Gewoon een zeer tevreden klant er bij

Afspraak apk was snel gemaakt , de volgende ochtend om 9 auto gebracht en rond 2 uur klaar om weer op te halen. Vooraf prijs indicatie ,zeer tevreden over deskundigheid van prijsopgave. Volgende apk of reparatie gewoon bij van Eijk in Best. Thanks ....

Super service

De service is hartstikke goed, deze mensen weten waar ze over praten. Zijn heel vriendelijk en denken graag mee over de beste oplossing voor je auto.

Goede ervaring!

De auto via van Eijk gekocht 3 jaar geleden. Heb altijd en nu nog steeds met plezier in de auto gereden, altijd goed onderhouden. Altijd apk en beurten bij van Eijk. Eigenlijk nooit gekke dingen aan. Snelle apk keuring en beurt je kunt wachten in de ruimte en krijgt drinken naar keuze aangeboden ondertussen dat je wacht. Ook heb ik na een paar uur mijn auto weer terug! Super fijn! Uitstekende service, snelle service en prijs/ kwaliteit is kei goed! Betaalbare garage, vraagt zeker niet te veel tenopzichte van andere garage. Nog altijd goede ervaring mee gehad! Veel is er mogelijk.

Top service!

Je word snel en vakkundig geholpen !

Transparant en goed

Geven vooraf duidelijke prijzen aan en leveren goed werk

• Bereikbaarheid

Zeer fijn bedrijf wat nakomen wat zij beloven.

Aan mijn eagen waren meer problemen dan vooraf in te schatten was. Doordat zij zelfs zondag doorgewerkt hebben was hij snel klaar waardoor ik weer kon beschikken over mijn wagen. Snelle service met een duidelijke uitleg over de problemen en een prima financiële afwikkeling. Aanrader.

• Bereikbaarheid

Binnen een dag geholpen, hele fijne service!

Waterpomp slang begon te lekken op de dag voordat we op reis wilde gaan. Dankzij de snelle service konden we alsnog snel vertrekken.

Top service, aanrader!

Toppers!

Veel dank voor jullie snelle hulp

Correcte en vlotte acties

Ik werd direct teruggebeld nadat ik in de voicemail belande. Ook zonder bericht achter te laten! De onderhoudsbeurt en APK is op korte termijn ingepland en uitgevoerd.

Goede service en kwaliteit

Auto rijd weer als nieuw aanrader!

• Bereikbaarheid

Top service voor een nette prijs

Top service voor een nette prijs. Ook een hele nette werkplaats en monteurs die weten waar ze het over hebben.

• Bereikbaarheid

Heel snel geholpen, vlotte en vriendelijke service. Kom zeker terug!

• Bereikbaarheid

Duidelijke communicatie over eventuele reparaties en kosten.

Ik kreeg goed advies welke reparaties echt noodzakelijk waren en welke wel mogelijk zijn maar op dit moment niet noodzakelijk. Incl. wat elk item zou gaan kosten. Aan mij vervolgens de keuze om na de noodzakelijke reparaties ook de nog niet noodzakelijke uit te laten voeren of niet, kijkend naar de kosten. Er wordt ook eerlijk vermeld wanneer het beter is een bepaalde reparatie bij een ander uit te voeren. Dus alles bij elkaar een eerlijk advies en een eerlijke prijs. Na reparatie was alles weer tip top in order.

• Bereikbaarheid

Perfecte service. Vriendelijke en duidelijke uitleg

Zie boven

Super service!

Mitchel staat direct klaar wanneer je hem nodig hebt. Hij denkt mee en geeft keurig aan wat noodzakelijk is of wat advies is en doet dit eerlijk! De keuze ligt altijd bij de klant.

• Bereikbaarheid

Kundige en eerlijke fantastische service.

Een hele goede garage met een eerlijk advies. Al bij binnenkomst valt het op dat het 'opgeruimd' is en dat het een kundige garage is.

• Bereikbaarheid

Snelle service en een deskundige monteur

Dit bedrijf komt afspraken na. In overleg worden werkzaamheden aan je auto uitgevoerd. Je krijgt een eerlijk en deskundig advies.

Geweldige service

Top service doet er alles aan om te helpen

Geweldige service

Top service doet er alles aan om een klant te helpen.

• Bereikbaarheid

Goede service doet er alles aan om je te helpen

Over Autoservice van Eijk

Autoservice van Eijk is een begrip in Best en omgeving, door de ervaring en perfecte levering van diensten in de auto-industrie. Vandaar dat Autoservice van Eijk zich heeft kunnen onderscheiden door het bieden van hoge kwaliteit bij reparaties en onderhoud aan je auto tegen scherpe prijzen. Je kunt bij ons terecht met elk merk en model auto, ook met een hybride of elektrisch voertuig. Bijvoorbeeld of het nu gaat om een A.P.K. (Algemene Periodieke Keuring) of een uitgebreide service beurt, tot aan het vervangen van de distributieriem en het oplossen van een elektrische storing. Je kan in veel gevallen wachten tot wij klaar zijn terwijl je nog geniet van een kop koffie. Waarom Autoservice van Eijk? - Ruim 9 jaar ervaring - RDW gecertificeerd - Scherpe prijzen - Professioneel apparatuur - Perfecte service - Vakkundige monteurs - Thuis in ieder automerk - Klant staat centraal - Jonge ondernemer Adres en openingstijden: Je bent van harte welkom in onze garage op De Dommel 18B, 5684PN in Best van maandag tot en met zaterdag. Op maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend van 08:00 tot 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 12:00 Heb je nog vragen? Of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Over Autoservice Totaal