Goed en netjes geholpen.

Het is een goed bedrijf, ik kom er al jaren .

Uitstekende garage!

Altijd prettig in contact en doen altijd alles in overleg met eerlijk advies.

Geweldige service, ongekende kwaliteit.

Al jaren vaste klant, met onderhoud, aankoop, schades enz. De service is hoog. De kwaliteit van het werk is bijzonder goed. Veel garage's versleten door de jaren heen. Maar Roots is ongeëvenaard.Eerlijk advies en goede prijzen.

komt afspraken na

onderhoud volgens afspraak

Top service

Ik kom hier al jaren, goede service, vriendelijk, betrouwbaar, persoonlijk, goed advies, flexibel.

top garage, John weet waar hij het over heeft.

al meer dan 30 jaar tevreden klant, zegt genoeg denk ik.

Ondanks drukke tijd toch snel geholpen!

Ondanks drukke tijd toch snel geholpen

Als nieuwe klant een prima ervaring

Na ervaringen met grote onpersoonlijke garagebedrijven een verademing om direct de afspraken te maken met de man die ook het werk uitvoert. Hij heeft prima werk afgeleverd. De volgende servicebeurten gaat hij natuurlijk ook doen.

Reparaties in 1 dag geklaard i.v.m vakantie de volgende dag

Zoals altijd informatief vooraf en keurig op tijd afgeleverd.

Altijd goede service.

Bij Roots krijg je altijd goede service, service staat hier nog hoog in het vaandel. Als je auto klaar is en je komt hem halen wordt goed uitgelegd wat er is gedaan en krijg je de defecte en/of versleten onderdelen te zien met uitleg wat er mee was. Ook krijg je een prognose van wat je volgend jaar staat te wachten bij het volgende onderhoud.

zeer correct

altijd eerlijke mensen

Prima service en attent naar de klant

Naast uitvoering van de APK en servicebeurt ook altijd aandacht voor andere vragen m.b.t. bijvoorbeeld onderhoud van de auto, omgaan met lakwerkschades en tijdige en adequate vervanging van de banden (winter- en zomerbanden versus all season banden)

Top.

Top.

Snelle service!

Goede service, snel geregeld!

Goede communicatie en duidelijke afspraken met uitstekende service

Goede ervaringen

Goeie garage

Goede service en verstand van zaken

Erg goed

Wordt er prima geholpen en maken tijd voor je . Altijd een praatje.

Altijd goed en betrouwbaar

Top Mee denkend Betrouwbaar Eerlijk Heel veel kennis van zaken.

Weer prima geholpen

Prima garage

Goede vakkundige medewerkers en prima service! Fijn dat er ook overlegd wordt over de uit te voeren werkzaamheden, en een prijsindicatie wordt afgegeven.

John staat altijd voor je klaar met zijn expertise!

Naast goede kennis en zijn passie voor auto’s staat John altijd klaar voor zijn klanten!

John geeft geen verrassingen achteraf en is betrouwbaar

Vooraf overleggen en John voert uit wat er is afgesproken. Bij verrassingen overlegd John hoe of wat en denkt mee met de Portemonnaie. Hiernaast is John altijd geïnteresseerd in je persoonlijke leven, wat ik prettig vind.

Klantvriendelijk en vakkundig

APK keuring + reparaties goed uitgevoerd Kosten vooraf duidelijk. Service is uitstekend..

Top service en altijd vriendelijk! Heel blij met Roots autoservice

Heel positief! Hopelijk kan ik nog lang bij deze garage mijn auto laten keuren en dingen laten repareren!

Bedrijfsgegevens

Overgauwseweg 65-A

2641 ND Pijnacker

015 369 3233

[email protected]

Over Roots autoservice werkplaats

Roots Autoservice Werkplaats B.V. is een universeel garagebedrijf waar de klant en service hoog in het vaandel staan. Klant is koning. Ons motto is ''rijden als een zonnetje''.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.