Ontzettend tevreden met het loopbaanadvies

Vanwege vastlopen in mijn loopbaan kwam ik bij Diederik terecht. Eerst een kennismaking en vervolgens afspraken gemaakt over het traject. Voorafgaand aan elke afspraak kreeg ik een (aantal) opdracht(en) toegestuurd om het gesprek voor te bereiden. Hierdoor gingen we echt de diepte in. Met 6 sessies een heel fijn traject gehad met een mooi eindresultaat! Diederik is een rustig persoon met oprechte aandacht. Hij gaat heel professioneel te werk, is meelevend en denkt graag en goed mee, zonder oordeel.

• Betrokkenheid

Diederik helpt je enorm vooruit door voort te borduren op de dingen die al wel goed zijn.

Ik kan Diederik van harte aanbevelen aan iedereen die een coach zoekt die niet aarzelt om kritisch te zijn, maar die dat wel altijd doet vanuit integriteit en oprechte interesse. Je moet er goed tegen kunnen dat je niet altijd te horen krijgt waar je op hoopt. Dat is weleens lastig. Diederik neemt je ook mee naar je verleden en dat is soms confronterend. Tegelijkertijd focust hij op het heden en benadrukt hij vooral je eigen positieve kanten, die je zelf soms niet meer ziet. Een echte aanrader voor iedereen, ook als je denkt dat je geen coach nodig hebt!

Fijne coach

Ik ben echt geholpen door de inzichten die ik tijdens de gesprekken heb gekregen. Diederik luistert en stelt goede vragen. Duidelijke opbouw van het loopbaantraject, heldere stappen en opdrachten.

• Betrokkenheid

Doelgericht met kennis van zaken!

Een fijne coach die zichzelf goed voorbereid en je op een prettige en betrokken wijze met behulp van opdrachten en een goede analyse daarvan naar zelfinzicht en nieuwe carrièremogelijkheden leidt. Nogmaals dank Diederik!

• Betrokkenheid

Diederik heeft gezorgd voor bewustwording en concretisering van mijn kwaliteiten en valkuilen

Dankzij Diederik ben ik mij bewust geworden van mijn kwaliteiten en eigenschappen en is het voor mij eindelijk mogelijk deze te concretiseren. Eerst vond ik het erg lastig om voor mijzelf duidelijk te hebben welke aspecten ik van een baan belangrijk vind en of deze aspecten mij liggen of niet. Dankzij Diederik is er wat meer bewustwording van mijn kant over welke kwaliteiten en valkuilen ik heb maar ook waar ik wel of geen energie uit haal in mijn dagelijkse werkzaamheden. Deze bewustwording heeft er ook voor gezorgd dat er wat meer rust in mijn hoofd is en ik er meer vertrouwen in heb gekregen dat ik mijn plek op de werkvloer zal vinden. Op dit moment ben ik er nog niet en heb ik mijn ideale baan nog niet gevonden. Dankzij Diederik heb ik echter grote stappen gemaakt in mijn zoektocht en heb ik er alle vertrouwen in gekregen dat ik snel de baan en omgeving vind waar ik volledig tot mijn recht kom.

• Betrokkenheid

Bijzonder degelijk, grondig en praktisch

Diederik is een bijzonder goede loopbaanadviseur. Hij heeft brede kennis en ervaring en zet die goed in om je te adviseren.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken, professioneel, scherp, praktisch en effectief.

Diederik heeft mij geholpen op een positieve manier de confrontatie met mezelf aan te gaan, mijn eigen talenten helder voor ogen te krijgen en gaandeweg meer richting en perspectief te krijgen in mijn zoektocht. De bereidheid om zijn eigen netwerk hierbij in te zetten heeft mij verder gebracht.

• Betrokkenheid

Diederik is een fijne coach

Diederik is een fijne coach die mij zeker geholpen heeft in mijn zoektocht. Hij heeft mij in het juiste tempo de juiste inzichten gegeven. Diederik is prettig en toegankelijk. Ik kan hem zeker aanraden.

• Betrokkenheid

Goed geholpen door persoonlijke en tegelijk professionele aanpak.

Ik heb een hele goede ervaring met de loopbaancoaching van Diederik. Zijn aanpak is persoonlijke, zowel op de inhoud als op de vorm, waardoor het proces heel prettig en tegelijk doelgericht is verlopen. Diederik beschikt over de ideale combinatie van de juiste persoonlijkheid en ervaring, ook buiten het coachingsvak. Dat heb ik ook als zeer nuttig ervaren.