Kan een betere service aanbieden
Een Renault Kadjar gekocHt.
Bij aankomst stond de auto al netjes klaar. Papieren afhandeling ging wel vlot. Medewerker zelf is daarna niet meegelopen naar de auto ter begeleiding voor een nette overdracht of evt. Vragen. Uiteindelijk startte de auto niet, dus moest ik naar binnen lopen om om hulp te vragen. Accu bleek leeg. Medewerker gaf wel aan dat als de accu vervangen moet worden zij daarvoor zullen zorgen. Auto werd gestart en medewerker gaat meteen weer naar binnen.
Daarna wist ik niet hoe ik de stoel naar voren kreeg. Niet gewend dat alles elektrisch is. Moest ik weer naar binnen lopen om te vragen.
Ik ben gewend bij het kopen van een auto bij een dealer dat iemand altijd even met je meeloopt. Even alles doorneemt en vragen beantwoord.
Het was echt papierwerk in orde maken, hier heb je sleutels en succes verder.
Accu was daarna nodig. Deze is inderdaad netjes betaald door de dealer.