Perfecte organisatie

We deden beroep op Ramatours voor een individuele rondreis door Maleisië. Alles werd perfect georganiseerd, ter plaatse verliep alles vlekkeloos, op tijd, volgens afspraak. Echte aanrader ! De reis kon 100% afgestemd worden op onze wensen, aanpassingen vormden geen probleem. Bedankt Marjolein & team

Geweldige rondreis

Inmiddels zijn we weer "bekomen" van onze fantastische Vietnam/Cambodja reis. Wat hebben jullie dit geweldig georganiseerd voor ons. Het reisprogramma verliep geweldig; altijd op tijd en zeer aardige en Engelssprekende gidsen. Drivers waren zeer goed, reden voorzichtig en gaven ons een veilig gevoel in het drukke en iets wat chaotisch verkeer. De drie weken waren intensief, maar zeer de moeite waard om deze landen te bezoeken. We hadden veel geluk met het weer; altijd rond de 30 graden!! Rama Tours in combinatie met de lokale touroperators is echt een aanrader!

Ge-wel-dig!

Wat een geweldige reis naar Cambodja/Thailand. Wat een avontuur en wat een verassingen hebben wij gehad. Cambodja heeft echt alles, cultuur, historie, strand, natuur en een vreselijk lieve bevolking. Door Rama geweldig georganiseerd, alles klopte, alle chauffeurs precies op tijd, fantastische accommodaties en een mooi uitgestippeld programma!!

• Betrokkenheid

Een aangename kennismaking met de veelzijdigheid van Sri Lanka.

Zodra we met de voorbereidingen begonnen werd de interesse alleen maar groter. Al onze verwachtingen zijn overtroffen in deze 15daagse rondreis. Zowel op het vlak van cultuur als natuur kregen we een mooi beeld van Sri Lanka. De combinatie van een rondreis met chauffeur als hotels met halfpension maakt deze manier van reizen zeer comfortabel. Er was een mooi evenwicht tussen voorgestelde activiteiten en ruimte voor eigen inbreng. We zijn zeer blij met jullie service van begin tot einde.

Reis zeer goed georganiseerd

Van begin tot her eind alles perfect georganiseerd ,bij vragen wordt er adequaat op gereageerd ,top vakantie gehad ,reisbureau aanbevelings waardig.

• Betrokkenheid

Onze 75 daagse reis Sumatra, Java, Kalimantan en Thailand dankzij Rama Tours onvergetelijk mooi!

De lange reis zag er op papier al mooi en goed georganiseerd uit en bleek in de praktijk ook helemaal te kloppen. Samen met Rama Tours een goede balans gemaakt van home stays en mooie hotels, reisdagen en rustdagen, dagen met gidsen en chauffeur en dagen zelfstandig reizen met openbaar vervoer. Alle gidsen en chauffeurs waren (ruim) op tijd op de afgesproken plaatsen. Probleemloos kunnen inchecken bij hotels en vluchten. TOP!

Geweldige vakantie in Indonesië

Wederom heeft RamaTours voor ons een geweldige individuele reis uitgestippeld, dit keer naar Sumba, Flores en de Komodo eilanden. Zeer gevarieerd, cultuur, natuur en ontspanning.

• Betrokkenheid

Geweldige reis naar de Molukken en Bali gehad!

Op 28 oktober reis naar de Molukken en Bali gemaakt We hebben een geweldige reis naar de Molukken en Bali gehad, alles was door Rama Tours tip top geregeld, fijne hotels, goede auto met chauffeur, lekker eten! De hotels waren allemaal prima in orde en de excursies waren heel mooi, de gids ter plaatse Silvia was heel erg goed en wist ook veel te vertellen over de eilanden, produkten en gewoonten, had ook altijd flesjes water bij zich voor onderweg in de auto! zelfs voor de boottochtjes waren er zwemvesten geregeld. Alles was geweldig! Een minpuntje was de vliegreis met Garuda, erg krappe ruimte om te zitten, met zijn 3en naast elkaar en al vroeg in de avond en in de nacht zaten we in het donker. Een beetje jammer!

• Betrokkenheid

Een onvergetelijke mooie reis naar de Molukken

De rondreis naar de Molukse eilanden Ambon, Saparua en Seram was geweldig. Silvia onze gids voelde als familie. Alle mooie plekjes liet ze ons zien en uiteraard de lokale warungs waar we heerlijk hebben gegeten.

Subliem

Beste reviewlezers van Ramatours. Ook wij willen alleen maar lof uitspreken over de geweldige voorbereiding en uitvoering van onze reis naar Java, Sulawesi, Nieuw Guinea en Bali. En niet alleen Ramatours maar ook de touroperators daar ter plekke. Het was een geweldige samenwerking wat betreft chauffeurs en de planning en de hotels, zodat wij alleen maar hoefden te genieten van een geweldig Indonesië. Wij komen zeker terug en dan zullen we wederom gebruik maken van Ramatours.

Fantastische reis Bali/Flores/Lombok

Wat hebben we een geweldige reis gemaakt door Indonesië. Alle complimenten naar jullie en de lokale agenten op Bali/Lombok en Flores voor de organisatie en het verloop van de reis. Alle gidsen/chauffeurs waren ruim op tijd, gaven ons veel informatie en waren vooral heel vriendelijk. De gekozen hotels waren prima en waren qua locaties zeer goed.

• Betrokkenheid

Een hele fijne, mooie reis gemaakt door Bali en Java in september 2022.

Na veelvuldig overleg, aanpassingen (sommige locaties waren na corona gesloten of bestonden niet meer) en wijzigingen heeft Rama Tours een prachtreis voor ons (vijf personen) samengesteld. Heel gevarieerd ook, we bezochten zowel steden als buitenplaatsen, vulkanen en musea, theaters en watervallen. Aldus hebben we een goede indruk gekregen van de mooie eilanden Bali en Java. De overnachtingen waren allemaal prima en soms zelfs heel luxe, en altijd ieder zijn/haar eigen kamer. Op Java (drieëneenhalve week) werden we rondgereden door de uiterst aimabele chauffeur Taji, die ook nog eens goed gezelschap bleek te zijn. Echt een topervaring.

• Betrokkenheid

Geweldige reis en perfect georganiseerd.

Rondreis West- en noord Sumatra. Prachtige gevarieerde reis met veel afwisseling in natuur en cultuur. Afgelegen stranden, de drukte van de steden, orang oetangs en varanen in de jungle. Alles kwam langs in deze reis. Door Rama Tours perfect georganiseerd en door de gids en chauffeur ter plaatse vakkundig begeleid. Kortom, we hebben geweldig genoten van onze reis door dit prachtige land!

Geweldig goed reisprogramma zodat we 100% vd reis konden genieten

Rama tours had een voortreffelijk goed reisprogramma voor ons samengesteld. Ze hebben alles uit handen genomen en tot in de puntjes verzorgd. Zodoende konden wij van de eerste t/m de laatste dag genieten van deze prachtige reis. De locaties waren met zorg geselecteerd. Ook hebben we genoten van de gidsen en chauffeurs die ons veilig hebben rondgeleid door Sumatra, Java en Bali en veel hebben verteld over dit prachtige land met verschillende culturen.

• Betrokkenheid

Mijn man en ik hebben in augustus en september 2023 een rondreis Bali gemaakt. Ramatours heeft dit echt top geregeld. Wij geven Rama tours een dikke 9. Er blijven altijd verbeterpuntjes maar die zijn te verwaarlozen bij de ervaring die we hebben gehad op Bali. Prachtig eiland, mooie resorts, goede gidsen, alles werd top geregeld. We boeken zeker weer als we naar Azië gaan bij Ramatours

• Betrokkenheid

Onze reis naar Sumatra, Sulawesi en Singapore was perfect geregeld!

Onze reis, in september 2023, was heel goed geregeld, alles verliep zoals afgesproken en gepland. De gidsen en chauffeurs waren altijd ruim voor het afgesproken tijdstip aanwezig en waren allemaal zeer vriendelijk, behulpzaam en informatief. Het programma was voor 98% overeenkomstig hetgeen in de reisbeschrijving werd aangegeven, enkele details bleken inmiddels achterhaald. De reis zelf was helemaal op maat gemaakt en onderweg konden wij, als we dat wilden, aanpassingen maken in overleg met de gids of chauffeur. Wij kijken terug op een geweldige reis, onze eerste met Rama Tours, na meerdere goede ervaringen met WRC Reizen. Dank, adviseurs van Rama Tours!!

alles is mogelijk bij Rama

In de zomer van 2023 hebben wij Sulawesi en Kalimantan bezocht. Een prachtige reis die met enorm veel zorg door Rama en met name Djordy voor ons werd georganiseerd en volledig naar onze wensen werd samengesteld. Ter plaatse bleek alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd te zijn: mooie overnachtingsplekken, betrouwbare chauffeur en auto en prima gidsen. Een groot compliment voor Djordy die bij het maken van ons reisplan onvermoeibaar nieuwe wensen van ons wist om te zetten in een aangepast reisplan en ons daarbij met kennis van zaken wist te adviseren. Zonder twijfel kiezen wij bij een volgende reis opnieuw voor Rama.

Reis met omgekeerde volgorde

Wij hebben in Nieuw Guinea een reisbureau gevonden waar we onze reis hebben samengesteld. Omdat we in 2002 al eerder daar waren geweest en toen hadden gekozen voor een groepsreis. Wilden we nu een reis afgestemd op onze wensen en ons gezin met de jongens van 17 en 19 jaar. We zijn ongeveer 3 kwart jaar bezig geweest om dit te fine tunen. En toen het klaar was, nog midden in de corona, hebben we in Nederland een reisbureau gezocht om het onder te brengen. Dat was Rama tours. Dit moest i.v.m. de verzekeringen. Gelijk een positief contact en ook was er enthousiasme over onze geplande reis. Toen we in 2022 wilde gaan en eindelijk de coronamaatregelen waren opgeheven. Kreeg een gezinslid een ongeluk en moest het hele avontuur afgeblazen worden. Hier zijn beide reisbureaus zo goed mee omgegaan! In 2023 mocht het dan eindelijk zover zijn. Maar vanwege de onveiligheid in Nieuw Guinea stond de code op oranje voor Nederlanders. Na goed overleg hebben we een gedeelde oplossing gevonden voor het probleem en hebben we het "risico" genomen en gegaan. We hebben een geweldige reis gemaakt en onvergetelijke momenten gehad die niet in foto's te vangen zijn. Een volgende keer zouden we het zo weer op deze manier doen! Djordy en je team, ontzettend bedankt voor alles!

Alles prettig geregeld

We hadden een individuele reis door Java en Bali geboekt. We hadden van te voren wat aanpassingen gedaan, op het aangeboden reisschema. We hadden bij de voorgestelde hotels, een aantal keer de duurdere variant gekozen, waardoor de uiteindelijke kosten wel wat hoger werden. We vonden de hotels in Java en resorts op Bali erg goed en prettig, en hadden slechts één mindere ervaring, maar dat betrof met name de betreffende kamer en niet zozeer het gehele hotel. Het vervoer op Java was verder prima , en we waren heel tevreden over onze chauffeur daar, een hele aardige man waarmee je ook goed kon lachen. Hij was ook heel behulpzaam bij het zoeken van oude familieadressen in Jakarta en Bandung. Ook op Bali was het vervoer prima, alle chauffeurs ruim op tijd voor transits etc. Ook de vliegreizen waren prettig en waren blij dat we Premium economy hadden geboekt, want dat scheelt echt veel bij zo’n lange reis. Al met al zijn we heel tevreden over hoe Rama tours de reis georganiseerd hebben.

• Betrokkenheid

Een prachtige goed verzorgde privéreis door Java en Bali met veel bezienswaardigheden.

Augustus 2023 Na 3 jaren uitstel door Corona en beperkingen hebben wij onze mooie privéreis door Java en Bali kunnen maken. Alles was goed verzorgd en wij hebben zelf niets meer hoeven te regelen. Het was een reis met veel bezienswaardigheden, prachtige hotels en resorts. Ramatours heeft er veel werk van gemaakt en alle vragen en mails zijn na volle tevredenheid behandeld.

Mooie reis.

De reis naar Singapore en Vietnam heeft Rama Tours heel goed geregeld. De hotels waren goed, de gidsen/chauffeurs super, de activiteiten mooi en goed geregeld. Hoogtepunt was het fietsen in Hanoi. In deze drukke stad met zoveel mensen is het fietsen georganiseerde chaos, briljant.

voortreffelijke service

De reis naar Vietnam stond gepland voor 2020. Helaas gooide Covid-19 roet in het eten. Uiteindelijk vond de reis plaats in 2023 en wel naar Indonesië. We hadden toch uiteindelijk andere wensen, we wilde dan ook toch weer de reis aanpassen. Dit was allemaal geen probleem voor Rama Tours. Ze hebben ons hier van A tot Z bij geholpen waarbij er werd meegedacht om aan ons wensen en budget te kunnen voldoen. Tijdens de gemaakte reis was alles geregeld, zelfs een Nederlands sprekende gids wat voor de kinderen ideaal was. Zo kregen zij ook alles mee. Voordeel voor ons met het reizen met kinderen is dat alles tot in de puntjes is geregeld. Geen zorgen daar waardoor je optimaal kunt genieten en niet nog ter plekke van alles moet regelen.

Heerlijk ontzorgd naar Bali en Singapore

Rama Tours maakte een heerlijk programma op basis van onze wensen. Prima hotels, transfers, excursies. Ook een vistrip buiten het standaard programma werd super geregeld. De locatie van het hotel in Singapore was uitstekend gekozen. Alles klopte!

• Betrokkenheid

Prachtige en avontuurlijke rondreis door Kalimantan

Samen met Djordy van Rama Tours voor de tweede maal een bijzondere rondreis door Kalimantan samengesteld. Echt alles is mogelijk, dit geeft veel vrijheid en een persoonlijk gevoel om een reis naar het verre oosten te maken. Diep in de jungle meerdaagse trekkingen gedaan, vele ontmoetingen met de Dayak familie en over de Mahakam rivier met de speedboot/longboot tot aan Tiong Aheng met haar vele stroomversnellingen was een beleving op zich.. om maar een paar hoogtepunten op te noemen van mijn reis.. Nogmaals dank aan het Rama Tours Team voor deze geweldige 29 daagse individuele rondreis!!

• Betrokkenheid

Een fantastische reis door Vietnam!

Afgelopen februari/maart hebben we een prachtige reis van 4 weken door Vietnam gemaakt. Van Noord naar Zuid, met als afsluiting nog 4 dagen op het eiland Phu Quoc. Bij het samenstellen van de reis dacht Irene goed met ons mee en werd met al onze wensen rekening gehouden. Alles liep op rolletjes. De chauffeurs waren op tijd, de gidsen waren erg aardig en wisten veel te vertellen. Vooral onze laatste gids Jessie, in de Mekongdelta, heeft op ons een onuitwisbare indruk gemaakt door haar enorme kennis en spontaniteit. De hotels waren goed tot zeer goed. Alle excursies waren interessant en prima geregeld. Kortom, we zullen nog lang nagenieten van deze reis en de volgende keer zeker weer bij Rama-tours boeken!

Over Adviesscore.nl