Netjes en goed geregeld

Had een deuk in de auto netjes geregeld voor het maken en keurig een leenauto

Klantgericht en kwaliteit, dat is wat je krijgt!

Huiskes is niet zomaar een autogarage, maar een waar de klant nog echt centraal staat. Dat betekent afspraken nakomen, tijdig contact over het onderhoud en altijd met vriendelijke medewerkers.

Duidelijke afspraak

Goede service klein probleem word nog opgepakt

Goede ervaring met monteur en servicedeskmedewerker.

Ik moest de tijd veranderen dit was geen enkel probleem

Gewoon de. Afspraak nagekomen

Gewoon goed

Professioneel en klantvriendelijk

Fijn geholpen.

Alles is volgens afspraak verlopen. Wij zijn meer dan tevreden.

Geweldige service, hier ben je echt klant

Bij Huiskes denken ze altijd met je mee , het personeel is heel vriendelijk en je weet van te voren wat het allemaal kost en men houdt ook zich aan de afspraak., deze dealer is echt een aanrader aan . Jan

Beste Jan, Dankjewel voor je mooie woorden: Doen wat je zegt, en zeggen wat je doet vinden we heel belangrijk. Transparantie staat dan ook hoog in ons vaandel. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Ik kan niet beoordelen of de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. Daar heb ik geen verstand van. Maar ik vertrouw erop dat het goed gedaan is. De medewerkers geven me dat vertrouwen. En gezien de hoge rekening mag ik hopen dat dat vertrouwen terecht is

Dankjewel voor je vertrouwen. Groetjes Team Huiskes

uitstekend

WAT MOET IKTOEVOEGEN AAN UITSTEKEND? VOLGENS MIJ KAN HET NIET BETER!

Helemaal TOP Groetjes Team Huiskes

overtreft altijd de verwachtingen

een fijn bedrijf in elk opzicht. ik zie alleen maar blije mensen die kwaliteit leveren. plezierig om te komen en ga er altijd happy weg.

Geweldige bak! Goed personeel.

Rijd en voelt heerlijk, de vitara. Gelukkig luisterde jeffrey goed naar ons en wist ons naar deze geweldige auto te praten.

Zeer vakkundige mensen

Zeer goede ervaren mensen,staan je altijd netjes te woord en denken met je mee

perfect contact en super geadviseerd

uitstekend geholpen en zeer kundig geadviseerd!

Vriendelijk, goede uitleg.

Fijn! Groetjes Auto Huiskes

Vriendelijke en kundige medewerkers. Ik ben alleen verbaasd over een medewerker, die bij de receptie zit en bij mijn binnenkomst, dus de auto was nog niet naar de werkplaats, kan zien, dat de bougies moeten worden vervangen. Mijn auto maakt niet veel kilometers, de kilometerstand na 8 jaren is nog geen 24.000 km.

Beste meneer/mevrouw Dumont, Wat een goede vraag stelt u! Soms is het vervangen van onderdelen niet afhankelijk van de hoeveelheid kilometers op de teller maar de tijd dat het onderdeel al in het voertuig zit. In zo'n geval geeft ons systeem automatisch een melding over de vervanging daarvan. Zodat het niet vergeten word, belangrijk voor de veiligheid en de garantie. We wensen u weer veel veilige kilometers. En vragen beantwoorden wij graag. Groetjes Autobedrijf Huiskes

Wordt vriendelijk ontvangen. Redelijk met prijs. De auto wordt goed na gekeken. Ga zo door.

Snelheid van de service is prima.

Een nieuwe remklauw is volgens mij niet nodig. Waarom niet een "gereviseerde" remklauw? Deze reparatie was vanwege een nieuwe remklauw wel erg duur.

Hoi Job, Dat is een terechte vraag en een goed punt. Mitsubishi levert helaas geen gereviseerde remklauwen. Soms is er de keuze dat onze monteurs een remklauw reviseren. Daar zit arbeidstijd aangekoppeld. Daarmee ook kosten. In dit geval bent u goedkoper uit met een nieuwe remklauw. Groetjes, Team Huiskes

Wij zijn heel erg tevreden met de auto

Wij zijn goed geholpen en goed advies gehad. Daarbij was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Hoi Piet, Wat een mooi compliment, ga ik direct doorzetten aan de collega's. Groetjes, Team Huiskes

Supergarage

Klantgerichtheid en service staan bij deze garage voorop, en dat gecombineerd met kwaliteitswerk.

Ahhhh super top! Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes

Netjes en correct

Super! Team Huiskes

Probleempje weer snel gefikst.

Op een dinsdag ben ik langsgekomen om een nieuw batterijtje in de afstandsbediening in de contactsleutel te laten zetten. Maar daarna deed de bediening het niet. Dus een nieuw binnenwerk besteld die er de volgende dag in kon worden gezet. Ik heb een half uurtje gewacht totdat de twee contactsleutels opnieuw geprogrammeerd waren en ik weer verder kon. Super!

Ah dat is goed om te horen! Ontzorgen is onze taak, een goed werkende sleutel is daarbij van belang. Fijn dat het zo geregeld kon worden. Veel veilige kilometers gewenst, Groetjes Auto Huiskes

Parallelweg 5 5349 AD Oss

Over Auto Huiskes Oss uw Kia dealer, Suzuki dealer en Mitsubishi dealer

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes