Goede en betrouwbare Auto’s voor mooie prijzen !!!

Aardige eigenaar :) Doet absoluut niet moeilijk Ik kom zeker weer terug !!!

Prettig contact, snel reagerend op email en telefonisch contact

In mijn zoektocht naar een VW Tiguan toevallig terecht gekomen bij autobedrijf van den Boom. Alex reageerde snel op mijn emails en er volgde al snel een afspraak om de auto te bezichtigen en uiteindelijk te kopen. Ter compensatie van de aflopende fabrieksgarantie kreeg ik 2 jaar garantie Goud. De genoemde optie lijst van deze auto was een opsomming van alles wat er mogelijk is en niet wat er op de auto daadwerkelijk zit... Ik rij nu twee weken tevreden rond in mijn Tiguan R.

Kan een betere service aanbieden

Een Renault Kadjar gekocHt. Bij aankomst stond de auto al netjes klaar. Papieren afhandeling ging wel vlot. Medewerker zelf is daarna niet meegelopen naar de auto ter begeleiding voor een nette overdracht of evt. Vragen. Uiteindelijk startte de auto niet, dus moest ik naar binnen lopen om om hulp te vragen. Accu bleek leeg. Medewerker gaf wel aan dat als de accu vervangen moet worden zij daarvoor zullen zorgen. Auto werd gestart en medewerker gaat meteen weer naar binnen. Daarna wist ik niet hoe ik de stoel naar voren kreeg. Niet gewend dat alles elektrisch is. Moest ik weer naar binnen lopen om te vragen. Ik ben gewend bij het kopen van een auto bij een dealer dat iemand altijd even met je meeloopt. Even alles doorneemt en vragen beantwoord. Het was echt papierwerk in orde maken, hier heb je sleutels en succes verder. Accu was daarna nodig. Deze is inderdaad netjes betaald door de dealer.

supper goed en vriendelijk geholpen

zeer goed geholpen en tevreden naar buiten gegaan met nieuwe auto.

We zijn heel tevreden over onze nieuwe auto. De manier van communiceren en meedenken was heel prettig. Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon eerlijk.

Correct, vriendelijk en duidelijk in hun communicatie.

Prettig in hun omgang en door goed en duidelijk te communiceren is alles naar wens verlopen.

Mooi bedrijf met mooie auto’s en betrouwbaar

Ik heb onlangs een mooie VW Golf r-line gekocht. Ik ben erg tevreden over de aflevering hiervan hebben ook netjes wat kleine puntjes aan de auto opgelost! Betrouwbaar en vriendelijk en komen hun afspraken na!

Vriendelijke en perfecte service

Juiste informatie, Service en snelle afhandeling.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Recent een auto gekocht hier, en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zou het autobedrijf zeker aanraden!

prettige koopervaring in een vriendelijke sfeer.

uitnodigende maar niet opdringerige opstelling en voldoende ruimte om met elkaar in gesprek te gaan.

Goed behandeld en heel snel geholpen

Ik had interesse in een auto, gebeld en dezelfde dag een afspraak gemaakt en de auto gelijk mee kunnen nemen.

Net bedrijf

Na de verkoop bleek er nog een probleem in mijn auto te zitten. Dit hebben ze heel netjes opgepakt en nu rijd ik met veel plezier rond in mijn "nieuwe" auto.

Hele goede en fijne garage

Heb mijn Audi ingeruild op een VW, kreeg een goede en eerlijke inruilprijs voor mijn Audi. Had ook een goed gevoel bij de twee broers. Als u op zoek bent naar een andere auto raad ik jullie zeker aan om eens bij ze langs te gaan, ook al is het maar voor een goede kop koffie!!

Een mooi bedrijf met goede service

Ik was nog nooit bij autobedrijf vd Boom geweest, bij binnenkomst was ik meteen blij verrast door de ruime showroom met verschillende merken mooie auto's. Bij de verkoop werd er alle tijd voor ons genomen, en na een proefrit was de deal snel gesloten.

Tot nu toe dik tevreden

Ik vindt het na 1 week eigenlijk niet realistisch om een review te schrijven. Maar ben tot nu toe zeer tevreden. Dit baseer ik op hun klantvriendelijkheid en hun reële autoprijzen ook mbt inruil van mijn oude auto. De deal was na een proefrit dan ook zo rond. Kortom een keurige zaak met zeer nette auto's en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

Klamtvriendelijk en deskundigheid

De manier waarop Alex en Kay alle geduld en tijd hadden voor al mijn vragen en zonder aandringen tot aankoop van de auto mij te woord stonden vind ik buitengewoon knap Met name de uitgebreide uitleg van de auto Audi Q2 bij de afhandeling na de aankoop was met een woord FANTASTISCH.

Formidabel

Ik ben zeer tevreden over de auto die ik bij jullie gekocht heb Ik heb jullie ook aanbevolen bij andere mensen die ik ken Dank u wel Mvg bjorn dragt

Netjes, eerlijk en professioneel

Net bedrijf, eerlijk advies en professioneel benaderd. Prettige ervaring om hier een auto te kopen.

Zeer vriendelijk en super snelle goede service

Gisteren een pracht auto vw passat cc gekocht bij van den Boom, dit een kwartier voor sluitingstijd nog. Daarna had ik wel al snel een probleem met de motor en dat binnen nog niet eens een dag. Dit vonden ze zeer zuur dat dit zo snel al gebeurde waardoor ze bij mij op de stoep stonden (woon 5 minuten van het autobedrijf af) helaas was het probleem niet op te lossen op de parkeerplaats dus is de auto mee genomen ter reparatie. Zodra het onderdeel binnen is zal de auto binnen 1 of 2 dagen gerepareerd zijn. Ondanks dit heel tevreden over de goede en snelle service van dit vriendelijke team.

Goede service, goed geholpen, deskundig en professioneel advies, meedenken (en handelen) met de klant, scherpe prijs. Hier kom ik terug!

Dik tevreden tot op heden

Ik ben zeer tevreden over de onderhandelingen, afhandelen van de opmerkingen en ook de aflevering zeer goed verlopen.

Dik tevreden tot op heden

Dikke duim voor dit bedrijf

Paar maanden geleden een Opel mokka bij autobedrijf v/d Boom gekocht. Fijn bedrijf dat z’n afspraken nakomt!

Gaan kijken voor een zilveren seat leon, uiteindelijk weggegaan met een fantastische ford focus die net 2 uurtjes in de showroom stond. Me oude auto die ik ook bij van de Boom had gekocht 2 jaar terug ook netjes ingeruild tegen een eerlijke inruilwaarde. Weekje gewacht tot het kenteken binnen was en daarna is de auto netjes in topstaat afgeleverd met nieuwe apk en volledige onderhoudsbeurt! Zeer goeie service

Super geholpen!

Autootje gekocht bij deze garage en ben er super blij mee en ook heel vriendelijk en fijn geholpen!

Keizersveld 12 5803 AN Venray

06 16446444