Snelle levering en goed service en uitstekend werk geleverd

Wat ons de doorslag heeft gegeven is de wijze hoe ze de panelen plaatsen op een pvc dak zonder te boren, tevens het plaatsen en richten van de panelen is uitzonderlijk en leveren veel energie op. Daarnaast geven ze een goede garantie op alles. Oh ja wat ik natuurlijk niet mag vergeten is de top sales manager Monique die alles aan ons haarfijn heeft uitgelegd.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het allemaal voor. Heel veel zonnige dagen voor jullie! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Correcte afhandeling van de bestelling.

Prima, netjes werkende installateurs / monteurs.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, Wij zijn heel blij met deze mooie beoordeling. We hopen nog heel veel van deze mooie beoordelingen te mogen ontvangen. Wij wensen u hele mooie en zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Communicatie met klanten kan/moet beter

Ondanks de duidelijke uitspraak van de verkoper dat de montage door "eigen" mensen uitgevoerd zou worden, bleek dit een fabeltje en kwam er een ingehuurd bedrijf voor de installatie. Op zich geen probleem maar na afronding werd er alleen even op een telefoon laten zien dat elk paneel werkte, handtekening, en weg waren ze. Na een investering van dit formaat verwacht je toch wel iets serieuzer behandeld te worden. Achteraf ook geen uitleg gekregen over de werking van de app. Heel jammer aangezien deze je voorziet van informatie over de panelen. Vanuit kantoor bleef het na de opdrachtbevestiging stil. Ondanks een datum wijziging van montage kwam hier geen bevestiging van. Na 3 dagen bellen en geen gehoor bleek kantoor onderbezet ivm vakantie. Het antwoord bandje gaf hier geen informatie over en hier was niet over gecommuniceerd. Per mail was er gelukkig wel contact te leggen alleen hier was ik niet naar op zoek. Ik wilde gewoon graag even iemand spreken! Al met al is de installatie goed verlopen maar de communicatie van zowel kantoor als installatiers kan stukken beter.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, Jammer dat u niet tevreden bent, echter het team van Ali ( zoals u kunt lezen in de overige beoordelingen ) werkt al maanden iedere dag voor ons. Door de enorme drukte moesten wij, om toch binnen 4 tot 6 weken te kunnen plaatsen, opschalen met extra teams. Voor wat betreft de vakantie: ja we zijn inderdaad 14 dagen dicht geweest ivm de bouwvak vakantie. Toch hebben wij geregeld dat onze klanten wel per mail hun vragen konden stellen en deze werden dan ook dagelijks beantwoord. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

De beide monteurs waren Eer vriendelijk en behulpzaam. Wilde graag overleggen voor een passende oplossing. Verder is het super dat je na installatie ook nog een bloemetje krijgt. Helemaal super.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, bedankt voor deze mooie review! Daar doen we het allemaal voor!!! Wij wensen u hele mooie en zonnige dagen toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Snel en op een fijne manier geregeld.

Het proces van een kosteloze afspraak om informatie te krijgen tot het plaatsen van de zonnepanelen is zeer prettig en rap verlopen. De informatie was duidelijk, volledig en ze gaven je het vertrouwen in goede handen te zijn bij BL Zonnepanelen. Het op een verantwoorde en veilige manier monteren van de zonnepanelen mag meer aandacht aan geschonken worden. Eindresultaat is echter top en veilig door de type zonnepanelen waar BL zonnepanelen mee werkt!

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, bedankt voor deze mooie beoordeling en laten we hopen dat u heel lang mag genieten van onze prachtige Duitse zonnepanelen. Heel veel zonnige dagen toegewenst. Team BL Zonnepanelen.

Goed en helder advies en snelle montage

Na door andere bedrijven te zijn afgewezen op basis van ruimtegebrek hebben we dankzij BL Zonnepanelen nu toch 10 panelen op ons huis liggen. De adviseur nam ruim de tijd en legde alles helder uit. Bij het inmeten was niet gemeld dat er in de tuin gegraven moest worden, maar dit hebben we op de dag zelf nog gedaan. Ali en zijn team hebben in korte tijd de panelen op 3 verschillende daken gelegd en Ali is een week later in eigen tijd nog extra langs gekomen, om de verbinding met een nieuw internet-netwerk te regelen. Al met al goede service.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, Denken in oplossingen is onze kracht en we geven niet zomaar op! Wij zijn blij dat u tevreden bent en ook dat ons team nog extra is teruggekomen om uw verbinding aan te melden! Wij wensen u hele mooie en zonnige dagen toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen.

Top bedrijf

Echt een aanrader vanaf het eerste contact tot het installeren en alle uitleg op de dag zelf alleen maar duidelijkheid ook over de uitleg van de app en na een paar dagen werd er ook nog een bos bloemen bezorgd als dank.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Geachte heer Schouten, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen wij het allemaal voor. wij wensen u hele mooie zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Echt snel en super tevreden met het resultaat

Na het huis bezoek van Monique de zonnepanelen binnen maand geplaatst En tot slot zelfs nog een bos bloemen ontvangen Helemaal geweldig

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedenavond Evert, Wat een mooie review!!! Laten we hopen dat wij nog veel mensen blij mogen maken met onze oplossingen. Wij wensen u heel veel mooie, zonnige toe!! Team BL Zonnepanelen

Installatie prima verlopen

De installatie is prima verlopen , Maar ik heb nog geen inzage in de opbrengst van de panelen! Ik heb nog geen app waar ik dat op kan volgen?

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Geachte heer Langerak, Als het goed is heeft u op de dag van de montage op het door u opgegeven mail adres de inlog gegevens voor de app ontvangen? ik begreep van mijn collega dat u afgelopen zaterdag daar nogmaals een mail voor hebt ontvangen? Met zonnig groeten, Team BL Zonnepanelen

Heldere intake en dito afwerking

Na een hele duidelijke intake en goede adviezen waren wij snel om. De panelen en de overige onderdelen hebben 30 jaar garantie. Kwaliteit dus. Wel prijzig, maar de rest maakt veel goed. Wij hebben nog andere bedrijven over de vloer gehad (inclusief installaties) maar deze werkten niet zo professioneel en secuur als BL-Zonnepanelen. Vriendelijke vrolijke monteurs. Leuk team. De app werkt ook direct. Top bedrijf, een echte aanrader! Ron Fluit (Rheden).

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Geacht heer Fluit, bedankt voor deze zeer mooie beoordeling. Daar zijn wij als BL Zonnepanelen best trots op. Ook wij wensen u veel mooie en zonnige dagen toe! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

De communicatie kan beter

Niet altijd even vriendelijk aan de telefoon waarbij met een vraag niet altijd vriendelijk wordt gereageerd en je wat langer op antwoord moet wachten! Dat kan zeker beter!

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Beste Sandra, Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze klantenservice? Wij hopen dat de opbrengst, allrisk dekking en de levensduur van de panelen dit allemaal goed gaan maken. Wij wensen u hele mooie zonnige dagen toe! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Medewerkers waren netjes, vriendelijk en bekwaam. Minpuntje vind ik dat ze de gloednieuwe zinken goot gebruiken als opstap. Zie ik niet graag!. Verder nog geen mening. Panelen zijn slec hts 3 dagen oud.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedenavond, Vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Wij hebben het betreffende team hierop aangesproken! Wij hopen verder dat de rest naar tevredenheid is geplaatst en wensen u hele mooie dagen toe. Met Zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Vriendelijk, professioneel en hulpvaardig.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedenavond, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel mooie dagen toe! Met zonnige groet, Team BLZonnepanelen

Easy peasy

From the first visit, offer until installation, it all went quite fast and we got exactly what we signed for! So far so good with our panels

• Would you recommend us? Yes

Hello, Thanks for the nice review, we hope for al lot of nice sunshine. Kind regards, Team BL Zonnepanelen

Ze doen alles om je te helpen

Ze zijn niet al te duidelijk in hun aanwijzingen. zeker niet voor ouderen die weinig ervaring hebben met de huidige technieken !!!

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, Als u ergens niet uitkomt kunt u altijd onze binnendienst bellen en zij zullen u proberen om op afstand te helpen. Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Super monteurs gehad

De monteurs die het hebben geplaatst hebben super goed hun best gedaan. Eerst zou onze opstelling anders zijn maar dankzij de monteurs hebben we nu een andere opstelling met meer stroom opwekking. Ze hebben netjes gewerkt.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, bedankt voor de mooie beoordeling. Onze monteurs denken altijd in oplossingen en niet in problemen. Wij wensen u hele mooie zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Prima service Nette monteurs, werken netjes

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie review, laten we hopen dat er nog vele mooie volgen want daar doen we het allemaal voor! Heel veel zonnige dagen toegewenst! Met zonnige groet, Team Bl Zonnepanelen

Tot nu toe hartstikke te vreden

Installatie ging goed behalve dat er een kabel sneuvelde in mijn vloer maar daar kunnen we niks aan doen,

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik hoop dat het probleem met de kabel is verholpen. Ook u wensen wij hele mooie zonnige dagen toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Een week later dan gepland, maar prima team op bezoek gehad.

Tevreden met de plaatsing en het team wat geplaatst heeft.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, bedankt voor de review! Wij wensen u mooie zonnige dagen toe! Met zonnige groeten, Team Bl Zonnepanelen

gewoon goed

alles volgens afspraak keurig op tijd geïnstalleerd en aangesloten snel en netjes en werkt goed ook goede informatie voor en na levering

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het allemaal voor. Heel veel zonnige dagen toegewenst, Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Moeizaam met eigen personeel, wel goed gekomen

Bl personeel weigerde de panelen te dragen omdat men niet kon parkeren voor de woning. De hele straat is een parkeer probleem maar andere leveranciers en paneelbouwers loste wel hun spullen en sloegen niet zo moeizaam aan. Maar het probleem is keurig opgelost! De panelen liggen er naar alle tevredenheid bij. Goeie uitleg en snel gelegd, keurig extern bedrijf heeft ze mogen leggen.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, Uiteindelijk komt altijd alles goed gelukkig. Heel veel mooie en zonnige dagen toegewenst! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Wij zijn overall positief

Wij zijn zeer tevreden over de snelle levering en installatie van de zonnepanelen na opdracht. Het enige minpunt is dat op de dag van installatie bleek dat het legplan niet kon worden uitgevoerd en dat voor een ander legplan de installateur niet de juiste spullen had meegekregen. Kortom, de zonnepanelen konden niet worden gelegd. Omdat de installateur zo top was dat hij 2 dagen later op een zaterdag wilde terugkomen, is het uiteindelijk netjes opgelost. Maar dit begrijpen wij totaal niet. Na de adviseur is er nota bene een technicus van BL langsgekomen om een definitief legplan te maken. En dit bleek totaal niet te passen. Wij vragen ons af wat dit extra bezoek dan ook toevoegt aan het gehele proces.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, Helaas is er tijdens jullie inspectie het een en ander misgegaan. Vandaar dat de monteurs niet de juiste spullen bij zich hadden. Gelukkig is alles geregeld en doen de panelen inmiddels hun werk. Wij wensen u veel mooie en zonnige dagen toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Proces van oriëntatie tot plaatsing is transparant

De tijdens de technische inspectie bepaalde plaats voor de panelen bleek niet mogelijk. Monteur gaf na onderzoek aan wat wel mogelijk is. Na overleg keuze bepaald en panelen gemonteerd.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemiddag, gelukkig is alles toch weer goed gekomen en wensen wij u hele mooie dagen toe. Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Prettige samenwerking waarbij wij geheel ont zorgt werden.

De eerste ervaring was uiteraard met de adviseur. Dit was kundig en menselijk en niet pusherig. Heel fijn. De technische inspectie kwam al vrij snel nadat wij akkoord waren gegaan met het voorstel dat wij direct van de adviseur kregen. Ook dit verliep prettig. Een week later kwamen de panelen al en daar ging het even mis. Niet de juiste beugels om de panelen op ons dak te leggen. Wij hebben afwijkende kruispannen. Geen probleem de juiste beugels werden besteld en 6 dagen later stond het team weer op de stoep en plaatste in 3 en half uur onze 7 panelen. Mijn complimenten moet ik ook nog even geven aan Miranda welke van uit de binnendienst ons op de hoogte hield en alle afspraken na komt. En dan komt er op de dag van installatie ook nog een bos prachtige bloemen. Al met al een zeer goede ervaring en ik zal BL Zonnepanelen dan ook zeker bij andere aanbevelen.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Dank u voor deze mooie beoordeling. daar doen we het tenslotte allemaal voor! Wij wensen u hele mooie dagen toe. Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Grote aanrader....doennnnn

Prettig bedrijf vanaf eerste contact tot het uitzwaaien van de mannen die alles hebben gemonteerd en aangelegd. Iedereen die ons informatie vraagt krijgt direct de gegevns door van de adviseur en het bedrijf BL Zonnepanelen. Heel ons netwerk heeft de verhalen gehoord en de foto's gezien. Wij zijn heeeeeel tevreden

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Dank u voor deze fantastische beoordeling. Wij zijn pas tevreden als u dat bent en dat bent u!! Heel veel mooie zonnige dagen toegewenst! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Wilgenoord 66

2411TG Bodegraven

+31 85 028 0028

Over BL Zonnepanelen

De missie van BL zonnepanelen is Nederland te helpen verduurzamen. Dit doen wij door middel van het plaatsen van zonnepanelen. Voor veel mensen is de grootste reden om geen zonnepanelen aan te schaffen de financiële injectie die hiermee gemoeid gaat. Deze hebben wij middels ons unieke concept ”zonnepanelen zonder of met eigen investering” voor onze klanten volledig verwijderd. Zo is het zonder een grote investering toch mogelijk om te genieten van de gratis zonne-energie.