Zeer goede en attente service

Erg goed

Fantastische vakantie op Bali

Veel gezien, goede gids, punctuele chauffeurs wat de vakantie heel relaxed maakte. Bali is een beeldschoon eiland met heerlijk eten en aardige mensen. Echt even in een andere wereld.

• Betrokkenheid

Een geweldige reis van bijna zes weken, waarbij elke volgende dag nog mooier was dan de vorige.

Een rondreis, Java, Sumatra , Bali . Een goed georganiseerde reis op maat met ons hele gezin.

• Advies N.v.t.

Uitstekend verzorgde huwelijksreis

Vakantie geboekt via Rama Tours naar Sri Lanka en de Maldiven. Was tot in de puntjes verzorgd.

Zeer vakkundig en snel

Rama tours reageerde snel en kwam met echt leuke tips en een route voor onze Kalimantan reis.Hele mooie hotelletjes, een super hids en alles perfect geregeld door Djordy!

Bisonspoor 3002 3605 LT Maarssen

Over Adviesscore.nl