Klantvriendelijk, duidelijk, en adequaat! Gratis vervangend vervoer en op tijd volgens afspraak ‘

Fijn autobedrijf.

Ondanks dat we in Eindhoven wonen zijn we blij dat we in Oss bij Huiskes zijn geslaagd en daar een mooie, bijna nieuwe, Suzuki S Cross hebben gekocht. Bij de eerste kennismaking hebben de persoonlijke benadering de prettige uitstraling en de vriendelijkheid van de verkoper ons positief verrast. Dit is nog een bedrijf dat de klant serieus neemt en niet zo’n mega “ automotive” bedrijf, zoals er tegenwoordig te veel van zijn. Communicatie verloopt goed en afspraken over tijdstip van levering worden keurig nagekomen ook bij de uiteindelijke levering werd er ruim te tijd genomen voor de uitleg van de vele functies en opties de de auto bezit. Ook voor het toekomstige onderhoud heb ik er de rit naar Oss graag voor over.

Ik heb goeie ervaring met Huiskes

Goed maar prijzig

Een kleinere onderhoudsbeurt; goed uitgevoerd maar prijzig!

Fijn geholpen

Dat de scross ook van binnen gestofzuigd is was een welkome verassing. Op de rekening stond een post dat de ruitewisservloeistof aangevuld was. Die had ik net vantevoren zelf al tot de nok gevuld. De rekening werd meteen netjes aangepast. Ook kreeg ik een pasje voor als je onderweg in heel Europa met stukken komt te staan. Meteen hulp vanuit Suzuki. Die pasjes kunnen ze rustig geven. Een Suzuki valt nooit stil...haha.

Heb geduld.

Het duurt best lang eer je aan de beurt bent voor een onderhoudsbeurt.

Fijne ervaring met de aankoop van de Suzuki

Alles is prima verlopen volgens afspraak

zeer tevreden

goed en netjes geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Redelijk goed

Het ging voor mij toch wat snel allemaal

Beste meneer van Os, Dat vinden wij vervelend om te lezen. Een auto is een belangrijke en vaak grote aankoop. Wij doen ons best om altijd voor elke klant de tijd te nemen die hij/zij nodig heeft. Mocht u nog wat willen vragen of toelichting nodig hebben, mag u altijd bellen. Ook na aankoop staan wij voor u klaar. Groetjes Team Auto Huiskes

Zeer prettig bedrijf

Mitsubishi ASX zeer netjes afgeleverd, prettig bedrijf om een auto te kopen. Wij zijn erg enthousiast over het vriendelijke personeel bij auto Huiskes Oss en komen er graag weer in de toekomst

Beste Max, Super om te horen! Gaan we zeker doorgeven aan het verkoopteam. Veel plezier met uw Mitsubishi, de ASX prachtige keuze! Groetjes, Team Huiskes

Snelle afhandeling goede service

Goede service vriendelijk personeel

Fijn contact, goede afspraken en duidelijkheid vooraf, goede afstemming tijdens het onderhoud bij extra vervangingen Helemaal tevreden

Hartelijk, professioneel en erg klantvriendelijk

We komen hier al heel wat jaren en we zijn iedere keer weer verrast door de kantvriendelijkheid en vakkundigheid

Zoals altijd weer helemaal naar tevredenheid.

Transparant, prettige vriendelijkheid, komen afspraken na en zijn erg behulpzaam.

Vriendelijke benadering, geven je tijd om rustig tot een beslissing te komen, er wordt absoluut niet gepust tot een aankoop. Daarnaast nemen ze echt de tijd voor je en worden al je vragen netjes beantwoord. Afspraken worden keurig nagekomen en zijn goed bereikbaar.

Gewoon weer als vanouds heel goed!

De banden zijn weer snel gewisseld ik was zo weer op weg naar huis. Het ontvangst was prettig en de koffie heerlijk.

Alles volgens afspraak

Hartelijk met deskundigheid

Zie hierboven

Duidelijke uitleg van plan van aanpak en kostenraming vooraf

Alles geregeld zoals het hoort

Mijn ervaringen zijn prima, inclusief thuisbrengen en weer ophalen. Alles geregeld zoals afgesproken.

Onderhoud is uitstekend. Gevolg, probleemloos rijden. Goede service.

Tevreden

Alles wordt voor af goed uit gelegd met de kosten

Top behandeling

Duidelijke en fijne communicatie

Parallelweg 5

5349 AD Oss

Over Auto Huiskes Oss uw Kia dealer, Suzuki dealer en Mitsubishi dealer

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes