Goede ervaring met Mazeland

Nette bestelbus gekocht en keurig behandeld. Vervangend vervoer gekregen, omdat de levering van de auto vertraging had i.v.m. het invoeren.

Beste Twan, Hartelijk dank voor uw positieve review! Nogmaals veel goede kilometers en zaken gewenst met de Renault Trafic. Gr. Team Mazeland

Perfecte service voor het kopen van een goede auto!

Ik kan iedereen aanbevelen om hier een auto te kopen. Eerlijk personeel die hun afspraken nakomen. Naar mijn mening een bedrijf die meedenkt met de klant voor een passende oplossing.

Beste Jorg, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en km's gewenst met de Ford Transit en hopelijk tot ziens. Gr. Team Mazeland.

Snelheid en goede kwaliteit

Zeker alles snel geregeld gewoon top

Beste Tomasz, Dank voor uw positieve review! Veel goede en veilige km's gewenst met de Mercedes-Benz Vito. Gr. Team Mazeland.

Klantvriendelijk

Ze hebben me heel goed geholpen met alles en het bestelbus die ik heb geleased is sneller geleverd dan verwacht

Beste Furkan, Bedankt voor je positieve review! Veel goede zaken gewenst met de Citroen Jumpy! Gr. Team Mazeland

Ik ben geholpen door Robin. Zeer vriendelijke jongen die goed is in zijn vak! Bedankt voor je goeie service

Beste Stephan, Dank voor je positieve review! Nogmaals veel goede zaken en kilometers gewenst met de mooie Ford Transit Connect! Met vriendelijke groet, Team Mazeland

Super fijn bedrijf met uitstekend personeel

Ben goed geholpen door Robin Hij heeft alles netjes en duidelijk uitgelegd.

Beste Martijn, Dank voor je positieve review! Veel plezier en goede kilometers gewenst met de Ford Transit Custom. Gr. Team Mazeland

Vriendelijke en klantvriendelijke service , prima auto alles prima geregeld echt een aanrader

Nette service

Nette service en gemaakte afspraken worden nagekomen

Beste Erwin, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Ruime keuze en snelle afhandeling

Groot assortiment aan bedrijfswagens. En snelle afhandeling/aflevering. Goed geholpen door Bob, dankjewel!

Beste, Dank voor uw positieve review! Veel goede km's en zaken gewenst met de Ford Custom. Gr. Team Mazeland.

Mijn auto is goed afgeleverd

Mijn auto is zoals afgesproken goed afgeleverd

Beste Colin, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Een mooie auto voor een redelijke prijs

Goed geholpen, snel geschakeld. Eerlijke indruk van de heren. De eerste kilometers zitten er net pas op, dus de review had misschien beter wat later verzonden kunnen worden. Al met al en vooralsnog heb ik een goede indruk van Mazeland.

Beste Bas, Dank voor uw positieve review en veel veilige km's gewenst met de Volvo V70! Gr. Team Mazeland.

Prima service!

Goed bereikbaar, komen afspraken na.

Beste S, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

prettig bedrijf

Vrijdag's gebeld ! s'Maandags gepoetst geleverd ! Top

Beste Ron, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en km's gewenst met de Ford Custom. Gr. Team Mazeland.

Toffe behulpzame en spontane gasten

Prima geholpen en hopelijk is de motor top in orde

Beste Arno, Dank voor uw positieve review! Veel goede zaken en km's gewenst met de nieuwe bus. Gr. Team Mazeland.

Beste AHPM, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

keurig bedrijf, zeer prettig zaken gedaan

we zochten een gebruikte bestelwagen, Mazeland had er een aantal staan die bij ons bedrijf zouden passen. één keer wezen kijken en de koop rond gemaakt. zeer prettig geholpen, goede communicatie en de aflevering was ook keurig.

Beste Dirk, Fijn dat het goed is bevallen en hopelijk tot ziens! Gr. Team Mazeland.

goed geholpen

Beste Rick, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Prima.

Goed, snel, duidelijk en adequaat geholpen door Robin.

Beste Maria, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland

Vriendelijk en eerlijk

We zijn op een vriendelijke en eerlijke manier behandeld, en hebben er een goed gevoel aan overgehouden.

Beste, Fijn dat het proces goed is bevallen en hopelijk tot ziens! Gr. Team Mazeland.

Netjes en correct geholpen!

Wij zijn netjes en correct geholpen door Joep.

Beste Ruud, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Keurige afhandeling

Renault Trafic gekocht bij Mazeland. Kleine schade keurig gerepareerd en nette afhandeling.

Beste Frank, Dank voor uw positieve review. Veel goede en veilige km's gewenst met de Renault Trafic! Gr. Team Mazeland.

Prima service, transparant en betrouwbaar

De betere autoverkoper zou ik zeggen. Hebben ons goed geholpen met het vinden van een vakantiebusje. Beantwoorden elke vraag of zoeken het uit. Kreeg heel netjes de hele apk geschiedenis. Top!

Beste Willem, Veel goede km's gewenst met de Renault Trafic! Geniet van het fietsen in limburg ;). Gr. Team Mazeland.

Uitstekend !!!

Mijn ervaring bij Mazeland was uitstekend. Vriendelijke mensen, die de tijd nemen om alles zo uit te leggen… Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto !!! Bedankt !!!

Beste Kostas, Bedankt voor het leuke contact en nogmaals veel plezier gewenst met de BMW X4! Gr. Team Mazeland.

Goed geholpen door een van jongens

Bus is netjes afgeleverd.zag er goed uit

Beste J.M.W.G Duizel, Dank voor uw positieve review! Gr. Team Mazeland.

Op en top geregeld, perfect afgeleverd

Alles goed geregeld een snelle perfecte aflevering. Heel erg tevreden. Complimenten aan het team van ivo en mazeland bedrijfswagens

Beste Niels, Fijn om te horen dat het goed is bevallen! Veel goede km's en zaken gewenst. Hopelijk tot ziens. Gr. Team Mazeland.

Over Mazeland Bedrijfswagens

Het verhaal van Mazeland Mazeland houdt zich al sinds 1985 bezig met de verkoop van personenwagens. In 2003 begint Mazeland ook met de verkoop van bedrijfswagens, dat resulteert in 2005 in de oprichting van een separaat bedrijf met de naam Mazeland Bedrijfswagens. Mazeland Bedrijfswagens levert het complete gamma van bedrijfswagens; van een kleine bestel tot een grote bus, standaard maat of extra lang en extra hoog. Meer en meer worden de laatste jaren ook vrachtwagens en allerlei specials, zoals kippers, heftrucks, 4x4 pick-up's, betonmixers en koel-vrieswagens verkocht. Ons zusterbedrijf Mazeland Autoservice beschikt over een modern uitgeruste werkplaats met uitsluitend gecertificeerd personeel. Daar is het klein en groot onderhoud van uw bedrijfswagen in goede handen. Verder kan Mazeland Bedrijfswagens u ook assisteren met de aanvraag van uw financiering of leaseconstructie(financial lease). Mazeland Bedrijfswagens verkoopt haar voertuigen zowel in Nederland als internationaal. De volledige documenten afhandeling voor uw internationale aankopen wordt door ons intern verzorgd. Ook voor derden is deze service beschikbaar. De dagelijkse leiding van Mazeland Bedrijfswagens is in handen van Martijn Pieters.