Toen ik belde kwam ie meteen en maakte tijd voor mij vrij

Ik zat met een spoedklus en dat is snel en vakkundig voor mij opgelost!

Fijne partner om mee samen te werken

Met veel plezier werken wij samen Brabant Bouwgroep. Daarbij krijgen we leuke en uitdagende klussen. Alles gebeurd in goed overleg. Brabant bouwgroep is voor ons een fijne en betrouwbare partner. We kijken uit naar een langdurige duurzame samenwerking!

Snel schakelen tussen de wensen van de klant

Goede communicatie, alles onder één dak

Uitmuntend , zoals het hoort

Wat ik de mensen , die nog niet met Brabant Bouwgroep BV hebben gewerkt , kan zeggen is dat je bij deze mensen een warm familie gevoel krijgt en behandeld wordt zoals je zelf behandeld wilt worden . Afspraak = Afspraak , professionele aanpak , meedenken waar nodig , altijd netjes in communicatie . Zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een betrouwbare oprechte aannemer.

Kwaliteit

Brabant bouwgroep had een plan van werkzaamheden geschetst en ik was daar content mee de uitvoering was zoals mij vooraf werd mede gedeeld. Top. Bedankt Jip de Vries

Betrouwbaar en vakkundig

Uitstekende aannemer. Betrouwbaar, communiceert gemakkelijk en komt afspraken na. Heeft voor ons onder andere slaapkamers, drie toiletten en twee badkamers gerealiseerd. Verder veel aanverwante werkzaamheden. Bovendien leveren ze vakwerk af en mocht er toch een restpuntje zijn, dan pakken ze dat netjes op.

Top aannemer!!!

Snel, betrouwbaar en eindresultaat is van zeer goede kwaliteit!

Ervaring met Bouwgroep is ok

Snelle reacties en net en kundig personeel

Top werk afgeleverd

Top werk afgeleverd onze deur ziet er keurig uit en zit er goed in!

Betrouwbare aannemer

Prijs en kwaliteit in een goed verhouding

Eerlijk en professioneel bedrijf

Een professionele aanpak van de werken die uitgevoerd zijn. Nette afwerking en nooit geen probleem als er vragen zijn. De werf werd altijd netjes achter gelaten. En vriendelijke mensen die altijd vrolijk hun werk doen.

Heel mooi geworden

Onze oude versleten vloer laten schuren en opnieuw gelakt

Top ervaring

Na een eerdere succesvolle verbouwing binnen in huis heeft Brabant Bouwgroep ons hele dak geïsoleerd en vervangen. Ook dit keer was afspraak afspraak en de commutatie verliep heel goed. Binnen 2 dagen kregen we een flinke storm als ultieme test en alles lag er nog super strak op!

Alles naar behoren, komt afspraken goed na

Werkt netjes Komt afspraken goed na Levert de kwaliteit die belooft wordt

Top verbouwing en fijne communicatie

Vanaf offerte tot oplevering heel fijn contact gehad. Martie denkt met je mee, reageert snel, en door de goeie planning verliep de verbouwing volgens schema. Mooie strakke afwerking, echt superfijne ervaring!

Top kwaliteit werk!

Super ervaring met Bouwgroep Brabant gehad. Een van de weinige aannemers die vlot reageerde op een offerteverzoek. Communicatie verliep zeer goed, altijd een snelle respons, en er werd uitgebreid meegedacht. Ze konden op zeer korte termijn beginnen met de verbouwing en het geleverde werk is van top kwaliteit. Bedankt Martie & Co!

Top bouwbedrijf!

Goed, mooi werk afgeleverd, zeer zeer tevreden over het eindresultaat

Brabantbouw bv bedankt!

Brabantbouw heeft van mijn droom werkelijkheid gemaakt. Nogmaals bedankt werkmannen... wie verbouwen wilt Brabantbouw bellen.. gr, Theo & Patricia Vlijmen

Kinderkamer gemaakt en dik tevreden

Kinderkamer laten stucen, schilderen en vloer laten leggen. Super blij met resultaat en werkzaamheden.

Afspraak = Afspraak en kwaliteit geleverd!

Volledige badkamer ingericht!

Goed bedrijf en zeer prettig contact

We wilden een huis isoleren, nieuw dak, nieuwe buitengevel en kunststof kozijn. We hebben offerte opgevraagd bij 2 bedrijven. Daarvan was Brabant Bouwgroep er één van. Ze hebben alles heel netjes en zeer zorgvuldig opgemeten. De opdracht is helaas voor Brabant Bouwgroep naar een ander gegaan omdat die andere iets goedkoper was. Dat lag waarschijnlijk ook aan het feit dat het andere bedrijf in een dorp er naast lag. Ik zou ze zeker aanbevelen. Contact was prima en ze houden zich aan de afspraken.

Van a tot z volledig ontlast

Dit is waarom je een aannemer in de hand neemt: Kwaliteit, planning, uitvoering en alles zeer goed verzorgd. Dus een aanrader!

Fijne communicatie en komen afspraken na.

Prettige ervaring, mooi resultaat conform afspraak.

Van A tot Z helemaal waargemaakt

Van offerte tot afwerking en eventuele nazorg was helemaal goed en professioneel verzorgd. Snel reageren. Afspraken nakomen en goed luisteren en meedenken met de wensen die wij hadden. We gaan nu zelfs een tweede verbouwing met ze doen.

Goed en betrouwbaar

Leuk bedrijf dat open staat voor het nieuwe bouwen. Dat Ook in het werk open staat voor verbeteringen

Siloweg 684 5222 BM ‘s-Hertogenbosch

+31 73 212 0405

Over Brabant Bouwgroep B.V.

Full-service bouwbedrijf / aannemer voor particulieren en bedrijven in de regio Den Bosch.