Correct en vakkundig

Ik kwam zonder afspraak om een lamp te vervangen. Meteen geholpen

Goeie ervaring

Na jaren een lease auto te hebben gehad die ook hier in onderhoud was moesten we een garage zoeken voor onze eigen aangeschafde auto. Geen moment getwijfeld om dit te laten hier te doen. Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Alles wordt goed uitgevoerd.

Heel snel en goed geholpen.

Vertrouwen

Vanaf het eerste contact tot het wegrijden een goed en veilig gevoel. We voelen ons serieus genomen en oprecht geholpen door zowel de verkoper als de garagehouder.

Afspraak was snel gepland en alles is goed uitgevoerdoetd.

Zeer goede en vriendelijk service en contact

Ik ben vriendelijk geholpen.

uitstekende service en persoonlijke aandacht

De aandachtspunten bij een servicebeurt worden door Patrick en zijn team goed opgevolgd. Blij met even een stofzuiger door de auto als afronding van de beurt.

Uitstekende service.

Mijn ervaring is dat Bosch car service altijd meedenkt over een gepaste oplossing. Bij kleine dingen kan ik langsrijden en dan wordt er direct naar gekeken. Het personeel vind ik altijd vriendelijk en de service die zij verlenen vind ik uitstekend. Kortom, ik ben zeer tevreden over Bosch car service.

Zeer netjes en Klantvriendelijk.

Belde ivm kapotte band en kon meteen langskomen om het te laten maken. Bij binnenkomst meteen vriendelijk aangesproken en op een nette wijze ingelicht over wanneer het klaar was en dat ze meteen ook hem vervangen met de thuis komer op de achteras.bij telefonisch contact en bij aankomst stond mn auto er weer netjes bij . Werd netjes uitgelegd wat ze gedaan hebben en laten zien voor ik moest betalen. Al met al net bedrijf en klantgericht en Klantvriendelijk.

Ik werd gelijk geholpen.

Duidelijke uitleg en snelle service.

Ik heb altijd goed contact met Bosch Car Service Hillegom. Ze staan altijd klaar en lossen de eventuele problemen snel en vakkundig op. Ik ben zeer tevreden en hoop dat ook in de toekomst te blijven.

Houden zich keurig aan de afspraak

Prima garage !!!

Hadden problemen met de bedrijfsauto....werd snel en correct opgelost.

Meedenken

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en er wordt met mij meegedacht

niet geheel volgens afspraak

auto gebracht voor APK en servicebeurt op 1 december: alleen Apk uitgevoerd. Nieuwe afspraak 14 december voor servicebeurt. Twee dagen auto kwijt, waarom niet op een dag?.

Weer top geholpen, en aardige gasten

Goed geholpen en aardige gasten.

Meedenkend en vakwerk

Ze zijn snel, denken mee en leveren vakwerk af

ADHOC reparatie in 1 dag klaar

tijdens een rit bleek kwamen er wolkjes onder de motorkap, op de vluchtstrook eea bekeken, niets te zien. direct rechtsomkeert gegaan en naar Bosch Car Service Hillegom gereden. zonder aankondiging aangekomen, gekeken en bleek lek koelsysteem. "dat gaan we vandaag nog voor u regelen", en een leen auto is er ook nog voor u. eind van de dag was ie klaar!! Kijk, dat is nu SERVICE. mijn garage.

Zeer goede service

Snel en hulp

Prima service en komen afspraken na.

Mooi bedrijf met vriendelijk personeel.

Ze staan altijd voor je klaar!!!

Wat er ook is, ze staan altijd voor je klaar. Heel betrouwbaar!!

Snelle en goede service

Is goed.

Vriendelijke en goeie service

Je wordt altijd vriendelijk geholpen en je auto goed onderhouden

Snel en goed geholpen

Probleem met de accu Ik kon dezelfde dag nog terecht en kon dus verder Aardige mensen

Jonkheer Mockkade 33 2181 AL Hillegom

Over Bosch Car Service Hillegom

Alles onder één dak bij Bosch Car Service Hillegom! Wij doen alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast pechhulp ook bij ons terecht voor een autoverzekering, autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.