Bijzonder vervelende partij

Om de paar weken word ik gebeld door iemand van dit bedrijf. Heel vervelend. Ondanks herhaalde verzoeken om te stoppen blijven ze maar bellen.

Hoe komen deze mensen in hemelsnaam aan mijn telefoonnummer? Stop met mij bellen!

Ondanks dat je staat vermeld bij het belmijniet register word ik constant gebeld met allemaal van dit soort bedrijven dat denkt dat ik daar op zit te wachten. Blijkbaar ben ik geselecteerd uit een lijst met eventuele geïnteresseerde vermogensbeheerders. Dat ben ik niet. Stop met mij bellen! voor de zoveelste keer!

goed gesprek

Een goed gesprek gehad met een duidelijke toekomstverhaal

Dank voor uw reactie ! met vriendelijke groet, Team RN Vastgoed

Top service !

RN vastgoed is een onderneming die doet wat ze beloven. Erg fijn ook dat er persoonlijke contact is. Ons contactpersoon Antoin is een hele fijne kerel.

Dank voor u reactie ! Met vriendelijke groet, Team RN Vastgoed

Goede ervaring

Wij zijn al bijna 6 jaar participant bij RN vastgoed. Klein begonnen om de kat uit de boom te kijken. Nu doen wij naar tevredenheid regelmatig aankopen. Heldere afspraken en geen omkijken naar.

Beste Marcel dankjewel voor je mooie woorden en je vertrouwen in ons !

Prima traject.

Nog te vroeg om het eindresultaat te beoordelen. Alles werd helder uitgelegd, geen gepush en kon alles lekker op eigen tempo uitzoeken. Vriendelijke medewerker aan de lijn gehad.

Dank voor uw reactie ! Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed

Fijne samenwerking

Een stukje grond aangekocht. Het zou binnen 4 jaar afgerond worden het werd 5 jaar maar al met al zeker niet ontevreden.

Geweldige service ! Persoonlijke aanpak

We hebben uitstekende ervaringen met RN Vastgoed. Ramon is een hele fijne kerel, met name de persoonlijke benadering hebben we als prettig ervaren. We werden goed geïnformeerd en afspraken werden goed nagekomen.

Bedankt Wiebe voor je leuke reactie ! Koffie staat altijd klaar. Met vriendelijke groet, Team Rn Vastgoed

Goed gevoel!

Ik was nog niet bekend met het doen van investeringen en, eerlijk gezegd, een beetje huiverig. Ik word vaker gebeld over investeringsplannen en voel dan altijd een bepaalde mate van opdringerigheid. Werd op een rustige wijze te woord gestaan en kreeg een helder beeld geschetst van de mogelijkheden. Heb gezegd dat ik dit soort zaken niet zomaar aan de telefoon beslis. Kreeg het voorstel om, zonder enige verplichtingen, een buitendienstmedewerker thuis op bezoek te krijgen. Die is de week erop langs geweest en heeft e.e.a. verder verduidelijkt. Verteld dat ik er toch nog even over wilde denken; was geen probleem. Inmiddels heb ik besloten om te investeren en het voelt, ook qua communicatie, allemaal erg goed

Beste Lisbeth, dankjewel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan. En we zijn blij dat je voor ons hebt gekozen. Met vriendelijke groet, Team Rn Vastgoed

Zeer prettig gesprek

Onlangs een zeer prettige gesprek gehad bij rnvastgoed op kantoor. Zonder al te veel “mooie praatjes” een goede indruk verkregen van het project. Er werd ruim de tijd genomen om ons alles te laten zien. Wij vonden de medewerker zeer vriendelijk en kwam oprecht over.

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Onze medewerkers zijn zo vriendelijk, omdat we altijd met ontzettend leuke klanten mogen werken en u was daar geen uitzondering op. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Vriendelijk en professioneel

Voor ons 25-jarig jubileum werden mijn vrouw en ik heel leuk verrast met een dagje uit op kosten van het bedrijf. Wij waarderen dit gebaar ontzettend. Dank jongens!

Dank voor jullie lieve woorden, Wij zijn blij dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan al zo een bijzondere dag ! Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Heb meerdere grond beleggingen lopen. 3 stukjes aangekocht bij Rn vastgoed. 2 stukjes zijn alweer verkocht en eentje afwachtend. Maar al met al duidelijke communicatie en heldere afspraken.

Dank voor je positieve reactie Bert ! Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Duidelijke informatie

Goede en juiste voorstelling van zaken. Nu wachten of het wordt waargemaakt

Bedankt voor uw vertrouwen ! Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Uitstekend!

Na een belletje van een van de telefonische call agents werdt ik aangenaam verrast door de digitale tour. De uitleg was heel duidelijk en presentatie zag er professioneel uit. Ik raad dit zeker aan!

Dag Eric ! Bedankt voor je review en de koffie staat altijd klaar! Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Gerichte service

Vandaag met mijn vaste contactpersoon gesproken omtrent mijn investering in project Utrecht. Ik had een paar vragen uitgezet per mail en er werd vervolgens al meteen opgebeld. Ik ben tevreden dat al mijn vragen beantwoordt werden.

Beste Nick ons belangrijkste doel is dat onze klanten zich ontzorgd voelen. Erg fijn om te horen dat de vragen naar wens beantwoord zijn. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Aangenaam verrast

Ik heb bij 3 partijen eerder grond gekocht. Op het gebied van communicatie over projecten hadden jullie tot begin 2021 nog veel verbeterpunten. Gelukkig zijn er aanpassingen gedaan in het team en wordt dit sinds de tweede helft van dit jaar goed opgepakt.

Beste Oscar dank voor je positieve feedback. Wij zijn altijd bezig met het verbeteren van onze processen. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Vernieuwend

Mijn eerste ervaring in grond, dus vind het nog best spannend. Hoe het process tot nu toe verloopt vind ik prettig.

Beste Stefan bedankt voor je feedback. We gaan er een mooie samenwerking van maken. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Eerste geslaagde grondbelegging.

Ben blij dat één van de drie investeringen die ik heb gedaan bij jullie succesvol is verkocht. Ik hoop dat jullie dezelfde inzet zullen tonen voor de overige twee projecten.

Beste Lodewijk dank voor je positieve reactie. Wij zullen ons uiteraard weer voor volle 100% inzetten zodat we de andere 2 projecten ook tot een goed einde zullen brengen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in RN vastgoed. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Communicatie is enorm verbeterd

Het contact verliep de eerdere jaren erg stroef, als ik vragen had over de gekochte grond kreeg ik halve antwoorden. Het bedrijf is bezig met het geven van meer duidelijkheid. Inmiddels heb ik een vaste contactpersoon. Sinds dien krijg ik ook met enige regelmaat een update. Een van de gekochte gronden staat op uitkeren en deze kan ik omzetten in het nieuwe perceel in Amsterdam.

Dank voor de feedback. We zijn erg blij dat je de professionalisering van ons bedrijf ervaart. Wij zijn tevens heel erg blij dat je positie in de komende weken afgewikkeld wordt. Dank voor het vertrouwen!

Voor het eerst een investering gedaan. Het proces werd helder uitgelegd. Wat ik ook erg prettig vond was dat de risico’s goed benoemd werden. En nu hopen op een goed resultaat.

Bedankt voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Prettig

Na aanvankelijk geirriteerd te zijn wegens het onverwachte belletje een verhelderend advies rond investeren

Beste Frans bedankt voor je vertrouwen in ons en je positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.

Prima partij

Tot nu toe 2 percelen aangekocht, proces liep goed, verhaal is helder en nu hopen dat het gaat renderen.

Bedankt voor uw review en positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team RN vastgoed.