Vriendelijke man, auto was zoals verteld.

Heb de auto nu meerdere weken. Rijd en bevalt. De auto was zoals mij verteld werd. Prima service, had prima kennis van kennis van auto en wist waar hij het over had. BMW 320D met 380.000 en loopt als een kanon :)

• Service N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Enkele keren mijn auto laten maken bij autoservice tummers, zeer tevreden! En de prijs kwaliteit is ook zeer goed! De service is ook top, mijn auto was bij het ophalen gezogen en ruitenvloeistof was bijgevuld.

Snel en correct geholpen

Zeer tevreden over de beurten van de auto. Als er iets vervangen moet worden wordt dit snel geleverd. Als je de auto ophaalt na een grote beurt is de auto netjes gepoetst. Dat is nog eens top service!

Betaalbaar vakmanschap

Goed werk afgeleverd en normale prijzen.

Geweldig topper

Super geholpen door dit bedrijf vertrouwde klant met 3 werk bussen en luxe wagen wij kiezen nergens anders meer voor een topper