Onze 3e auto bij van den boom Altijd tevreden en luxe auto’s Wederom bedankt!

Mooie auto aangeschaft echter had deze een mankement die onder de garantie viel. Alles is heel netjes opgelost, wij zijn tevreden!

Prachtige vw polo

Ben blij met mijn auto en de service bedankt!

Goeie dienstverlening

Goeie dienstverlening, goede service, als zeer prettig ervaren

Uitstekend!

Ik kwam voor één specifieke auto maar hun hele aanbod bestaat uit zeer nette wagens waarvan het totaal plaatje klopt. Zeer vriendelijk en goede afhandeling!

Goede en snelle service!

Fijn contact en snel alle afspraken geregeld.

Zeer prettige ervaring op gedaan met uw bedrijf.

Vriendelijke verkoper. Fijne communicatie. Beslist niet opdringerig. Keurige showroom.

Aangename ervaring

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. Het hele proces tot aan de aflevering verliep uiterst prettig.

Zeer goed bedrijf

Onze ervaring met dit bedrijf is positief. Wij zijn zeer goed geholpen en zelf na de aankoop van onze nieuwe auto. Top! Keep up the good work :-)

Heel goeie service ze hebben goed geholpen heb me auto gekocht

Top service !

Alles is zeer goed geregeld alles.naar wens

Stroef maar tevreden

Had gemaild over hoe auto werd geleverd en wat ik aan inruilwaarde ongeveer voor mijn auto kon krijgen. Antwoord 3 maanden garantie op motor en transmissie en qua inruil rond 2500, maar dat het lastig was waarde te bepalen zonder auto te zien. Logisch. Gebeld of ik volgende dag een proefrit kon maken en duidelijk gemaakt dat het voor mij een rit van anderhalf uur is. Geen probleem. Volgende dag aangekomen en verbazing dat ik proefrit wilde maken, dachten u komt alleen kijken. Uiteindelijk toch de proefrit gemaakt en ik enthousiast dus wilde meteen zaken doen. En dat ging stroef. Inruil lag ineens op 1500 en van garantie was eerst geen sprake. Na wat onderhandelingen inruil 2000 en de garantie gekregen. Moest daarna wel langs de pomp, aangezien het tanklampje brandde. Al met al een blije koper en hopelijk is de verkoper ook blij.

Goed en betrouwbaar

Ik kocht een occasion bij Autobedrijf van den Boom. Ik werd goed geinformeerd over de staat en geschiedenis van de auto en zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

We werden goed geholpen. Alles werd tot in de puntjes uitgelegd. Fijne service

Keurige en nette ontvangst. Realistische prijs en kwaliteitsverhouding.

Top garage top service

Cla gekocht, mooie inruilwaarde en goede service!

Zeer klantvriendelijk.

Ik ben goed geholpen!!!

Top service!

Fijn bedrijf! Ontzettend vriendelijk en betrouwbaar. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Vriendelijk en professioneel

Ik moest een nieuwe auto hebben voor mijn rijschool en vond hier een hele mooie renault kadjar. De auto werd goed afgeleverd en ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ik hem kon halen. Omdat ik mijn pedalen moest overzetten voor de dubbele bediening en dit misschien niet perfect uitkwam voordat de auto gereed was boden ze een mooie tussenoplossing aan. Die was uiteindelijk niet nodig maar er werd wel goed meegedacht. Al met al dik tevreden.

Nieuwe auto gekocht

hele fijne verkoper die mij ruim na sluitingstijd nog heeft geholpen

Zeer gastvrij en behulpzaam

Het kopen van een auto is hier heel laagdrempelig. Je wordt heel goed geholpen en als je vragen hebt wordt daar uitgebreid antwoord op gegeven. Dit was mijn eerste kennismaking met autobedrijf van den Boom maar ik kom zeker terug. Als de service na de aankoop van de auto net zo goed is hebben ze er weer een vaste klant bij.

Mijn nieuwe Mercedes gekocht en ben er zo blij mee! Erg behulpzaam en vriendelijke service. Twee weken na aanschaf ging het motordiagnose lampje branden. Met mijn beperkte kennis van auto’s even gebeld. Ik kon meteen een afspraak maken om de auto langs te brengen. Ze hebben het probleem voor mij opgelost, zonder toeters en bellen een leenauto voor mij geregeld EN het kosteloos uitgevoerd. Al met al: top service! Een dikke 10+! Top

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf

Geweldig bedrijf

Altijd heel mooie gangbare auto,s net iets meer als standaard. Duidelijke uitleg over de auto,s

Goede service en vriendelijk personeel

Fijn geholpen door het vriendelijke personeel.

Keizersveld 12

5803 AN Venray