Werk van zijn hobby gemaakt

Eigenaar Jan heeft van zijn hobby werk gemaakt. En dat zie je in alles terug. Zeer nette zaak met zorg en aandacht onderhouden. Je wordt vriendelijk geholpen en de auto’s in zijn showroom zijn met zorg uitgekozen.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Skoda Octavia

Super goede service!

Wij hebben in november 2021 een auto gekocht bij Jaro Automotive. Wat meteen opviel was het vriendelijke ontvangst en de goede service. Onze auto werd snel en zeer netjes afgeleverd. Na bijna een jaar rijden, ontstond er een mankement aan de versnellingsbak. Iets wat Jaro niet had kunnen voorzien en ook geen schuld aan had. We hebben toch gebeld om advies te vragen en de ervaring die we toen hebben opgedaan was echt super goed. Jan heeft contact gezocht met verschillende dealers, bemiddeld in de afspraken rondom reparatie en uiteindelijk een deel van de kosten voor zijn rekening genomen. Uit coulance, want hij had geen enkele verplichting meer richting ons. Ik kan dit autobedrijf dan ook alleen maar aanbevelen en zou er zelf zeker opnieuw terugkeren!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Ford focus

Vriendelijk, goede inruil

Jan is een erg vriendelijk man die zijn afspraken nakomt. Goede inruil, en realistische prijs afgesproken.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Ford Fiesta

Bijna onbeschrijfelijk goed

Soms, heel soms word je verrast door iemand. En nog veel minder vaak blíj́ft iemand je verbazen. Zo iemand is Jan. Wat een aardig, fijn mens is hij zeg. Mooie showroom met erg mooie, vaak best bijzondere, auto's. Kundig en zeer servicegericht. Je kan met alle vragen terecht en hij beantwoordt ze eerlijk en direct. Fijne terugkoppeling na het betalen van de factuur, een mooie strik op de auto en zelfs nog een leuke verrassing bij de aflevering. Wat voor verrassing? Dat hou ik voor mij, zodat je het zelf ook kan ervaren. Jan, nogmaals zeer bedankt voor deze mooie ervaring. Ik raad iedereen aan om eens langs te gaan als je op zoek bent naar een mooie, jong gebruikte auto. Als het kon zou ik zes sterren geven. Die extra ster is voor de hele beleving. Nogmaals dank.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Opel Corsa 1.4 Turbo OPC Line

Supervriendelijke, gastvrije en behulpzame garage

In onze zoektocht naar een nieuwe auto kwamen we terecht bij JARO Automotive. We werden direct na onze mail teruggebeld en hadden vlot een afspraak om een proefrit te maken. De auto die we op het oog hadden, was net zo mooi als op de professionele foto's op de site. Na een proefrit waren we dan ook meteen verkocht. Binnen een paar dagen was de auto rijklaar en konden wij deze ophalen. We hebben het contact met JARO als zeer prettig ervaren. De auto's die door hen worden ingekocht, worden met zorg gekozen en ze kopen alleen wat ze zelf mooi en goed vinden. Dat werkt door in de manier waarop ze over deze auto's kunnen vertellen. Wij kunnen JARO van harte aanbevelen.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volkswagen Golf tsi

Sublieme ervaring

Een hele prettige en fijne koop gedaan bij Jaro automotive . Geweldig geholpen door Jan. Kan iedereen aanraden daar eens te gaan kijken !!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Citroen

Beste Gerard en Corrie, Wij zijn heel blij dat we jullie zo blij hebben kunnen maken met jullie droomauto... ;-) Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst met deze bijzondere bolide! Hartelijke groet, JARO Automotive, Nieuwleusen

Positieve, verfrissende manoer om een auto te kopen.

Van begin tot eind met de afwikkeling van de gekochte auto bij jaro super behandeld. Zelfs nadien nog contact over, hoe de auto bevalt Bij jaro koop je niet alleen een auto maar een belevenis. Mooi, schone en ruime showroom met enkel jonge en keurige auto,s met weinig kilometers, dus voor ieder wat wils. Service uitmuntend en kom er zeker weer, al is het alleen al voor de heerlijke koffie.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Renault megane estate

Goede service, kennis en mooie wagens!

We hebben een mooie VW Golf aangeschaft, echt in nieuwstaat! Alle wagens staan er trouwens super mooi bij. Jan heeft kennis van zaken, is vriendelijk, geduldig en legt dingen goed uit. We hopen natuurlijk nog lang met deze auto te rijden, maar gaan bij een aanschaf van een volgende auto zeker eerst ook even hier kijken!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? VW Golf GTE

TOP!

Bij Jaro Automotive heb ik onlangs mijn nieuwe VW Polo gekocht en ik vond het al met al een top ervaring! Jan is heel toegankelijk voor als je vragen/twijfels hebt, niets is te gek. Een heel prettig en transparant aankoopproces. En als je de auto eenmaal hebt gekocht en je komt hem halen, dan maken Jan en zijn vrouw er echt een feestje van! Ook als er na aankoop nog iets (kleins) blijkt te zijn met de auto, wordt dit netjes en snel opgelost. Hele fijne ervaring en zeker een aanrader!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? VW Polo

Goede service en prachtige auto

Een paar maanden geleden heb ik mijn droomauto gevonden bij Jaro Automotive. Jan neemt alle tijd om je te ontvangen in de showroom. Naast dat hij veel verstand heeft van de auto die hij verkoopt, is hij ook heel transparant in alle gegevens en de historie van de auto. De auto stond netjes en versiert klaar bij het ophalen dus dit was echt een feestje. Hij is kundig en betrouwbaar en staat ook na de verkoop nog voor je klaar. Een fijne autoverkoper met echt aandacht voor zijn klant, ga zo door!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Fiat

Onvergetelijke ervaring gehad!

Hallo allemaal, Sindskort ben ik een hele trotse eigenaar van een BMW 1 serie geworden!! De heer Jan v/d Bosch had persoonlijk de BMW thuis bezorgd! Wauw zo MOOI geregeld alles vanuit hem. IK BEN hem zéér dankbaar voor zíjn Services ookmede dat hij achteraf nog blééf vragen hoe de ervaring met de BMW was. In de toekomst weet ik persoonlijk waar ik mijn volgende occasions ga aanschaffen.... bij Jaro Automotive:)

• Showroom N.v.t.
  • Ontvangst
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Welk merk / type auto heeft u gekocht? BMW 1 SERIE

Een echte aanrader, dit bedrijf!

Ik ben zeer tevreden over het aankooptraject van mijn occasion bij Jaro Automotive en heb Jan en zijn echtgenote leren kennen als uiterst vriendelijk en kundig, met een grote passie voor auto’s en hart voor hun klanten. In hun fraaie, moderne showroom namen zij ruimschoots de tijd om mijn wensen te bespreken en een toelichting te geven op de auto, waarna alle gelegenheid bestond om deze aan een uitgebreide proefrit te onderwerpen. Ook nadien kwam Jan steeds snel en accuraat terug op de diverse gedetailleerde vragen die ik nog had. De algehele benadering heb ik als persoonlijk, eerlijk en transparant ervaren en het heeft mij een prachtige auto opgeleverd waarvan ik vele jaren plezier verwacht te hebben.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? BMW

Vakkundig, kwaliteit & ‘going the extra mile’

Mijn ervaring met Jaro is uiterst positief. Na de aanschaf van mijn auto bleken er een paar kleine gebreken te zijn (die je ontdekt na 100+ km. Er is gelijk actie ondernomen en er is alles aan gedaan om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen. Daarnaast ben ik erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding van de auto’s die hij aan bied. Ik zou Jaro zeker aanbevelen!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Mercedes

Vriendelijk en professioneel

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. De auto stond er erg netjes en verzorgd bij. We kregen goede uitleg over de auto en de strik maakte het helemaal af.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Bmw 530 touring

Ik rijd mijn droomauto dankzij Jaro Automotive!

Fantastisch bedrijf! Super vriendelijk, professioneel, en kwaliteit-prijs is uitstekend! Ik rijd mijn droomauto dankzij dit bedrijf! Een dikke tien!

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volkswagen Beetle Sport

Prettig contact, heldere communicatie, goede service.

Mooie selectie van auto’s beschikbaar. Zoals boven al beschreven prettige en laagdrempelige communicatie. Goede service en persoonlijk contact. Zeer tevreden met onze aankoop en het aanschaf traject.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volkswagen

Goed en betrouwbaar

Erg fijne en gepassioneerde mensen die weten waar ze over praten en die graag nog wat extra’s doen voor de klant.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volkswagen Golf

Wij hebben de aankoop van onze auto als erg fijn ervaren. Er word tijd voor je gemaakt zodat je de juiste keuze van de auto kan maken. De verkoper is meedenkend en eerlijk. Super fijn bedrijf waar gastvrij, service en kwaliteit voorop staan.

• Welk merk / type auto heeft u gekocht? Volkswagen Touran

Over JARO Automotive

JARO Automotive is een ambitieus autobedrijf in Nieuwleusen. Jaro is oorspronkelijk een Slavische jongensnaam, die bron of het begin van iets nieuws betekent. Graag wil JARO Automotive bij veel autoliefhebbers het startpunt zijn van het echte rijplezier. Daarom helpen wij klanten met het vinden van hun droomauto. Gepassioneerd geven wij vorm aan onze persoonlijke uitdaging binnen deze snel veranderende branche. Waar wij voor staan • Aandacht en beleving Een auto kopen doe je niet iedere dag. In onze sfeervolle showroom zorgen wij ervoor dat je in alle rust een auto kunt bezichtigen om daarna de juiste keuze te kunnen maken. Om je maximale persoonlijke aandacht te geven, hebben wij ervoor gekozen om uitsluitend op afspraak open te zijn. • Kwaliteit en vakmanschap Kwaliteit zit in ons DNA en daaraan worden wat ons betreft geen concessies gedaan. Wij zijn gespecialiseerd in de in- en verkoop van jonge dealeronderhouden occasions in verschillende prijsklassen. De auto’s in onze collectie hebben altijd een uitgebreid optiepakket, zijn voorzien van een volledige onderhoudshistorie en hebben gegarandeerde kilometerstanden. Dit blijkt uit de ingevulde onderhoudsboekjes of het 100% onderhouden keurmerk. Alle auto’s worden bij binnenkomst uitgebreid gecontroleerd, waar nodig voorzien van het juiste onderhoud, professioneel gereinigd en gepoetst voordat ze onze showroom binnen gaan. Deze kwaliteitsauto’s worden verkocht voor een eerlijke prijs. Wat wij bieden Eerlijkheid en transparantie staan altijd voorop. Met onze passie voor auto’s en specialistische kennis als ingrediënten komen wij altijd tot een advies op maat. Hoogwaardige service en topkwaliteit gaan bij ons samen met een persoonlijke benadering.