Perfect vakmanschap!

De kopgevel is weer als nieuw. Zeer goed werk afgeleverd, vriendelijke mensen en alles wordt netjes schoon achtergelaten.

Top kwaliteit en service.

Goed bedrijf, komen afspraken na en het personeel denkt met je mee.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd

Bedrijf dat meedenkt, super

Werkt ondertussen al wat jaartjes voor ons, bedrijf dat meedenkt en kwaliteit levert. Ze denken mee en communiceren goed, ga zo door!

Vakman !

Komt zijn afspraken na ,levert goed werk !

Heel mooi resultaat na het reinigen en klein herstel van de gevel.

Na een storm was ons huis erg beschadigd. Er moest een nieuw dak op en ook veel metselwerk moest worden vervangen en aangepast. Door een mix van oude en nieuwe stenen zag ons huis er niet meer uit. We hebben Gevelexpert ingeschakeld om metselwerk te herstellen, voegen te verwijderen, schoon te stralen en daarna te voegen en te impregneren. Het resultaat is oogverblindend. We zijn zeer tevreden op de manier waar Gevelexpert heeft meegedacht en het project heeft afgerond met een perfect resultaat. Boven verwachting bij een huis gebouwd in 1925.

Vakwerk geleverd

Gevelexpert heeft kwaliteit en vakwerk geleverd. Echte aanrader. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed

Zeer goed bevallen!

Ik ben erg tevreden met de deal die het bedrijf aanbood. Super service. En klantvriendelijk.