Meesterlijk

Bij AC-legal geldt ; Vakmanschap is meesterschap!

• Betrokkenheid

er wordt geluisterd en door gepakt. TOP

De incasso zaken worden strak beheerd door Femke en op tijd terug gekoppeld . Op het moment dat debiteur niet wil betalen dan gaat min of meer het geruisloos over in een rechtsprocedure, mits deze haalbaar is. De communicatie van dit bureau is echt fijn te noemen.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en deskundige adviseur!

Mijn ervaring heb ik als erg zeer prettig ervaren. Goede communicatie, behulpzaam en zeer deskundig.

Top Kantoor!

Wij zijn sinds 2016 cliënt van AC Legal, wij kunnen ons geen beter kantoor wensen!

Kundig en professioneel

Al weer vele jaren maak ik naar volle tevredenheid gebruik van de juridische kennis van AC Legal. Niet alleen voor Worldmeetings.com maar ook voor de startup LocalMeetings en andere bedrijfsmatige en privé activiteiten. Ik heb het contact met Michel niet alleen als kundig ervaren maar ook als betrokken. Michel staat als AC Legal voor jou.

• Betrokkenheid

AC Legal is zeer professioneel betrokken en deskundig advocatenkantoor

Sinds 2015 behartigt AC Legal onze belangen. Wij hebben een aantal zaken gehad waarbij Michel Snoek ons uitstekend heeft bijgestaan. Hij bereid alles tot in de puntjes voor en is altijd bereikbaar voor ons. Hij is meedenkend en altijd scherp. Wij hopen nog jaren op hem te kunnen blijven bouwen.

Professioneel en vakkundig

Wij schakelen snel en gemakkelijk met Michel Snoek voor ondersteuning bij gerechtelijke procedures en andere handelingen waarvoor een advocaat nodig is.

Over AC Legal

Advocatenkantoor voor de zakelijke markt | Incasso-specialisten