Super goed en netjes geholpen door Bob!

Kwamen de afsprake netjes na. De auto ziet er keurig uit. Duideijke info vooraf over garanties, kosten, lease, enz. Of de auto ok is, ja dat is afwachten natuurlijk! We zullen zien. Maar met een jalf jaar garantie moet het goedkomen!

Beste Boris, Dank voor uw positieve review. Fijn dat het proces goed is bevallen, nogmaals goede zaken en km's gewenst! Gr. Team Mazeland.

Snelle goede service

vanaf het eerste contact gelijk een goed gevoel gehad en alles was snel en goed geregeld , kan niet anders dan tevreden zijn zoals het gegaan is

Beste EDS, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel veilige km's gewenst met de Toyota Proace en graag tot ziens. Gr. Team Mazeland.

Prima, geen klachten

Mijn eerste bus als ZZPer. Omdat mijn BTWnummer op zich liet wachten duurde de transactie nogal lang. Verkoper Ivo toonde alle geduld. Heb de auto on gepoetst gekocht omdat ik dat zelf het beste kan. Technisch blijkt de Vito perfect. Tot mijn volgende.

Beste Gerard, Dank voor uw positieve review! nogmaals veel goede zaken en km's gewenst met de Mercedes Vito. Gr. Team Mazeland.

Ik heb hier Mijn aller eerste bus gekocht.Uitstekende service,zeer ruim assortiment voor ieder wat wils.

Beste, Fijn om te lezen dat u de aanschaf en afhandeling als zeer prettig heeft ervaren! Wij wensen u nogmaals veel goede en veilige km's toe! Gr. Team Mazeland

Super goed geholpen door Ivo. Heel erg behulpzaam.

Ivo heeft mij heel vriendelijk geholpen. Als ik ergens niet uit kwam kon ik goed bij hem terecht. Super fijne service.

Beste Bob, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede en veilige km's gewenst. Gr. Team Mazeland.

Vandaag is me bus afgelevert Maar ze moeten wel beter schoonmaken de vorge eijgenaar heeft genoeg vuil achter gelaten en buitekand was niet schoon en zekker de ramen niet verder echt een top bedrijf

Beste M. Heemskerk, Dank voor uw positieve review! Jammer dat de poetsbeurt niet aan uw verwachting heeft voldaan. Kunt u aub contact met ons opnemen, wij zullen er voor zorgen dat de auto nogmaals gepoetst wordt. Met vriendelijke groet, Mazeland Bedrijfswagens

Normaal

Persoonlijk

Beste Henk, Dank voor uw positieve review! Nogmaals veel fijne km's gewenst met e-Golf. Gr. Team Mazeland.

Top geholpen met mijn nieuwe bedrijfsbus

Afgelopen zaterdag mijn nieuwe bus op mogen halen. Alles zeer snel geregeld en fijn geholpen. Ivo bedankt topper!

Beste Kees, Dank voor uw positieve review! nogmaals goede zaken en kilometers gewenst. Gr. Team Mazeland.

Prima bedrijf

Goed contact, realistische prijs, nette afhandeling

Beste Remco, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede kilometers toe! Gr. Team Mazeland

snel correct en verder netjes te woord

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Goede snelle service!

Goed en snel geholpen. Binnen een week had ik mijn bedrijfswagen.

Beste, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Hele warme welkom

Ben uitstekend geholpen en zijn hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. Toppie!!!!

Beste Joey, Dank voor uw positieve review. Veel rijplezier gewenst met de Renault Kangoo. Gr. Team Mazeland.

Recent een BMW 1 serie aangeschaft bij Mazeland. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen, en de auto werd gelijk klaar gezet voor een proefrit. Tijdens de aanschaf goed begeleid voor Ivo, en de auto werd nog geen week later netjes opgepoetst klaar gezet om op te halen. Bedankt voor de goede service!

Beste Jesse, Dank voor uw positieve review. Veel rijplezier gewenst met de BMW 1-serie. Gr. Team Mazeland.

Alles perfect geregeld Voertuigen worden perfect afgeleverd

Beste Raymond, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Koop al jaren mijn bussen daar ! Zeer tevreden over ✅

Al jaren koop ik mijn bussen bij mazelend , altijd nette betrouwbare bussen en inkoop ook snel en makkelijk geregeld !

Beste Bart, Fijn om te lezen dat u telkens tevreden bent! Nogmaals veel veilige km's en goede zaken gewenst. Gr. Team Mazeland.

Fantastische service

Een bestelwagen gekocht en alles is netjes verlopen. Ik had nog een opmerking aan de auto en zonder enig probleem is dit ook netjes verholpen. Volgende keer kom ik hier zeker terug voor een bedrijfswagen!

Beste Rick, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Net en goed.

Vriendelijk personeel. Netten behandeling Komen de afspraken goed na.

Beste, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Het is heel prettig om met ze om te gaan

Beste Husaam, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Prettig geholpen. Nette bussen.

Vorige week mijn eerste Crafter gekocht. Ben er erg blij mee hij rijd super. Ook de inruil van mijn Transporter werd netjes geregeld. Heren bedankt.

Beste Mathijs, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Slecht bedrijf zal nooit meer een auto kopen daar!

Een auto gekocht 2de dag motormanagement lampje brand 3 de dag roetfilter lampje brand ben inmiddels al een maand verder en 3 keer de bestelwagen al gesleept en heb nu al 2000 euro oosten gemaakt voor een bus van 14000 gasklephuis vervangen elke keer dat ik ze bel zeggen ze dat ik geen garantie bij heb genomen(dat ook niet werd aangeboden) kwam na de koop erachter dat de distributieriem nooit is vervangen en moet nu ook de roetfilter veranderen omdat die verstopt zit ik raad niemand aan een auto daar te kopen als ik ze erop aanspreek leggen ze de verantwoording bij mij en niet bij hun zelf terwijl ik gewoon nog wettelijke garantie heb op een bus dat ik nog een maand geleden heb gekocht. KOOP DAAR GEEN AUTOS bedrog en leugens.

Weinig te klagen

Vriendelijk en behulpzaam geholpen, weinig onderhandelingsruimte maar eerlijke prijzen.

Beste Alex, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Super geholpen!!

Afgelopen maandag mijn fors transit opgehaald. Alles wat was afgesproken hebben ze ook geregeld/nagekomen. Complimenten voor Bob! De dag van het ophalen hoorde ik heel de tijd een gezoem onderweg naar huis. Gelijk gebeld met Bob en kon de volgende dag terecht bij de werkplaats en het was ook gelijk opgelost. Kosten = €0,- service. Wat mij betreft zeker een aanrader

Beste Burak, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Niks op aan te merken

Zeer goede en vriendelijke service. Zou er geen moment aan twijfelen om hier nog een auto aan te schaffen .

Beste Marco, Dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Gewoon goed!

Goed geholpen en door het advies van Ivo een snelle beslissing kunnen maken op basis van mijn wensen. Aanrader!

Beste Robbert, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij wensen u nogmaals veel goede zaken en kilometers toe! Gr. Team Mazeland

Groot assortiment aan bedrijfswagens

Had prettig gevonden als er een Verse mattenset in had gelegen bij aflevering en dat de buitenkant van de auto gepoetst was voor oplevering

Goedemiddag Iwan, Dank voor uw review. Om het probleem met de matten op te lossen zullen wij een nieuwe mattenset voor u opsturen, de bus was inderdaad niet nogmaals van buiten gewassen doordat u de bus zonder bericht bent op komen halen en de besproken afleverdatum later was gepland. Veel veilige en goede km's gewenst met de Renault Master. Gr. Team Mazeland.

Ekkersrijt 2008

5692 BA Son en Breugel

+31 499 474267

Over Mazeland Bedrijfswagens

Het verhaal van Mazeland Mazeland houdt zich al sinds 1985 bezig met de verkoop van personenwagens. In 2003 begint Mazeland ook met de verkoop van bedrijfswagens, dat resulteert in 2005 in de oprichting van een separaat bedrijf met de naam Mazeland Bedrijfswagens. Mazeland Bedrijfswagens levert het complete gamma van bedrijfswagens; van een kleine bestel tot een grote bus, standaard maat of extra lang en extra hoog. Meer en meer worden de laatste jaren ook vrachtwagens en allerlei specials, zoals kippers, heftrucks, 4x4 pick-up's, betonmixers en koel-vrieswagens verkocht. Ons zusterbedrijf Mazeland Autoservice beschikt over een modern uitgeruste werkplaats met uitsluitend gecertificeerd personeel. Daar is het klein en groot onderhoud van uw bedrijfswagen in goede handen. Verder kan Mazeland Bedrijfswagens u ook assisteren met de aanvraag van uw financiering of leaseconstructie(financial lease). Mazeland Bedrijfswagens verkoopt haar voertuigen zowel in Nederland als internationaal. De volledige documenten afhandeling voor uw internationale aankopen wordt door ons intern verzorgd. Ook voor derden is deze service beschikbaar. De dagelijkse leiding van Mazeland Bedrijfswagens is in handen van Martijn Pieters.