Een onvergetelijke reis naar Bali gemaakt met Rama Tours

In de zomer van 2022 een prachtige individuele rondreis Bali gemaakt met ons gezin. Meteen bij boeking was er al fijn persoonlijk (telefonisch ivm Corona) contact over onze wensen. Ook later, toen ik zorgen had over hoe alles zou verlopen naar en op Bali in verband met de toen nog geldende COVID maatregelen, werden we gastvrij ontvangen op kantoor en ontzorgd door Shilla. De reis was in 1 woord fantastisch, fijne hotels, prachtige excursies met Nederlands sprekende gids. Ook ter plaatse zijn we top geholpen door de plaatselijk agent met een paar kleine dingen zoals extra taxivervoer en een eerdere incheck ivm ziekte en toen op de terugreis onze taxi, die ons op zou halen, vast zat in het verkeer werd gelijk ander vervoer naar de luchthaven geregeld. Wij komen zeker weer terug bij Rama Tours voor een volgende reis! Met name Shilla willen wij nog extra bedanken voor haar inzet en behulpzaamheid!

Een geweldige reis gehad, qua organisatie klopte alles.

Bij Rama Tours een rondreis door Thailand geboekt. Qua organisatie klopte alles, de chauffeurs en gidsen waren overal op tijd met fijne auto's. Hele leuke boutique hotelletjes heeft Rama uitgezocht. De overnachting in het floatel op de rivier Kwai was wel heel speciaal. De excursies zijn ons goed bevallen met als hoogtepunten de fietstochten en de trektocht door het natuurpark Khao Yai. De fietstocht door Bangkok was erg leuk en ging door allerlei buurten en over markten waar wij anders nooit zouden zijn gekomen, In Sukhothai hebben wij via de agent een fietstocht geboekt bij mr. Jib. Een aanrader! Met z'n tweeën en een gids door de omgeving gefietst en de historische stad bezocht. Als afsluiting heerlijk geluncht bij een klein restaurantje waar anders alleen de lokale bevolking komt. De hike door het natuurpark was ook super leuk. De hele reis pntzettend genoten.

• Betrokkenheid

Ervaren en zeer goed Indonesië reisbureau

Rama Tours heeft prima rondreis over Bali voor ons georganiseerd. Alles klopte en ontvangen informatie was ook volledig Tussentijdse vragen werden snel en vakkundig beantwoord Dank aan Rama Tours , met name aan Djordy

• Betrokkenheid

Heel goed geregeld, door zeer behulpzame en bekwame medewerkers

Rama Tours heeft al veel reizen naar Java voor mij georganiseerd Omdat ik alleen reis, is het belangrijk voor mij, dat alles goed geregeld is. Alle reizen die ik heb gemaakt, georganiseerd door Rama Tours waren uitstekend geregeld, mooie hotels en goede chauffeurs. De medewerkers van Rama Tours zijn heel behulpzaam en het contact verloopt altijd uitstekend.

Mooie afwisselende reis!

Eind september 2022 hebben wij een 24-daagse reis Bali-Java-Bali gemaakt. Het was een mooie, goed georganiseerde en afwisselende reis. De reis op Java was gebaseerd op de voorbeeldreis ‘Java onbekend’ met voor ons als hoogtepunt de tocht naar de Bromo vulkaan. De reis is in goed overleg met Rama Tours deels aangepast en in korte tijd samengesteld met dank aan Djordy! Accommodaties zijn divers, dat is ook een charme van de reis. Op een enkele accommodatie na waren deze goed/zeer goed. In deze periode hebben wij wel veel regen gehad, vooral ‘s middags. Zowel op Bali als op Java gaf men aan dat dit niet normaal was voor de tijd van het jaar. Een reis bij Rama tours samenstellen bevelen wij zeker aan!

• Betrokkenheid

Goede hulp bij de voorbereiding en (ook achteraf) bijzonder tevreden over onze reis!

Rama Tours onderscheidde zich door van het begin af aan mee te denken en persoonlijke wensen uit te werken in een reisplan. De prijs-kwaliteitverhouding beviel ons goed. De persoonlijke benadering en flexibiliteit hebben we gewaardeerd.

Schitterend en ontspannen rondreis naar oost Java & Bali

In oktober 2022 hebben we weer een schitterende reis gemaakt naar Indonesië verzorgd door Rama tours. Dit keer hebben we oost-Java en Bali bezocht. Een goed verzorgde ontspannen reis met mooie natuur, fantastische hotels, fijne chauffeur en heerlijk eten. Vanuit Yogyakarta zijn we over land naar Bali gereisd, waarbij we natuurlijk de bekende hoogtepunten hebben bezocht: Borobudur, Prambanan, Malang, Bromo en Ijen. Op Bali hebben we in 2 fantastische hotels genoten van de natuur, rust en de bekende Balinese gastvrijheid. Kortom weer een super mooie reis met vele mooie herinneringen.

• Betrokkenheid

Alles was zoals gewoonlijk prima geregeld

Wij zijn de laatste jaren vaste klant bij Rama Tours en zijn inmiddels zes maal met hun op reis geweest naar Azie waarvan 5 maal naar verschillende eilanden in Indonesie. Inde maand sept. zijn wij 3 weken naar Lombok geweest. we zijn op 4 verschillende plaatsen-hotels geweest. Zoals gewoonlijk was alles weer prima geregeld. Onze gids was altijd op tijd en hij sprak zeer goed Nederlands. de hotels waren prima. Het Novotel in Kuta was uitzonderlijk goed. Wat opviel was dat er weinig toeristen waren, waarschijnlijk nog een gevolg van Corona. wij hebben weer erg genoten van het weer, het eten en de vriendelijkheid van de bevolking

• Betrokkenheid

Het was duidelijk wat voor een reis wij wilden en dit is ook goed opgepakt en uitgewerkt. Zeer tevreden

Geen 5 sterren omdat het programma door Corona nog niet is aangepast

Geweldige mooie vakantie gehad

Rama heeft alles perfect geregeld zodat wij een vakantie hebben gehad op kalimantan om nooit te vergeten wij willen daarom alle medewerkers van Rama te bedanken voor deze rondreis

Betrouwbaar en correct

Netjes in het contact en denken goed mee.

• Betrokkenheid

Maleisië reis; voldeed aan alle verwachtingen en meer

In de voorbereiding was er een goed oor voor wat wij graag wilden in welke tijdsbestek. In overleg hebben we het beste schema gemaakt om zoveel mogelijk te zien in amper 19 dagen. Dat is helemaal gelukt. We hebben gezien wat we wilden zien en we hadden daar ook voldoende tijd voor. Dat we ons zelf met een huur auto, voor het grootste gedeelte, door het land konden bewegen was toch wel heel prettig. Het kan ook erg goed in Maleisië. Daarnaast waren alle transfers en excursies prima geregeld en volgens afspraak. Ook het contact met de lokale agent was prima. Ze waren pro-actief en hebben regelmatig geïnformeerd hoe alles verliep. Het belangrijkste: Maleisië is een fantastisch land met mooie natuur, heuvels, zee, strand, mooie steden met historie en vooral heel vriendelijke bewoners

• Betrokkenheid

Fantastische herinneringen gemaakt met ons gezin (volwassen kinderen) in Indonesië

We zijn in overleg met Ramatours uitgekomen op een drieweekse op maat gemaakte reis naar Singapore, Sumatra, Java en Bali. Aan de voorkant veel ruimte voor overleg en bijschaven, met als resultaat een prachtige reis waarbij alles goed georganiseerd bleek. Prachtige hotels, soms groot en geweldig, soms klein en zeer smaakvol. Fijne gidsen, vervoer klopte helemaal. Wij zijn nog steeds verrast en blij en hebben ons fotoboek al af. En nog jaren om erin te kijken met elkaar.

• Betrokkenheid

Rama tours heeft een heerlijke vakantie op Bali verzorgd!

Wij zouden in eerste instantie al in april 2020 naar Bali op vakantie gaan met twee personen. Helaas gooide Corona roet in het eten. Nadat ook in 2021 de reis niet kon doorgaan door alle beperkingen, zijn we uiteindelijk deze zomer met een groep van acht personen gegaan. Rama tours heeft ons al die tijd op de hoogte gehouden en mee gedacht over de mogelijkheden en vooral veel begrip en geduld getoond. We hebben er lang naar uitgekeken, maar wat was het de moeite waard! We hadden erg fijne hotels op mooie locaties en tijdens de transfers naar andere plaatsen hadden we excursies met Nederlandstalige gidsen. Dat overtrof onze verwachtingen. Speciaal willen wij Djordi bedanken voor zijn geduld en inzet en de mooie locaties die hij ons heeft geadviseerd.

zonder zorgen op vakantie

We zijn met onze 3 kinderen (8, 10 en 11 jaar) naar Vietnam getrokken voor een rondreis (Hanoi, Sapa, MaiChau, Ninh Ninh, Halong Bay, Hue, Hoi An, Saigon). We kregen netjes alle voorbereidende tips en adviezen. We konden de reis ook makkelijk mee bepalen. Er werd in keuze van hotels rekening gehouden met onze vraag naar een zwembad daar waar mogelijk. We werden overal hartelijk ontvangen, overal stond een gids en/of chauffeur netjes op tijd op ons te wachten. De gidsen waren prima, ze hielden ook rekening met onze wensen/ritme. De gekozen hotels waren helemaal volgens verwachting. De gidsen brachten ons naar heel lekkere lokale restaurantjes. Kortom, zalige, afwisselende en zo goed als zorgeloze vakantie door de perfecte organisatie. Hoewel intens voor de kinderen, toch ideale bestemming voor eerste kennismaking met andere cultuur (al was het wel heel warm in de zomervakantie, maar dat namen we er graag bij). Laatste dagen verbleven we wat langer in Hoi An: mooi strand en relatief rustige stad. Dat vonden de kinderen ook zeer fijn. We raden deze reis dan ook zeker aan !

• Betrokkenheid

Zeer prettig, betrokken, persoonlijk en goed reisbureau met verstand van zaken

Ondanks alle tegenslag in de afgelopen drie jaar hebben ze onze reis enorm gedegen steeds weer opnieuw aangepast totdat we werkelijk weg konden. Erg prettige communicatie, gedegen advies. Grote bereidheid als er een vraagteken ontstond om het antwoord te vinden bij o.a. de counterpart in ons geval in Vietnam.

Een fantastische reis

We hebben genoten van onze rondreis in Bali. Prachtige hotels, mooie afwisseling qua landschappen en ervaringen. Snorkelen, fietsen van een vulkaan, Balinees koken maar ook lekker luieren met een boek langs het zwembad het zat allemaal in deze reis. Het was heerlijk.

• Betrokkenheid

Onvergetelijke reis in vele opzichten

Zeer afwisselend, goed gebalanceerd programma, hotels in de 'sfeer' van dat deel van het land, prima chauffeurs en gidsen. Lokale travel agents zeer behulpzaam. Flexibiliteit gewenst, want met name Sumba en Flores is nog niet ingesteld op frequent toerisme en moet zn draai weer vinden na 3 jaar corona. Dus hier en daar moet nu nog geïmproviseerd worden. Maar dat draagt zeker bij aan de totale ervaring. Wij willen meer Indonesia!!

geweldige mooie gezinsreis naar Indonesië

wij kijken terug op een hele mooie gezinsreis naar Java en Bali, net na de pandemi. We hebben een leuke tijd gehad met onze chauffeurs, die beiden goed Nederlands bleken te spreken en ons veel hebben laten zien en hebben verteld over hun land. We hebben in korte tijd veel gezien, met name op Java. Sommige reisdagen ware wel wat lang, gelukkig hadden we een prima en luxe bus tot onze beschikking. De accomodaties waren allen erg luxe en van alle gemakken voorzien. Het was makkelijk reizen op deze manier, we hoefden niet veel zelf uit te zoeken of te regelen waardoor we optimaal konden genieten!

• Betrokkenheid

Shilla ontzorgde onze reis volledig!

We hebben lang gewacht om onze reis naar Bali en Gilli Air te maken, maar het was het wachten meer dan waard. Prima resorts, uitstekende gidsen en drivers en een prachtige vakantie gehad met onze volwassen kinderen. We hebben echt genoten! Als we weer die kant opgaan, gaan we zeker met Rama Tours.

• Betrokkenheid

Super service en erg goed geluisterd naar onze wensen!

Van A tot Z zeer tevreden over Rama Tours. Ze hebben enorm goed geluisterd naar onze wensen en onze vakantie perfect ingedeeld. De communicatie vooraf was top en alle vragen werden goed beantwoord. Er werd zelfs proactief actie ondernomen omdat er een hotel binnen onze reis nog niet goed op orde was waardoor wij een ander hotel kregen die de zaken prima op orde had, echt een top actie! Ze werken met een goede lokale partner die dezelfde kwaliteit levert. Gidsen van goed niveau en excursies die geweldig waren.

• Betrokkenheid

Fantastische reis door Indonesië!

Wij hebben drie weken door Sumatra, Java en Bali gereisd. Vooraf is er heel goed door Shilla van Rama Tours naar ons geluisterd en daardoor voldeed de reis helemaal aan onze verwachting! De hotels, de transfers en de excursies waren allemaal zeer goed vooraf geregeld waardoor wij nergens naar hoefde om te kijken tijdens de reis. Onze gids op Java is een aanrader! Wij kijken terug op een fantastische reis waarbij we de waanzinnige natuur, alle indrukken van het land en de vriendelijkheid van de bevolking niet snel vergeten:-)

Over Adviesscore.nl