Snelheid van de service is prima.

Een nieuwe remklauw is volgens mij niet nodig. Waarom niet een "gereviseerde" remklauw? Deze reparatie was vanwege een nieuwe remklauw wel erg duur.

Hoi Job, Dat is een terechte vraag en een goed punt. Mitsubishi levert helaas geen gereviseerde remklauwen. Soms is er de keuze dat onze monteurs een remklauw reviseren. Daar zit arbeidstijd aangekoppeld. Daarmee ook kosten. In dit geval bent u goedkoper uit met een nieuwe remklauw. Groetjes, Team Huiskes

Wij zijn heel erg tevreden met de auto

Wij zijn goed geholpen en goed advies gehad. Daarbij was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Hoi Piet, Wat een mooi compliment, ga ik direct doorzetten aan de collega's. Groetjes, Team Huiskes

Supergarage

Klantgerichtheid en service staan bij deze garage voorop, en dat gecombineerd met kwaliteitswerk.

Ahhhh super top! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes

Netjes en correct

Super! Team Huiskes

Probleempje weer snel gefikst.

Op een dinsdag ben ik langsgekomen om een nieuw batterijtje in de afstandsbediening in de contactsleutel te laten zetten. Maar daarna deed de bediening het niet. Dus een nieuw binnenwerk besteld die er de volgende dag in kon worden gezet. Ik heb een half uurtje gewacht totdat de twee contactsleutels opnieuw geprogrammeerd waren en ik weer verder kon. Super!

Ah dat is goed om te horen! Ontzorgen is onze taak, een goed werkende sleutel is daarbij van belang. Fijn dat het zo geregeld kon worden. Veel veilige kilometers gewenst, Groetjes Auto Huiskes

Top bedrijf

Uitstekend geholpen, zeer goede service . Komt afspraken na.

Doen wat je zegt, en zeggen wat je doet vinden wij belangrijk. Als we een afspraak maken, komen wij die na. Veel veilige kilometers. Groetjes Team Auto Huiskes

Fijne garage

Netjes en correct geholpen en komt de afspraken na

Alles verlopen volgens afspraak.

Tijdens de reparatie, lekker genoten van enkele bakjes koffie.

Vriendelijke, goede service

De auto wordt netjes in orde gemaakt. Wordt zelfs gewassen en gestofzuigd. Je wordt vriendelijk ontvangen en alles wordt duidelijk uitgelegd. Voor extra benodigdheden wordt van te voren telefonisch toestemming gevraagd, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan

Heel klant vriendelijk en ik kan er weer een jaar tegen.

Heel klant vriendelijk en mooi schoon

Opnieuw zeer tevreden

Opnieuw zeer tevreden met de aankoop van mijn auto. Wederom goed geholpen met de aanschaf van mijn auto!!! Ik kom uit Arnhem maar ga hier graag naar toe, altijd wordt ik er goed behandeld en we komen er samen altijd uit. ( Inruilwaarde)

Altijd goede service

Heel vriendelijk en kundig personeel Goede service

Keurig op tijd en volgens afspraak geholpen

Snelle, vriendelijke en professionele service

De tijd tussen het maken van de afspraak en het werkelijke garage bezoek is best lang. Maar ik heb gemerkt dat dit bij andere garages ook het geval is. De ontvangst, op de hoogte houden en aflevering gebeuren in een ontspannen sfeer zonder dat je hoeft te twijfelen aan de professionaliteit. Kortom een uitstekende ervaring.

Beste Ernst, Dankjewel voor de review. U heeft helemaal gelijk, de tijd voor een beschikbare plek is langer dan we willen. Dit is een beeld dat Nederland breed zichtbaar is. Gelukkig bent u goed geholpen en wat de service naar onze maatstaven. Super fijn. We wensen u veel veilige kilometers en zien u graag weer terug.

goede snelle service

goede betrouwbare garage met snelle en goede service!

Helemaal top! Team Auto Huiskes

Je wordt altijd als klant vriendelijk geholpen.

Helemaal mooi! Groetjes Auto Huiskes

Huiskes neemt service verlenen serieus.

Zie boven

Dankjewel! Groetjes Auto Huiskes

Klant is koning(in)

Een garage met een thuis gevoel.

Hele mooie woorden! Dankjewel. Groetjes Team Auto Huiskes

Goed heholpen

Geen opdringerige verkopers Alles goed uitgelegd je altijd welkom voelen daar En overal goed mee geholpen.

Beste Henry, Kijk dat zijn geluiden die we graag terug lezen. We staan voor iedereen klaar, met koffie, een goed gesprek en hulp. Dat lees ik bij jou ook terug. Veel veilige kilometers! Groetjes Team Huiskes

Goede service. Duidelijkheid vooraf betreffende de kosten van de service beurt.

Transparantie over kosten vinden we belangrijk. Veel veilige kilometers! Groetjes Team Huiskes

Contact, service en afhandeling is perfect.

In mei 2023 heb ik mijn Suzuki S Cross ontvangen. In het begin waren er een aantal problemen, maar deze zijn altijd tot tevredenheid opgelost. Niets dan lof hiervoor. Ik heb op 10-1-24 mijn eerste onderhoudsbeurt gehad en alle door mij aangegeven aandachtspunten zijn perfect opgelost. De auto heeft nog nooit zo fijn gereden als nu. Ik begin nu zelfs plezier aan de auto te beleven. Ik kom al veel langer bij Huiskes en ik weet niet beter dan dat ze service en klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel hebben staan.

Beste Ad, Wat een mooie woorden, prachtige complimenten. Dat is waar we het voor doen: onze klanten ontzorgen op het gebied van mobiliteit. We staan klaar als er een probleem verholpen moet worden. Nogmaals dankjewel, we zien je graag weer. Groetjes Team Huiskes

Ik ben erg tevreden.

Ik heb voldoende informatie ontvangen voordat ik tot aankoop overging. Alles zonder haast. En wat heel belangrijk is, dat ik volledige hulp kreeg bij het vervullen van de formaliteiten en instructies over de auto.

Beste Emilia, Wat fijn te horen! Deze complimenten ga ik zeker doorgeven aan onze verkoper Jeffrey. Heel veel veilige kilometers gewenst. Je kan altijd bij ons terrecht. Groetjes Team Huiskes

Duper

We zijn netjes geholpen

Beste Jan, Fijn te lezen! Groetjes Team Huiskes

Goede service en duidelijke communicatie

Mijn auto gebracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Ik wist van te voren wat de werkzaamheden zijn en ook de kosten. Dus geen verrassingen.

Beste Arie, Transparant zijn en geen verrassingen achteraf vinden we heel belangrijk. Groetjes Team Auto Huiskes

Parallelweg 5

5349 AD Oss

Over Auto Huiskes Oss uw Kia dealer, Suzuki dealer en Mitsubishi dealer

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes