Fijne partij om mee samen te werken

Ingehuurd voor complete renovatie van mijn appartement. Leveren kwaliteit. Reageren snel op vragen/opmerkingen. Prettig in de samenwerking. Nette, betrouwbare mensen over de vloer. Doen wat ze beloven. In een enkel geval kon de communicatie over de planning iets pro-actiever. Maar overall zeer te tevreden en zeker aan te bevelen wat mij betreft.

HelemaalTop!

Bedankt mannen van Brabant Bouwt voor de goede werkzaamheden die zijn gedaan. Onze dak ziet er weer helemaal top uit en alles werd netjes uitgevoerd en achtergelaten. De mannen waren allemaal heel aardig en gezellig en hebben super hard gewerkt! Prijs kwaliteit meer dan voldoende! Communicatie ging ook super vlot!

Professioneel bedrijf met goede service

Goede ervaring met dit bedrijf. Ze hebben de klus snel en kundig uitgevoerd zodat we de komende 30 jaar weer droog zitten. Personeel is vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Al het afval naderhand netjes opgeruimd. Zeker een aanrader voor andere.

Goed werk, vriendelijke monteurs

Goed werk en op korte termijn uitgevoerd

Duidelijke offerte vooraf ontvangen en werkzaamheden konden op korte termijn worden uitgevoerd. Dit was voor ons fijn. Contact was ook goed. Betaling achteraf.

Goede werk verricht en fijne samenwerking

Ik heb mijn woning laten verduurzamen. De samenwerking en communicatie waren fijn en de resultaat goed. Bedankt

Top service en erg blij met het resultaat

De mannen hebben heel netjes gewerkt. Afspraken werden altijd nagekomen en uiteindelijk erg blij met het resultaat!

Snel, vakwerk en prettig in het contact!

We hebben het lood rondom de schoorsteen en de nokvorsten laten vervangen. Dat is heel snel en goed opgepakt. We zijn dan ook heel tevreden over het geleverde werk en de snelheid waarmee onze daklekkage is verholpen (en proactief erger is voorkomen). Van harte aanbevolen!

Perfect geregeld

Netjes gewerkt. Alles keurig op foto

Komen alle afspraken na en levert goed werk

Een betrouwbaar bedrijf dat alle specialiteiten in huis heeft. Afspraken worden nagekomen, nooit gezeur achteraf over de prijs. Bij eventuele tegenslag tijdens de verbouwing/bouw, wordt alles op alles gezet om de gemaakte afspraken na te komen.

Fijne en directe communicatie. Alle afspraken nagekomen

Na uitgebreid overleg over een haalbaar project; heldere, directe en prettige communicatie, resultaat volledig maar tevredenheid.

Goede prijs kwaliteitverhouding, transparant en afspraak is ook echt afspraak.

Na aanvraag offerte was snel een vervolg gepland. Te verwachten kosten waren duidelijk, tijdsplanning ook. Tussentijdse communicatie met aannemer via groepsapp, handig en efficiënt. Vriendelijk en beleefd personeel. Er werd goed meegedacht in oplossingen en afwerking. Alles afgewerkt naar wens, maar ook nu is aannemer nog steeds goed bereikbaar voor eventuele vragen. Dus niet bij klus geklaard, volledig uit beeld. Vinden wij wel prettig.

Goede service en vriendelijk

Ze werken structureel en accuraat en een correcte en professionele werkhouding. En denken mee

Snelle, adequate en transparante service

Brabant Bouwgroep B.V. heeft binnen zeer korte termijn ons volledige dak vervangen. Betrouwbare partij die haar afspraken nakomt met vriendelijk personeel. Offerte was binnen no time geregeld.

Goed werk en vlotte voortgang

Werkers die doen wat ze zeggen en meedenken naar oplossingen. Oplevering van het project soepel.

Goed werk en vlotte voortgang

Afspraak is afspraak. Betrouwbare mensen die doen wat ze zeggen. Vakbekwaam en harde werkers. Meedenken over oplossingen.

Snel, helder en open

Offerte aangevraagd voor een grote vloerrenovatie. Martie kwam snel op locatie kijken en gaf duidelijk en open eerlijk antwoorden op al mijn vragen. De offerte volgde ook snel. Door omstandigheden is de klus helaas (nog) niet doorgegaan, maar ik zou hem Martie zeker toevertrouwen.

Snel, helder en open

Vriendelijk, snel contract en een mooi eindresultaat

Het contact met Martie verliep prettig. De klus kon snel ingepland worden en is secuur uitgevoerd. Wij kunnen wat betreft ons dak weer even vooruit!

Een goed geïsoleerd dak

Na het eerste contact met Marty over het isoleren van het dak werd er gelijk een dakdekker gestuurd om de situatie te bekijken en een juist advies op te stellen. Na ontvangst van een offerte met een keurige prijs hebben wij akkoord gegeven. De dakdekkers waren vriendelijk en lieten alles netjes achter. Wij zijn erg tevreden met ons nieuwe dak, nu kunnen met een gerust hart de winter in.

Super geregeld

We hebben voor Brabant Bouwgroep gekozen na een nette en juiste offerte. Het contact met Marty liep zoals gewenst. De aanbouw ziet er top uit! Wij zijn erg tevreden.

Toen ik belde kwam ie meteen en maakte tijd voor mij vrij

Ik zat met een spoedklus en dat is snel en vakkundig voor mij opgelost! Je zal maar in de bouwvakantie op hele korte termijn een brandwerend plafond aan moeten brengen terwijl de winkel over 14 dagen open moet dan daar wordt je heel nerveus van. Dat heet nog eens ontzorgen

Een bedrijf waarop je kunt bouwen

Kennismaking gesprek was zeer fijn gelopen .Mijn wensen doorgegeven En binnen aantal dagen een uitgebreide offerte gehad .We zijn akkoord gegaan het resultaat was beter als we hoopten .Het contact vanaf begin tot het eind met Martie heb ik als zeer prettig ervaren Alles is werkelijk gecommuniceerd vanaf begin tot eind echt een aanrader en Martie en zijn team denken mee in alles ga zo door toppers

Uitstekend het ziet er super uit !

Goede communicatie, goede aannemer raad hem zeker aan. Kwaliteit staat boven aan bij zijn jongens. Top !

Over Brabant Bouwgroep B.V.

Full-service bouwbedrijf / aannemer voor particulieren en bedrijven in de regio Den Bosch.