Uitstekende kwaliteit hekwerken

Elibart is heel prettig in omgang en heeft alle tijd voor ons genomen. Hij gaf ons advies over de uitstraling van het hekwerk bij ons huis. Wij zijn erg tevreden.

Vakmensen die kwaliteit leveren!

Bij ons in de veranda is een heel mooi groot zwart stalen kozijn met ramen geplaatst. Heel mooi gemaakt! En paste perfect!

Creatief, meedenkend en een uitstekende service!

We wilden een glazen hekwerk als afscheiding tussen tuin en water. Geen 13 in een dozijn maar heel specifiek. Veel glas, weinig palen en geen bevestingsstukken. Een out of the box plan kwam op tafel en we waren meteen overstag. En het resultaat in praktijk: nog mooier dan we hadden kunnen denken!! En over het menselijke: zeer vriendelijk, geduldig, down to earth en doen wat ze beloven. Top bedrijf!!! Zelfs na aankoop en plaatsing nog een uitstekende service!!

Ik kwam de werkplaats van folmer binnen en was direct verkocht.

Ik kwam via een tip van een collega bij folmer , toen ik in de werkplaats de baas Elibart vol passie over zijn producten hoorde praten en zag wat een goed betrouwbaar en vakkundig personeel er liep was ik totaal verkocht. Na een goed gesprek over producten en plaatsing hebben we direct een deal gesloten. Nu twee jaar verder hebben we een volledige Folmer stal. Luxe royal class paarden Boxen. ( zwart /zilver ) Een paarden bak rand ( zwart/ zilver ) Super luxe royal class bak spiegels ( zwart /zilver) Achteraf alleen maar lof , personeel en service geweldig. Folmer mag volgens ons Koninklijk bekroond worden.

Vriendelijk en meedenkend!

Had meerdere offertes bij bedrijven aangevraagd. Folmer kwam daarbij het beste en snelste uit de bus. Alles was voor ons op voorraad dus konden gelijk aan de slag.

Ronduit top, positief meedenken en fraaie oplevering

Folmer heeft ons uitstekend geholpen bij het plaatsen van een nieuw balkonhekwerk.

Kwaliteit en actief meedenken

Dierenzorgcentrum Louterbloemen heeft tijdens de nieuwbouw van het centrum meerdere projecten samen met Folmer gebouwd. Allen naar tevredenheid. Er wordt meegedacht naar praktische oplossingen, rekening houdend met dierenwelzijn en de veiligheid.

Uitstekend!

Er wordt goed meegedacht wat je als klant wilt. Betrouw komt afspraken goed na en levert vakwerk. Uitstekende verhouding prijs-kwaliteit.

Werk wat geleverd/ gemaakt is helemaal top

Hok wat geleverd is ziet er perfect uit keurig afgewerkt en aan mijn wensen voldaan. Even als de vloer en de ventilatie is keurig gedaan. Het enige wat ik iets minder vond in het begin, was de communicatie en het maken van afspraken. Het duurde vaak erg lang voor ik ergens antwoord op kreeg, of te horen kreeg wanneer men zou komen etc. Later werd de communicatie wel beter. Ik denk dat dit komt doordat jullie het behoorlijk druk hebben. Zou dit in het vervolg wel gewoon gelijk zeggen!!! Maar verder ben ik zeer te spreken en zou ik jullie wel aanbevelen bij anderen. En zeer klantvriendelijk, ook het personeel wat over de vloer komt is netjes... Al met al ...... zeer tevreden!!!!!!!!

Een geweldig mooi hekwerk ! Prachtig !

Deskundige , vriendelijke mensen . Goed advies en een prachtig hekwerk . Alle afspraken nagekomen en alles keurig afgewerkt . Heel erg tevreden ! Een echte aanrader ! Ons hekwerk ziet er geweldig mooi uit en we hebben al heel veel complimenten gehad .

Perfect geregeld allemaal

Prima ervaring met folmer hekwerken. Ze denken mee en komen afspraken na. Kortom. Toppie

Top service!

Duidelijke uitleg bij de mogelijkheden en vriendelijk en persoonlijk vervolg contact tot en met plaatsing. Hek is exact geworden zoals we wilden. Bij plaatsing kwam er een hoop extra werk om de hoek kijken wat vooraf niet was ingecalculeerd. Hier werd zeer flexibel mee omgegaan en paste dus volledig bij de perfecte service die zij leveren.

Goed en degelijk vakwerk

Goed advies, overzichtelijke offerte. Werk volgens afspraak uitgevoerd

Goede partner

Degelijk vakwerk, in korte tijd verricht en kwalitatief erg goed.

een goed bedrijf komen afspraken goed na

leveren zeer goede paarden boxen en zetten ze snel in elkaar .Letten goed op de paarden die in de stal staan , met geluid enz. Wij zijn zeer tevreden , ze staan bij ons nu twee jaar Hippisch Centrum de Eemvallei

AFSPRAAK IS AFSPRAAK

Top geregeld , alles klopt , geen gezeur, en keurig op tijd.

Aanpakken nie zeuren geen gezeik.

Niet de goedkoopste en dat wil ik ook niet want voor kwaliteit moet je betalen, en is er toch een verandering tijdens uitvoering, FF wachten en Pizzaaa , zo geregeld, gaan goed voorbereid van huis en pakken zelden mis , en aan het gereedschap herken je de vakman , leuke gasten en niet te beroerd om ff wat langer te werken, Gewoon zo blijven doen Waarom denk je dat ze het zo druk hebben.

Prettige ontvangst en netjes geplaatst hekwerk

Een top bedrijf

Nooit moeilijk, alles kan.

Mooi product en uitstekende communicatie

Goed advies en makkelijk ok tot een keuze te komen. Mooi geproduceerd hek en nette installatie. Fijn meegedacht

Top bedrijf !!!!

Zo blij met inrij poort en stallen !!

Prima kwaliteit

Folmer denkt mee. Ze leveren prima producten. De service is ook prima.

Top service en producten. Komen afspraken goed na en fijne installateurs. Goede communicatie heel belangrijk!

Kauwenhoven 35 6741 PW Lunteren