Goed en deskundig bedrijf altijd bereid mee te denken

• Bereikbaarheid

Heel open, duidelijk en eerlijk wat betreft reparaties en kosten. Hier breng ik mijn auto absoluut vaker heen.

Snelle en goede service

Aanrader voor elke automobilist

• Bereikbaarheid

We kunnen er altijd snel terecht.

Snelle service nette werkomgeving

Wanneer je beld met een probleem aan de auto kun je gelijk komen en wordt het probleem indien niet te groot gelijk opgelost. Super service

Snelle correcte service!

Snel geholpen, goed service en hele duidelijke communicatie!

Vakkundige garage

Altijd tijd en snelle service.

• Bereikbaarheid

Good service at a good price

I have taken my car here a couple of times with small issues. Every time it has been resolved immediately at a very reasonable price.

• Bereikbaarheid

Wij zijn vooral heel tevreden over de fijne manier van communiceren met Mitchel.

We kunnen bijna altijd direct of op korte termijn geholpen worden en zijn heel tevreden met het opgeloste probleem

Goede en snelle service!

Een heel fijn vakkundig bedrijf die altijd voor je klaar staan!

TOP

Ik ben super blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

De Besten

Vastloper gehad enige tijd geleden,na een mislukte olie beurt bij mij in de buurt,kan gebeuren,een heel verhaal,maar dit bedrijf die ik per toeval trof op het internet,op hun website zag ik dat ze ook auto-motoren konden wisselen/swappen,dus een afspraak gemaakt,waar ik nu nog geen enkele seconde spijt van heb,en heel veel andere auto bedrijven mogen Autoservice bedrijf van Eijk als voorbeeld nemen!,...

• Bereikbaarheid N.v.t.

geweldig bedrijf

de eigenaar heeft verstand van zijn vak

• Bereikbaarheid

Kon snel geholpen worden.

• Service N.v.t.

Super service!

Altijd vriendelijk, informarmatie is goed en goede service

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, denkt mee, goeie prijs!

Ik heb mijn nieuwe garage gevonden! Klantgericht en eerlijk, zeker een aanrader

Perfecte en eerlijke service

Ik ga altijd naar autobedrijf van eijk mijn vrouw en haar familie ook. Dit vanwege de juiste service dat iedere auto verdient. De eigenaar is eerlijk en verdient daar mee 100 punten en naast dat levert hij gewoon top werk. Ga zo door!

• Bereikbaarheid

Mijn oude campertje werd door garage van Eijk zo goed snel en vakkundig gemaakt dat hij weer als nieuw voelt en ik er weer heerlijk mee op reis kan!

• Bereikbaarheid

Kundig en vriendelijk geholpen.

Maakte zelfs gedurende de vakantie de tijd vrij een afspraak te maken. Mooie service! Vriendelijk geholpen en probleem kundig opgelost.

Topservice

Gisteren (dinsdag 15 augustus) maakte mijn voorrem rare geluiden. Deze garage gebeld met de vraag of ik met de auto kon komen. Conclusie er moesten nieuwe remschijven op. Gelukkig hadden ze tijd om de auto te maken zodat ik met een gerust hart naar huis kon rijden. Kan alleen maar zeggen een TOPSERVICE

• Bereikbaarheid

goede service en vriendelijk contact!

belt netjes als er meer kosten zijn dan vooraf afgesproken.

• Bereikbaarheid

Goeie garage met goede kennis en kunnen

Fijn betrouwbaar bedrijf Levert goed werk en heeft reële prijzen En wat ik erg prettig vind is een goede kennis van zaken

Nette werk geleverd

Voor kleine beurt gebracht en aircocheck, eerst een offerte gevraagd en de rekening was binnen de offerte, er was wel een melding dat de koppeling, voorremmen en achterbanden versleten zijn. Netjes, want zelf wist ik dat niet. Al met al goed tevreden met Autoservice van Eijk.

Super Garage

Denkt mee en werkt netjes.

Perfecte & snelle service

Mitchel werkt enorm klantgericht. Hij schroomt niet om een praktijktest in de avonduren te verrichten om zo snel mogelijk tot een weloverwogen diagnose te komen en doet er alles aan om de kostenhoogte voor de klant te beperken. Autoservice van Eijk heeft een opvallend propere werkplaats en een professionele houding met aandacht voor de klant. Een aanrader.

de Dommel 18 5684 PN Best

06-21951161

Over Autoservice van Eijk

Autoservice van Eijk is een begrip in Best en omgeving, door de ervaring en perfecte levering van diensten in de auto-industrie. Vandaar dat Autoservice van Eijk zich heeft kunnen onderscheiden door het bieden van hoge kwaliteit bij reparaties en onderhoud aan je auto tegen scherpe prijzen. Je kunt bij ons terecht met elk merk en model auto, ook met een hybride of elektrisch voertuig. Bijvoorbeeld of het nu gaat om een A.P.K. (Algemene Periodieke Keuring) of een uitgebreide service beurt, tot aan het vervangen van de distributieriem en het oplossen van een elektrische storing. Je kan in veel gevallen wachten tot wij klaar zijn terwijl je nog geniet van een kop koffie. Waarom Autoservice van Eijk? - Ruim 9 jaar ervaring - RDW gecertificeerd - Scherpe prijzen - Professioneel apparatuur - Perfecte service - Vakkundige monteurs - Thuis in ieder automerk - Klant staat centraal - Jonge ondernemer Adres en openingstijden: Je bent van harte welkom in onze garage op De Dommel 18B, 5684PN in Best van maandag tot en met zaterdag. Op maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend van 08:00 tot 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 12:00 Heb je nog vragen? Of wil je meer informatie ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Over Autoservice Totaal