Super goed!

Klantvriendelijk en altijd in staat om de klant snel en goed helpen.

prima garage

Goede service en aardige mensen

Uitsluitende service en prijs kwaliteit verhouding.

Bij Roots krijg je altijd deskundig advies en kan je na service, onderhoud of reparatie weer met een gerust hart de weg op.

Prima geholpen en komt afspraken na

Heerlijk die kleine bedrijven die nog met je meedenken en waar je geen nummer bent. Erg tevreden over de gang van zaken.

Fijne, professionele garage met super vriendelijk en vakkundig personeel

Top garage, met vriendelijk en professional en vakkundig personeel.

Fijne werkplaats.

John is erg kundig in zijn vak en is transparant naar de klant. Overlegt en geeft advies. Daar word ik als klant erg blij van.

Geweldige service

Eindelijk een garagebedrijf wat zich echt richt op de klant. Als je belt nemen wordt de telefoon door de eigenaar zelf opgenomen en weet hij meteen wie je bent. Geen poespas en gewoon betalen wat het kost. Ik ben na een prijsopgave voor vervanging van twee kleinere onderdelen bij mijn vorige garage weggerend. Daar betaal je voor van alles, hier alleen voor het echte werk. De ontvangst is prima, de snelheid waarmee een afspraak kan worden ingepland, de communicatie en het verrichte werk. Kortom, ik ben weer helemaal blij.

Vriendelijk en netjes te woord gestaan.

Vriendelijk en netjes te woord gestaan.zeer tevreden.

Goede kwaliteit en super service!

John werkt in zijn bedrijf met veel overgave. Is betrokken met zijn klanten en denkt mee. Er staat altijd een leenauto klaar zonder extra kosten. De service bij Roots daar kunnen de Merk autobedrijven nog wel wat van leren. Hier is geen receptioniste die je koffie aanbiedt maar John zelf!

Snelle service voor een goede prijs

Afspraak maken was snel mogelijk. Er werd actief mee gedacht,

Zeer fijne garage waar ze goed werk leveren

Bij problemen kan ik altijd gelijk terecht en proberen ze de problemen aan de auto ook gelijk op te lossen zodat ik weer veilig de weg op kan

Zeer duidelijk en eerlijk

Nooit gezeik, gewoon zoals het hoort

top bedrijf ik kom er al jaren zonder problemen

top service geven een belletje als ze iets tegenkomen vragen of ze het mogen maken zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij de rekening vriendelijk en goed geholpen echt top

service zoals service moet zijn.

Zij maken hun motto rijden als een zonnetje waar.

Alles verloopt vriendelijk en goed. De uitleg over de auto, het welkom gevoel.

Toppie, zoals altijd !

doen wat ze beloven

Uitstekende service zoals altijd

Uitstekende service zoals altijd

TOP garage

Ik ben heel snel geholpen met een grote reparatie Bedankt nog daarvoor!!

Gewoon uitstekend

Vriendelijke mensen, goede service!

Zie boven!

Zeer goede service

Uitstekend en snel geholpen.

Uitstekend en snel geholpen.

Prima en correcte handelwijze

Alles op de overeengekomen tijd gerealiseerd. Correct en adequaat uitgevoerd.

Snel en goed geholpen.

Over Roots autoservice werkplaats

Roots Autoservice Werkplaats B.V. is een universeel garagebedrijf waar de klant en service hoog in het vaandel staan. Klant is koning. Ons motto is ''rijden als een zonnetje''.