Good

Kennemer Elecktra was very good

• Montage

Bedankt voor deze mooie reactie, Wij wensen u heel veel gratis stroom toe de komende 30 jaar! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Prima vakmensen ( karar en Ali) en netjes gewerkt !

BL panelen mag wel iets soepeler omgaan met de betalingsregelingen. Nu ontvingen we aldoor aanmaningen. We hadden van te voren duidelijk uitgelegd hoe en waarom we alles zouden betalen!

• Montage

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie review, daar doen we het allemaal voor. Voor wat betreft de herinneringen dat hebben wij u telefonisch uitgelegd. Als er een speciale betaal afspraak wordt gemaakt dan weet het facturatie programma dat niet aangezien dat heel zelden voorkomt. Wij zijn in ieder geval blij dat alles goed is gegaan en wensen u de komende 30 jaar hele mooie en zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Snel en vakkundig geplaatst, direct inzicht in zonnestroom.

Snel, zorgvuldig geplaatst.

• Montage

Bedankt voor deze mooie en duidelijk beoordeling. Ik hoop voor u en voor ons op een hele zonnige toekomst! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Vriendelijke monteurs en netjes gewerkt

Voldoet aan mijn verwachtingen.

• Montage

Beste Ronald, bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u hele mooie en zonnige jaren toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Goede voorlichting en goede levering

De voorlichting over de zonnepanelen was duidelijk en helder. De montage van team Kennemer Elektra was uitstekend, alles in goed overleg en heel netjes gewerkt!

• Montage

Goedemorgen, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij hopen voor u op hele mooie zonnige dagen de komende 30 jaar! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Top geregeld

Een vriendelijk contact als men vragen heeft. Een zeer nette montageploeg, vriendelijk en vakkundig.

• Montage

Goedemorgen, Wij zijn blij dat u tevreden bent want daar doen we het allemaal voor. Wij wensen u dan ook heel veel mooie en zonnige dagen de komende 30 jaar! Nogmaals bedankt voor deze mooie beoordeling. Met zonnige groet, Team Bl Zonnepanelen

BL Zonnepanelen: Een goede keuze

Het hele traject ging niet helemaal soepel, maar de manier waarop één en ander werd opgelost, daar zijn wij erg tevreden over.

• Montage

Goedemorgen, Jammer om te lezen dat het niet helemaal naar uw zin is gegaan. Ondanks dat geeft u ons toch een mooie cijfer en wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is opgelost. Januari ( op uw verzoek ) komen we nog terug om de airco te plaatsen en hopen dat dit dan naar uw tevredenheid zal gebeuren. Wij wensen u in ieder geval hele mooie en zonnige dagen toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Goede service waarbij de afspraken. Volledig en stipt zijn uitgevoerd

Bl zonnepanelen heeft bij ons de panelen geplaatst. Vakbekwame mensen die weten wat ze doen en en bovenal oplossingsgericht zijn. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!!

• Montage

Beste Rik, Bedankt voor deze super beoordeling. Daar doen wij het allemaal voor. Wij wensen u heel veel mooie dagen toe en hopen uiteraard ook dat onze airco zijn werk doet in uw kantoor! Op naar 30 jaar gratis stroom! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Prettig geregeld en goeie montage

• Montage

Beste Jerry, bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen de komende 30 jaar heel veel mooie en zonnige dagen. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Super blij. Ik sta er 100% achter! Super fijn team! Alle medewerkers zijn goed en behulpzaam! Ieder heeft zijn functie maar ze werken zo goed samen! En ze hebben echt mooi werk geleverd!

• Montage

Goedemorgen, bedankt voor deze zeer mooie beoordeling. Onze teams werken inderdaad super goed samen en daar zijn wij heel trots op! Heel veel mooie dagen toegewenst. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Heel erg veel stress

We hebben heel erg veel stress gehad , Wat we heel erg jammer vinden is dat Bart bij zn verkooppraatje niet even zegt dat je binnen moet reageren en er anders aan vast zit .staat in de kleine lettertje zeiden jullie .maar volgens mij kleine moeite om het ook even te zeggen Mijn man werd kort daarna met spoed opgenomen en mn hoofd stond Dus echt niet meer bij BL.met gevolg dat ik wel vast zat aan de panelen .of 40 pro van da aankoop moest betalen .van 13000 euro is dat toch erg veel .als je het alleen moet verdienen,en erg jammer dat we verder konden annuleren De mannen die ze geplaatst hebben waren erg vriendelijk en goed werk geleverd DUS LATEN JULLIE VERKOPERS ER AUB EVEN BIJ VERTELLEN DAT JE WEL BINNEN 14 DAGEN MOET REAGEREN Dat scheelt een hele hoop stress

• Montage

Goedemorgen, Jammer dat u ons zo slecht beoordeeld aangezien het namelijk iets anders in elkaar zit. Wij hebben u gisteren gebeld en uitgelegd hoe het proces is verlopen. Na 14 dagen probeerde wij een inspectie in te plannen. Deze heeft u tot 2 keer toe uitgesteld. Na ruim 2,5 maand na de inspectie ( dus ruim 3 maanden later ) stuurde u een mail dat u ons bedankte voor de technische inspectie maar de panelen toch maar ergens anders wilde gaan kopen. U begrijpt hopelijk wel dat dit niet kan en dat er dan uiteraard kosten aan verbonden zijn als u dan nog wilt annuleren. De panelen liggen inmiddels op uw dak en doen het uitstekend. Wij wensen u dan ook hele mooie dagen toe. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen.

Fijne mensen , vriendelijk zeer kundig en behulpzaam, snelle werkers .

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het allemaal voor. Wij wensen u heel veel mooie en zonnige dagen toe. Team BL Zonnepanelen

Degelijke partij, die een mooiproduct verkopen, leveren en monteren

Een degelijke partij, Ik had het geluk dat ik twee monteurs had die rustig en doordacht te werk gingen., Zelf had ik wat problemen om mn eigen financiering rond te krijgen. Maar toen ik dat eenmaal voor elkaar had de boel in gepland en alles tot heden netjes verlopen en geholpen.

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij hopen ook voor u op heel veel mooie en zonnige dagen. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Ok

Zeer tevreden met mijn nieuwe zonnepanelen, we zijn er erg blij mee, vriendelijke bedankt voor de netjes en professioneel plaatsen van de panelen en de service!!

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling, ik hoop dat alles duidelijk is geworden na ons telefonisch onderhoud en wensen u hele mooie en zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Vlot en deskundig, overzichtlijke App

Binnen 5 weken van eerste contact tot in werking stellen. Zeer goede garantievoorwaarden. Duitse degelijkheid en nederlandse instelateurs.

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij proberen inderdaad binnen 4 tot 5 weken over te gaan tot plaatsing. Ook voor u hele mooie dagen toegewenst. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

superfijne en goede service, uitleg enzovoorts

Superfijn bedrijf met goede communicatie. Alles is goed geregeld en de zonnepannelen werden super snel geplaatst.

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Wij hopen dat u veel mooie en zonnige dagen krijgt en dat u nog 30 jaar kan genieten van gratis stroom. Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Betrouwbare firma, goede kwalitatieve zonnepanelen (Duitse Kwaliteit) en snelle installatie

Via via ben ik bij deze firma terecht gekomen Goede presentatie en op het einde van het gesprek werd de kosten - baten analyse gedaan. Dan is het duidelijk dat je de overstap moet maken. Ik kan deze firma dan ook zeker aanbevelen! Wegens omstandigheden moesten wij de installatie 1 maand verplaatsen en dat was vrij kort dag. Ik voelde mij schuldig aangezien ik zelf ook ondernemer ben, maar dat was allemaal geen probleem. Kortom, zeer klantvriendelijk. Na de installatie had ik nog een enkele vragen en deze werden ook geduldigd beantwoord.

Dik tevreden!

Snelle en vakkundige installatie door professioneel team. De zonnepanelen werken als een zonnetje en we zijn enorm tevreden.

• Montage

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ook u kunt de komende 30 jaar genieten van gratis stroom, hoe mooi is dat!! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Zeer goede voorlichting, geen wachttijden bij telefonisch kontakt

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop het contact is verlopen; Heldere voorlichting, betrouwbaar en deskundig.

• Montage

Goedemorgen, Bedankt voor deze beoordeling. Daar doen we het allemaal voor!!! Heel veel mooie dagen toegewenst de komende 30 jaar! Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Mijn ervaring met de mensen van BL is erg goed. Vriendelijk en bereid om uitleg te verlenen. Kantoor soms slecht bereikbaar.

• Montage

Goedemorgen, bedankt voor deze beoordeling. Dat het kantoor soms slecht te bereiken is komt omdat wij enorm groeien en bezig zijn om onze binnendienst uit te breiden. als we niet te bereiken zijn dan kunt u het beste een mail sturen aangezien wij deze altijd direct kunnen beantwoorden ook als we in de wacht staan bij onze toeleveranciers. Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Snelle levering en correcte installatie volgens afspraak

Door weersinvloeden werd de plaatsing kort uitgesteld; maar daarna gelukkig snel weer opgepakt. Levering en plaatsing keurig volgens afspraak

• Montage

Goedemorgen, Helaas hebben wij het weer niet in de hand en moeten we heel af een toe een montage uitstellen. Gelukkig is de montage toch nog op kort termijn uitgevoerd omdat onze teams soms op zaterdag werken om zo een ontstane achterstand weer weg kunnen werken! Wij wensen u heel veel zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Top bedrijf!

Goede service. Alleen 1 minpuntje dat de technische inspectie niet had gezien dat onze meterkast verouderd was. Pas bij de installatie werd dat ons verteld. Dus moesten wij ook een nieuwe meterkast. Maar ook die werd snel geplaatst alleen wel extra kosten.

• Montage

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Voor wat betreft de meterkast; dit hebben we intern besproken en de inspecteur hierop gewezen. Bedankt voor de feedback en wij wensen u de komende 30 jaar hele mooie zonnige dagen toe. Met zonnige groeten, Team BL Zonnepanelen

Prima geholpen

Team Ali heeft een goed werk geleverd. Alles werd goed uitgelegd en problemen die vooraf niet bekend waren werden naar tevredenheid opgelost

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, bedankt voor deze mooie beoordeling. In ons vak moeten we heel vaak out-of the box denken in oplossingen. Onze teams kunnen daar gelukkig heel goed hun weg in vinden. Heel veel mooie en zonnige dagen voor jullie! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Snelle levering en goed service en uitstekend werk geleverd

Wat ons de doorslag heeft gegeven is de wijze hoe ze de panelen plaatsen op een pvc dak zonder te boren, tevens het plaatsen en richten van de panelen is uitzonderlijk en leveren veel energie op. Daarnaast geven ze een goede garantie op alles. Oh ja wat ik natuurlijk niet mag vergeten is de top sales manager Monique die alles aan ons haarfijn heeft uitgelegd.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het allemaal voor. Heel veel zonnige dagen voor jullie! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Correcte afhandeling van de bestelling.

Prima, netjes werkende installateurs / monteurs.

• Bereikbaarheid van ons bedrijf

Goedemorgen, Wij zijn heel blij met deze mooie beoordeling. We hopen nog heel veel van deze mooie beoordelingen te mogen ontvangen. Wij wensen u hele mooie en zonnige dagen toe! Met zonnige groet, Team BL Zonnepanelen

Wilgenoord 66 2411TG Bodegraven

+31 85 028 0028

Over BL Zonnepanelen

De missie van BL zonnepanelen is Nederland te helpen verduurzamen. Dit doen wij door middel van het plaatsen van zonnepanelen. Voor veel mensen is de grootste reden om geen zonnepanelen aan te schaffen de financiële injectie die hiermee gemoeid gaat. Deze hebben wij middels ons unieke concept ”zonnepanelen zonder of met eigen investering” voor onze klanten volledig verwijderd. Zo is het zonder een grote investering toch mogelijk om te genieten van de gratis zonne-energie.