Heb niet echt ervaring

Heb dus niet echt ervaring er mee

Beste Cornelis, Eigenlijk is het maar goed ook dat u er nog geen ervaring mee hebt, dat betekent dat u veilig woont. Maar wilt u zeker weten dat alles goed werkt, dan adviseren we u in te loggen op uw persoonlijke online account, dan kunt u zien of alle sensoren nog goed werken en desnoods een keer een testmelding genereren. Met groet, Bas

Ze vallen niet op Maar werken perfect

Heel goed Mijn auto ronkte nog buiten maar de deur stond open Ineens ging het alarm af door die dampen Merkte direct dat de koolmonoxide melder goed werkte Enorm blij dat het werkt

Beste Jose, Dat is goed te lezen en precies ook waar de koolmonoxide melder voor is bedoeld! Met groet, Bas

Werkt goed

Eerst rookalarm geïnstalleerd. Toen dat goed werkte, uitgebreid tot alarmsysteem met bewegingsmelders, deur/raam contacten en sirene. Ook dit werkt naar behoren. Voordeel is dat het overal te bedienen is via een app. T.o.v. andere systemen is een voordeel dat alarm ook kan worden verstuurd naar buren, familie etc. Op de app kunnen eigen alarmregels worden aangemaakt en het systeem en sensoren worden aan en uitgezet. Omdat de schuifjes in de app dicht bij elkaar zitten, gaat dat wel eens mis. Eigen (sub)menu’s voor bediening en instelling zou beter zijn. Dat zou in een volgende update verbeterd kunnen worden. Laatst is er wel een belangrijke update geweest zodat personen kunnen worden gemachtigd die ook de app kunnen bedienen. Kwaliteit is goed en is gunstig t.o.v. andere systemen.

Beste Jan, Bedankt voor je positieve bericht! We nemen je opmerkingen over de app mee in onze ontwikkeling, zodat je de juiste alarmregels aan/uit zet. Met dank! Bas

Veilig gevoel

Heb een tijdje geleden Altijd Thuis aangeschaft, omdat we bij het kopen van ons huis zagen dat we een oude CV ketel op zolder hadden staan. Ik wilde naast slimme rookmelders dus ook graag een koolmonoxide melder om bij de ketel te habgen op zolder. Dat is wel zo'n veilig gevoel. Vandaag gaan we voor het eerst onze nieuwe houtkachel aansteken en heb ik naast een kuub hout nog zo'n slimme koolmonixide melder gekocht om in de woonkamer te hangen. Deze koolmonoxide melders zijn super klein (net zoals de rookmelders trouwens) dus je ziet ze nauwelijks en dat vind mijn vrouw weer heel fijn.

Beste David, jij zit er warmpjes bij met je kachel en slimme rook- en koolmonoxidemelders, top!

Ben er tevreden over

Ik gebruik altijd thuis maar minimaal omdat ik thuis werk maar bij afwezigheid geeft het een een veilig gevoel

Beste Piet, en dat is precies waar we Altijd Thuis voor hebben gemaakt; als je het echt nodig hebt, geeft het een veilig gevoel. Bedankt!

Simpel en betaalbaar

Heb Altijd Thuis al een paar jaar. Vind het een heel fijn idee dat ik een melding krijg als mijn rookmelders afgaan als ik niet in huis ben. Zo stond mijn dochter afgeopen zomer een tostie te maken op het fornuis en was ze de tuin in gelopen en helemaaal vergeten dat deze nog op het vuur stond. Ik zat ook in de tuin en kreeg meteen een melding op mijn mobiel. De rook van de aanbrandende tosti was tot in de aanliggende hal verspreid. Snel naar de keuken gerend om de tosti van het vuur te halen. Het systeem werkt dus goed. Met de aankomende rookmelder plicht heb ik een extra rookmelder bij besteld en op zolder geplaatst. Koppelen, opplakken en klaar!

Beste Emile, deze horen we heel vaak ja, een vergeten pannetje op het fornuis en de piepende rookmelder niet horen. Dan wil je echt wel direct gebeld worden! Bedankt voor je review.

Goede bereikbaarheid

Zeer oplossingsgericht bij problemen

Dank Toon, we helpen graag als dat nodig is.

niet erg gebruiksvriendelijk

bij mijn moeder heeft mijn broer de instellingen gedaan met het telefoonnummer van mij maar het mailadres van mijn vrouw dit is niet te verwijderen of aan niet passen. ik zeg kom heel die zooi maar weer ophalen een grote teleurstelling de techniek en het idee waren heel goed alleen de uitvoering een drama voor mensen die geen it opleiding hebben gehad

Beste Corné, We zouden je graag willen helpen met het instellen, daar is onze helpdesk ook voor. Zou je ons willen bellen op 040 780 0641? Dan kunnen we het met je doornemen. Als het dan nog niet naar wens werkt, zullen we de sensoren terugnemen en je account verwijderen.

Gebruik het nog niet optimaal.

Ik heb nog steeds geen personen gekoppeld om alarmen op te vangen omdat het inbraakalarm dan te vaak zou afgaan. Die zet ik nl. Pas uit als ik al binnen ben en belt dus altijd. Er zou een delay tussen inbraak en tel. Melding instelbaar mogen zijn of zelfs en keuze welk alarm je wel of niet door wil zetten. Persoonlijk alarm en brandalarm zou ik dan direct koppelen.

Beste Marian, bedankt voor je reactie! We nemen je feedback mee in de ontwikkeling van Altijd Thuis. We hebben het nu zo gemaakt dat je bijvoorbeeld eerst een push melding op je telefoon binnen kan laten komen en daarna gebeld kan worden. Dat kan dus ook met contacten die je pas laat bellen als je zelf een melding hebt gehad, met een bepaalde tijdsperiode ertussen. We kunnen anders best even met je meekijken om dat naar wens in te stellen.

Systeem werkt probleemloos

Brandmelders werken zonder problemen. Bijkomend voordeel is dat ik ook een melding krijg als er een stroomstoring is en ik ben b.v. op vakantie ben. Ik kan dan iemand inschakelen, die even gaat kijken en zo nodig de aardlekschakelaar weer kan activeren.

Dank voor uw positieve feedback, zeer gewaardeerd!

Doe er te weinig mee.

Ik denk dat het werkt, is aanwezig en dat is voor mij voldoende.

Beste Johan, dank voor je reactie en positieve feedback. Als je wil, kan je de sensoren regelmatig testen en daarmee ook de alarmering. Als je hulp nodig hebt, laat het ons weten en bel dan op 040 780 0641.

Super makkelijk en betaalbaar alarmsysteem

Ik wilde mijn huis beveiligen, maar vond Verisure veel te duur. Dit is echt een goed en veel betaalbaarder alternatief.

Bedankt voor je positieve feedback!

Na wat aanloop problemen oke

Door niet juiste aansluiting/ installatie wat haperingen in het begin Duidelijkheid geven bij installatie Daarna oke

Beste Ad, fijn dat het nu goed gaat, als we nog wat voor je kunnen betekenen, weet je ons te vinden.

Slecht hoorbare melding op telefoon.

Slecht hoorbare melding op telefoon. Telefoon gaat maar éénmaal over bij melding.

Beste Ludo, de melding op de telefoon hangt vaak ook af van de lokale instelling op je telefoon. Als je zeker een hoorbare melding wilt krijgen, adviseren we de sirene in je huis te koppelen en een uitbelactie naar je telefoon, waarbij je op de telefoon instelt dat vanaf ons alarmnummer altijd de ringtone hard moet staan. Als je wilt, kunnen we helpen om dat met je in te stellen telefonisch. Je kan ons bereiken op 0407800641.

Daalakkersweg 2-70

5641 JA Eindhoven

Over Leefsamen

Leefsamen zorgt ervoor dat mensen veilig en verbonden thuis kunnen blijven wonen.