Goede snelle service en klantvriendelijk

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Keurig geholpen in Sliedrecht!

Nette jongens! Keurige uitleg, zelfs stickers van de ruit konden ze overzetten!

Goed, zeer tevreden

Mij enige opmerking/advies zou zijn, na de montage met een cleaner de kringen van de zuignap en de stickers verwijderen.

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer snel en goed geholpen

Zeer snel en goed geholpen door vakkundig personeel

• Kwaliteit ruitherstel

Goede service, je wordt snel geholpen en men is flexibel

Afspraak was snel gemaakt, maar door omstandigheden moest dit een aantal keren verzet worden. Dit ging eenvoudig via sms en telefoon. Uiteindelijk kon ik zaterdag om 15.00 uur terecht. Ik kwam een kwartier eerder en werd meteen geholpen.

Abdel Rules!

Super geholpen door Abdel. Het kan eigenlijk niet beter...

Direct geholpen super service

Ze waren direct beschikbaar. Bleef een wit zichtbaar maar ik neem aan noodzakelijk.? Verder heel vriendelijk geholpen en snel.

Snel en erg vriendelijk

Mijn autoruit was ingeslagen en via AA Lease werd ik naar Autoglas Topdeal verwezen. Snelle hulp, zeer flexibel en ik kon rustig even wachten. Bedankt voor jullie snelle hulp!

• Kwaliteit ruitherstel

Professioneel, hulpvaardig en meedenkend.

Na de online melding ben ik keurig binnen een half uur teruggebeld en ik kom gelijk dezelfde avond terecht voor een tijdelijke ruit. De rest van de afhandeling was professioneel en netjes. Ik ben erg tevreden en ik kan iedereen 123ruit te Sliedrecht aanraden.

Snel geholpen

Prettig en snel geholpen. Ook fijn dat er enige flexibiliteit mogelijk was qua ophalen auto vanwege mijn eigen werktijden.

Uitstekend geholpen. Erg goede service. Zeer vriendelijk personeel

Goede ontvangst, uitleg over de ruit vervanging, binnen de afgesproken tijd afgehandeld. Prima nazorg.

• Kwaliteit ruitherstel

Had een sterretje in mijn ruit precies in de week dat ik op vakantie zou gaan. Herstellen kon helaas niet meer, dus heeft hij nog op tijd een nieuwe ruit kunnen plaatsen. Ben erg tevreden over de geleverde service!

Goede hulp en snel

Top geholpen

Kom snel terecht en goed gerepareerd

Snel en goed geholpen

Er zat een forse ster in de voorruit, maar deze kon nog wel gerepareerd worden. Je kunt wel zien waar de reparatie zit, maar dit is niet hinderlijk bij het autorijden.

• Kwaliteit ruitherstel

Mooie werkplaats, netjes gewerkt. Alleen de huurauto dat kon echt niet.

Goede service en contact. Heel erg vriendelijke meneer die de ruit netjes heeft hersteld. De huurauto die ik mee gekregen had, die kon echter niet. Een heel oude Suzuki Swift met een defecte radio. Het leek wel de prive auto van de beste man, aangezien er boodschappentassen enz in lagen. Hier zou ik niet bij klanten aan kunnen komen. Verder geen commentaar.

super

Snel en goed

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

snelle service

via verzekeringsmaatschappij snel doorverbonden. Nog diezelfde week kon er een nieuwe voorruit in. Top!

Ruit is goed gezet

Klein zaakje dus wat lastig om een afspraak te plannen met vervangend vervoer. Als vervangend vervoer krijg je een Suzuki Swift mee. Niet heel prettig met een baan waarbij je veel op de weg zit. Reed niet heel comfortabel. Verder vriendelijk en is de ruit er keurig ingezet.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Beste mevrouw Ingeborg, Als eerste hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Ik vind het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de hersteller. Wat betreft het vervangend vervoer is dit een stukje service vanuit de hersteller. Dit zal niet voor iedereen vergelijkbaar vervangend vervoer zijn. Met vriendelijke groet, Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor.

Geweldige goede service!

Meteen bij contactopname werd met aandacht voor mijn verzoek omgegaan. Aansluitend snel geregeld en perfect uitgevoerd, administratieve taken perfect verzorgd. En de 10+ ervaring was er ook: een vergeten document dat aan mijn oude voorruit zat zorgvuldig op nieuwe ruit overgebracht. Perfect!!!

• Kwaliteit ruitherstel

Snel, betrouwbaar en volgens afspraak.

Klein maar fijn!

Prima communicatie en geholpen zoals het hoort.

Super service

Kon snel terecht, nieuwe voorruit geplaatst, kundig personeel, vriendelijke en duidelijke uitleg,

• Kwaliteit ruitherstel

Doordat de leasemaatschappij niet volledig had gecommuniceerd moest ik 2x langskomen voordat de ruit daadwerkelijk vervangen kon worden. Kon 123ruit niet zoveel aan doen maar was wel vervelend. De leenauto is ook niet de klasse die ik zelf rij; maar beter iets dan niets

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Snel en vriendelijk

volgens afspraak