Snelle en goede service

Is goed.

Vriendelijke en goeie service

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en je auto goed onderhouden

Snel en goed geholpen

Probleem met de accu Ik kon dezelfde dag nog terecht en kon dus verder Aardige mensen

Vakbekwame en klantvriendelijke monteurs.

Prima ervaring. Onlangs banden gewisseld en binnen no time geregeld.

Excellent Service

Een fijne garage, heldere communicatie.

Altijd vriendelijke medewerkers. Laatst een grote reparatie gedaan aan mijn auto. De communicatie hierover was echt prima!

Uitstekende en professionele service

Goede diagnose en soepele aanpak om het te verhelpen. Realistische tarieven.

Prima garage

Vak bekwaam personeel doen in overleg met de klant wat kan en wat moet gebeuren.Geen tegenvallers achteraf.

Zeer snelle en duidelijke service!

Blij dat ik weer veilig de weg op kan. Mede mogelijk gemaakt door Bosh Car Service Hillegom.

Vriendelijk personeel dat ruim de tijd voor jou en jouw auto neemt.

Een bedrijf waar je terugkomt

Vriendelijk personeel en je wordt fijn geholpen. Een garagebedrijf om reclame voor te maken.

Ik ben super en snel geholpen door de monteurs

Ik had een probleem met mijn auto waar ze niet direct achter konden komen. Maar de monteurs gingen net zo lang zoeken tot dat ze het hadden gevonden. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Erg tevreden.

Geweldig. Top service

Zeer vriendelijke en hulpvaardige mensen

Snelle service als je een probleem hebt, gaan indien mogelijk direct aan de slag, je krijgt onmiddellijk koffie terwijl de auto de garage wordt ingereden. super!

Snel, efficient en toegankelijk

Na contact kon ik snel terecht, en werd na uitlezen meteen geholpen. Prima service en auto loopt weer als een trein.

Prima service en vakkundigheid

Nooit klachten gehad. Alles wordt prima geregeld.

klantgericht en deskundig

Medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Je wordt altijd snel en goed geholpen.

Super vriendelijk en behulpzaam.

Na deze eerste ervaring zeker een volgend bezoek.

Heel prettig bedrijf wij komen hier al vele jaren autorijschool Lippens

prima service en advies

Snelle service

Uitstekende service Een kapotte accu is snel gefikst

1e indrukken zeer goed

Zoals in de headline ook staat, ik kan mij alleen baseren op de eerste indruk en die is zeer goed. Goede communicatie, prijs conform inschatting en er is hard gewerkt om mijn auto voor mij op tijd klaar te hebben.

Uitstekende service en advies

Al enkele jaren ben ik klant bij hen en dat bevalt uitstekend. Altijd even overleg voordat er reparatie plaatsvindt.

ZEER GOED

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jonkheer Mockkade 33

2181 AL Hillegom

Over Bosch Car Service Hillegom

Alles onder één dak bij Bosch Car Service Hillegom! Wij doen alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast pechhulp ook bij ons terecht voor een autoverzekering, autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.