Klein maar fijn!

Prima communicatie en geholpen zoals het hoort.

Super service

Kon snel terecht, nieuwe voorruit geplaatst, kundig personeel, vriendelijke en duidelijke uitleg,

• Kwaliteit ruitherstel

Doordat de leasemaatschappij niet volledig had gecommuniceerd moest ik 2x langskomen voordat de ruit daadwerkelijk vervangen kon worden. Kon 123ruit niet zoveel aan doen maar was wel vervelend. De leenauto is ook niet de klasse die ik zelf rij; maar beter iets dan niets

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Snel en vriendelijk

volgens afspraak

Staan direct klaar

De afspraak kon meteen gemaakt worden. Terwijl ik een bakje koffie dronk, werd de ruit gerepareerd. Zeer tevreden over de correcte service. Kom zeker terug

Fantastisch, netjes, snel!

Keurig geholpen, snel en vriendelijk!

Prima, snel en vakkundig

Prima service! Eenvoudig afspraak kunnen maken en snel geholpen

*****

*****

Heel erg netjes geholpen

Heel erg netjes geholpen, binnen drie uur hadden wij een nieuw ruit er in, heel vriendelijk en goede service, dik tevreden

• Kwaliteit ruitherstel

Na de ruitschade snel kunnen plannen en snel vervangen

Prima geregeld!

Snelle en goede service

Mijn eerste afspraak was zo gemaakt en bevestig per Whatssapp. Helaas was de ruit niet meer te redden. De tweede afspraak en ook de nieuwe ruit was snel besteld en geplaatst.

• Kwaliteit ruitherstel

hoge servicegerichtheid, verder dan alleen het vervangen van een ruit

Voor de tweede keer zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam geholpen door Abdel Asoud. De nette en vlotte wijze van communiceren is erg prettig. Het meekrijgen van een leenauto is een pluspunt. De oplevering van de auto na herstelwerkzaamheden is correct en zelfs de binnenkant is schoongemaakt. Een fijne totaaloplossing om je schade te laten herstellen.

• Kwaliteit ruitherstel

Heel erg goed geholpen, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel

• Kwaliteit ruitherstel

Van het aanmelden van de schade tot ophalen van de auto perfecte service

Bij aankomst hoefde stond men mij al op te wachten. Leenfiets stond klaar en na het plaatsen van de ruit werd ik direct weer gebeld dat ik de auto kon ophalen. Goede service en netjes te woord gestaan.

Goede service en snel

NVT

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen! Erg vriendelijk!

Na geconstateerd te hebben dat ruitschade niet meer gerepareerd kon worden, nieuwe afspraak ingepland om de voorruit te vervangen. Auto keurig schoongemaakt.

• Kwaliteit ruitherstel

Nette afhandeling, zeer vriendelijke en goede service

Vlotte afhandeling. Sterretje in voorruit bleek te groot voor reparatie. Nieuwe ruit was ook al binnen enkele dagen beschikbaar en kon snel worden vervangen

Geweldig geholpen!

Autoglas Topdeal, aardige man, goed bereikbaar en reageert snel. Lekker dichtbij ook, als je in Sliedrecht woont natuurlijk;-)

• Kwaliteit ruitherstel

Goed ontvangen en schade afgehandeld.

Goed ontvangen. Goede wachtruimte. Op de hoogte gehouden over de vorderingen van de werkzaamheden.

• Kwaliteit ruitherstel

İn een korte tijd mijn auto glas vervangen

Zeer goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Net als vorige keer prima geholpen

Via de leasemaatschappij doorverbonden. Direct afspraak kunnen maken en nog teruggebeld ter verificatie. Goed geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Keurig en snel geholpen en weer op weg!

Na de melding werd er snel contact met mij opgenomen. Ook kon ik snel terecht voor de ruit reparatie. Toen na een dag bleek dat de camera niet goed gekalibreerd was, direct contact opgenomen en kon ik dezelfde dag terugkomen. Het euvel is keurig verholpen en daarna na max een half uurtje weer de weg op.

• Kwaliteit ruitherstel

Nette, snelle en klantvriendelijke service

Ik kon snel terecht en werd zeer klantvriendelijk ontvangen. Tijdens de reparatie aan mijn voorruit kon ik wachten in de wachtkamer die van alle gemakken voorzien is. Auto keurig netjes weer afgeleverd!

Rivierdijk 642 A

3371 EE Hardinxveld-Giessendam