Snel en doeltreffend en vriendelijk.

Na een persoonlik gesprek waar alles duidelijk was uitgelegd vol vertrouwen met NBG verder gegaan.

Snelle actie en goed advies

Voor het oversluiten van onze hypotheek kwamen wij bij NBG terecht. We zijn zeer snel geholpen met een goed en duidelijk advies. Alle benodigde papieren konden we op een gemakkelijke manier uploaden.

professioneel

Binnen een paar dagen na mijn email kreeg ik een telefoontje. Binnen een week zaten we met onze adviseur Erik van Riet om tafel. Vanaf toen werden we ontzorgd en liep alles vlot. Hij regelde alles. Onze vragen werden snel beantwoord. Hij dacht mee en adviseerde ons.

Een eindresultaat na een zeer verhelderend gesprek.

De vele haken en ogen werden toegelicht en hebben geleid tot een weloverwogen advies , waar we ons in konden vinden.

Zeer prettige ervaring

Wij zijn uitstekend geholpen in dit hele proces! het was een beetje complex maar het is uiteindelijk gelukt! Met dank aan Patrick de velde H.

Prettig en precies

Goede begeleiding en advies, persoonlijk vond ik de tariefstelling prijzig, maar in ieder geval een goed resultaat.

Ik heb me niet ontzorgd gevoeld

Het heeft me veel tijd gekost om alles aan te leveren en ik moest regelmatig zelf achter zaken aanbellen. Voor mijn gevoel had er meer vanuit NBG moeten gebeuren.

Een fijn en goed gesprek

Er werd duidelijk gecommuniceerd, fijn gesprek gehad over de mogelijkheden. Er werd snel gehandeld en afspraken werden nagekomen. Als zeer prettig ervaren.

Hele vriendelijk mensen en hele fijne tussen persoon die goed op de hoogte bleef houden .

Uiterst tevreden over gegeven advies en uitwerking daarvan.

Wij zijn zeer tevreden over het advies en de ondersteuning bij het verkrijgen van een hypotheek door NBG. Het advies is zeer goed en de afhandeling is duidelijk en de handelingen die door ons verricht moeten worden zijn doormiddels Mijn Portaal goed te verrichten. Top adviseur!

Alles was goed en duidelijk geregeld.

Goedemorgen adviseur heldere uitleg

Goede uitleg later een paar wijzigingen ook goed door gesproken

Uitstekend. Top bedrijf.

NBG heeft mij uitstekend geholpen met alles. Hele goede service verricht tijdens de hele procedure. De nazorg gaat ook heel correct.

Snelle acties

Goed bereikbaar Kundig Snel antwoord Klantgericht

Wat er beloofd wordt, gebeurt ook.

Een zeer prettige samenwerking. Niks teveel. Klaar staan voor advies.

Perfect geregeld

Alles perfect geregeld door Claudia admiraal! Het gevoel geen nummer te zijn!

In 14 dagen de hypotheek voor elkaar!

Het werken met het persoonlijk portaal is prettig, alles digitaal kunnen aanleveren.

Goed , persoonlijk en professioneel verlopen

Onze adviseur had alles scherp op een rijtje staan en had goede oplossingen voor onze situatie Zijn tevreden

Deskundig

Prettig, deskundig en in goed overleg.

professionals

snel, accuraat, zeer goede communicatie. Ik raad het aan !

Supersnelle en professionele dienstverlening

Niels was altijd bereikbaar voor vragen en advies. Ik ben heel blij met de hypotheek die ik uiteindelijk heb kunnen afsluiten.

Zeer tevreden over het heldere advies, eerlijk en oprecht!

De ervaring met adviseur was goed, hij vroeg door en probeerde ook echt onze persoonlijke situatie, wensen en eisen te doorgronden.

Betrouwbaar

Goede voorlichting en zeer behulpzaam

prima geholpen we konden vaker bellen als er iets onduidelijk was voor onsons

Op onze zoektocht naar een adviseur kwamen we al gauw uit op Glen Rack,die de tijd heeft genomen om ons de voor en nadelen uit te leggen... We hebben vaker gemaild en geappt bij onduidelijkheden. Werden op de hoogte gehouden van de voortgang.. Lastig vonden we wel de vele documenten die steeds aangeleverd moesten worden,maar ook hierin werd advies gegeven. Kortom tevreden over het proces

De Pinckart 54

5674 CC Nuenen

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.