen! ;) Groet Max

Erg fijn geholpen

Hele fijne ervaring gehad met Ruud en Jeroen. Ze hebben ons super goed geholpen en konden altijd bellen met vragen.

Beste Femke, heel fijn dat het contact met Ruud en Jeroen u goed is bevallen! Dank voor uw lovende woorden en mochten ze u in de toekomst verder kunnen helpen, kunt u altijd contact met ze opnemen! Groet Max

Snel, correct en meedenkend

Plezierig en vlot contact, snel werkend

Beste Sjaak, fijn dat het contact met onze advies prettig is verlopen en dat u tevreden bent over onze manier van werken! Groet Max

Goed en snel geholpen.

Ik ben heel tevreden over adviseur Lance Huijbrechts. Hij heeft me goed geadviseerd en geholpen. Reageert snel en adequaat op alles wat gebeurt. Is vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij dat alles goed en snel is geregeld.

Beste Corinne, wat fijn dat u zo tevreden bent over het werk wat Lancer geleverd heeft en dat de communicatie u is bevallen. Ook namens Lancer bedankt voor uw mooie woorden! Groet Max

geweldig

Dankzij Dennis en Joris goede hulp

Dat is mooi om te horen Yvo, bedankt voor uw review! Groet Max

Lekker makkelijk, ook als DGA!

Als ondernemer is het niet altijd makkelijk om een financiering aan te gaan, als DGA van meerdere BV's merk ik dat het mij nog lastiger gemaakt wordt ondanks alle mooie jaarstukken en bankafschrijften enkel omdat "er meer risico's zijn" als ondernemer. Gelukkig bestaan er mensen zoals Pascal en na het laten toetsen van mijn "zakelijk inkomen" heb ik met een inkomensverklaring en zijn inzet vrij snel een hypotheekaanbod gekregen. 10/10!

Beste Anees, wij zijn erg blij om te lezen dat Pascal u zo goed heeft kunnen helpen. Het is voor een DGA altijd net wat complexer om de hypotheek rond te krijgen maar gelukkig is dat helemaal goed gekomen en bent u tevreden over het werk van Pascal. Mocht Pascal u in de toekomst vaker van hypotheekadvies kunnen voorzien, vernemen wij dat graag! Groet Max

zeer goede en snelle behandelihg van de aanvraag

snelle en deskundige begeleiding bij het hele proces

Beste meneer/mevrouw Vorster, we zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het werk wat onze adviseur geleverd heeft, dank hiervoor! Groet Max

zeer snel en efficiënt geholpen

Door Dhr Arjen Sietzma geholpen en het was een zeer prettige man om door geholpen te worden want hij heeft een hoop werk voor ons verricht klasse,

Beste meneer De Vries, erg fijn om te lezen dat Arjen jullie goed heeft kunnen helpen en dat hij jullie alles helder en duidelijk heeft kunnen uitleggen. Mocht Arjen jullie in de toekomst vaker van hypotheekadvies kunnen voorzien, kunt u altijd contact met hem opnemen! Groet Max

Uitstekend, op één punt na

Ik heb een hele prettige samenwerking ervaren met de financieel adviseur. We konden snel zaken met elkaar doen en zij heeft er ook echt werk van gemaakt. Helaas ging het op het laatste moment mis met de dossierbehandelaar van NBG. De documenten werden naar een verkeerd notariskantoor gestuurd. Hier kwam ik helaas pas op vrijdagmiddag achter, waardoor het niet meer lukte om de documenten naar de door mij gekozen notaris te krijgen, zodat deze de stukken nog op vrijdag in behandeling kon nemen. Hierdoor loop ik vertraging op met het maken van een afspraak om de hypotheekakte te laten passeren. Klein aandachtspuntje ter verbetering, aangezien mijn gegevens dus ook digitaal naar een ander notariskantoor zijn verstuurd.

Beste Denise, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met onze adviseur en dat alles, op één ding na,  spoedig is verlopen. Het is inderdaad vervelend dat uw documenten per ongeluk naar het verkeerde notariskantoor zijn gestuurd waardoor u wat vertraging heeft opgelopen, onze excuses hiervoor. Het is een goed aandachtspunt wat we intern zullen bespreken. Bedankt voor uw review en indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag. Groet Max

Fantastische begeleiding

Niets is teveel gevraagd. Je word goed begeleid en ontzorgd

Beste Bea en René, we zijn blij om te lezen dat we jullie van goed advies hebben voorzien en dat jullie tevreden zijn over onze manier van werken. Bedankt voor de review! Groet Max

Uitstekede service, duidelijke uitleg, snelle en duidelijkecommunicatie

Na de eerste informatieve aanvraag werd er een duidelijk en eerlijk verhaal verteld. Alle mogelijkheden bekeken, en samen tot een definitieve oplossing gekomen. De adviseur, Kim van Dooren, was niets teveel. Ze werken snel en afspraken worden nagekomen.

Beste Har, we zijn blij om te lezen dat u de samenwerking met Kim als prettig heeft ervaren en dat alles spoedig is verlopen. Ook namens Kim bedankt voor uw review en mocht zij u vaker van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag! Groet Max

Een zeer goed en juist advies van onze adviseur

Onze adviseur heeft ons zeer goed en adequaat geadviseerd. Door haar goede kennis van zaken en het juist inschatten van onze situatie hebben we de maximale financiering kunnen krijgen, al was dat in eerste instantie niet mogelijk. Op basis van ons inkomen konden we niet de maximale hypotheek krijgen, maar door de verstrekker er op te attenderen dat de nieuwbouwwoning een hoger energielabel had dan waarvan men was uitgegaan lukte dat wel.

Beste Johan en Dini, erg fijn dat jullie alsnog de maximale hypotheek hebben gekregen en dat onze adviseur jullie daarbij goed heeft kunnen helpen! Indien wij jullie in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag. Groet Max

excellent!

Great from start to finish. Also our financial Adviser Marius Krooshof was great. Thank you

Hi Edila, we are glad to hear that Marius was able to get you a mortgage. Thank you for your kind words! Greetings, Max

Snel, betrouwbaar en goede communicatie

Voor ons eerste koophuis hebben wij hulp ingeschakeld bij NBG. Van begin tot eind verliep alles enorm gemakkelijk, hele duidelijke en heldere communicatie. Omdat het voor ons allemaal nieuw is hebben we veel extra informatie gekregen en konden we altijd terecht voor vragen. Ook houden ze je heel netjes op de hoogte tussen aanvraag en akkoord van de hypotheek. Dikke aanrader dus! Bedankt NBG.

Beste Anna, we zijn erg blij dat u zo tevreden bent met het advies wat onze adviseur u gegeven heeft. Fijn om te horen dat de communicatie spoedig is verlopen en dat we u alles duidelijk hebben kunnen uitleggen. Geniet van uw nieuwe woning! Groet Max

Zenuwslopend maar uitstekende service

Via nbg ben ik uitstekend geholpen in advies en aanvraag. Ben dan ook zeer tevreden over NBG

Dat is goed om te horen Marvin! Indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dat graag. Groet Max

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.