Mooi als het eindresultaat super is

Zonnepanelen op een speciale plek. Niet iedereen wilt en kan maar Zonne-expert gaat hier in zelfs een stapje verder. ze denken echt mee. en hoe mooi is het dan als je samen iets moois bedenkt en dat het er dan ook uiteindelijk mooi en goed oplicht. vanaf het moment van info via de mail vragen tot aan het plaatsen en zelfs daarna een goede en duidelijk verhaal. dik en dik tevreden. laat die zon maar schijnen

Topper

Vanaf het begin tot het laatste een zeer goede begeleiding en zeer vriendelijk. De panelen liggen er op een zeer korte tijd op.Een échte aanrader voor mee zakkend te doen . Top bedrijf

Uitstekend uitgevoerd

Vanaf het begin tot de installatie en oplevering van de Zonnepanelen hebben we heel prettige ervaring. Alles werd goed uitgelegd, de offerte was marktconform en de installatie vakkundig. Indien noodzakelijk werd er meegedacht over oplossingen en ook de nazorg was prima. Kortom, geen negatieve punten gevonden.

super fijne service

communicatie liep snel en de panelen lagen in korte tijd op het dak. via een handige app kan ik constant zien wat de panelen op dat moment opleveren.

Vakbekwame installateurs op locatie

Vandaag zijn er 20 zonnepanelen door dit bedrijf geplaatst. Van a tot z is het contact zeer prettig verlopen. Maar vooral de installateurs waren goed opgeleide en sociale werklui. Dit bedrijf raden wij zeker aan!

Zeer stroef

Vriendelijk bedrijf, kundige installateurs, installatie goed opgeleverd MAAR wel met heel wat kanttekeningen in het voortraject - Prijs vlak voor levering flink verhoogd terwijl er een offerte-akkoord lag, waar ze in herziene offerte stellen dat inkoopprijzen met 20% zijn toegenomen. Zo is het Bluebase Montagesysteem zelfs met 50% verhoogd in de offerte, terwijl eigen onderzoek leert dat ik het vrijwel voor de originele aangeboden prijs kan inkopen. Grote vraag in hoeverre ik hier dus in de maling wordt genomen. - Er wordt een ander Bluebase Montagesysteem geleverd dan aangeboden (RoFast Vs connect) - Het originele paneel kon niet meer aangeboden worden. Ipv daarvan een paneel dat ze zelf niet eens standaard aanbieden. Wel blij dat ze openstonden het paneel te kopen dat ik zelf toch via een ander retailkanaal gevonden had (weliswaar met een prijsverhoging omdat er nu een extra partij tussenzat) - Eerste schouwhafspraak twee minuten voor tijd afgezegd. - Ondanks de schouw bleek op dag van installlatie het legplan toch niet te kloppen met als resultaat dat een paneel minder paste. - 7 maanden oplevertijd. Oorspronkelijk aangegeven dat zonnepanelen bij aantrekken nieuw personeel naar verwachting eerder kon plaatsvinden. Dit is nooit meer gebeurd, maar ik zie wel tussen de reviews dat veel mensen toch zijn voorgegaan. - Oplevering slordig: gang lag nog vol met modder en op het dak vond ik nog een open zak giethars. Al met al een heel erg stroef traject, waar dit m.i. een ontzorgd traject had moeten zijn en zeker qua prijs lijkt er een spelletje gespeeld te zijn.

Er is inderdaad (te) veel mis gegaan. Dat verdient niet de schoonheidsprijs. Onze excuses hiervoor!

Van start to oplevering zeer tevreden!

We zijn via InRetail bij Ron Korteknie terecht gekomen, zowel de offerte, informatievoorziening en oplevering zijn goed bevallen.

Aardige mensen, goede prijs en netjes werk

Als hierboven.

Zonne-Expert is wat mij betreft een aanrader!

Een duidelijke offerte, heldere afspraken, vriendelijke en meedenkende medewerkers, installatie conform afspraak. Allemaal top! Beetje jammer van de prijsverhoging a.g.v. gestegen produktiekosten maar mag de pret niet drukken.

Super team, on time, installed in one day, perfect

The installation team arrived on time, Installed the setup of 26 panels in two locations, the roof and the shed in one day, helped with finding the best solution for routing the cable from the roof through the house to the Meterkast so that you do not see the cable , which was highly appreciated. Communication response good. A couple of things for the Shed I would like to have changed, which is no trouble at all for the team, so all in all, GREAT.

klasse-installatie

In slechts 4 uur zijn de 10 panelen geïnstalleerd, alle netjes opgeruimd, prima uitleg over het gebruik van de app en daarna is ook het proces rond de meldingen aan de energieleveranciers en over de BTW-teruggave goed afgehandeld.

Super goed toppy

Super levering en keurige plaatsing van de zonnepanelen en aansluiting toppy

Bij ons zijn deze week de zonnepanelen geplaatst. We zijn zeer tevreden over het bedrijf en met name het personeel. Keurige beleefde werknemers. Zij hebben het ook weer netjes achter gelaten

Prettig contact, duidelijk en snel gelegd

Het contact met Ron liep prettig. Na een nette offerte zijn de panelen al vrij snel gelegd. Aanrader!

Vakwerk

Mijn ervaring met Zonne-Expert zijn uitsluitend positief. Prima offertes, duidelijk en met toelichting van Zonne-Expert een goede keus gemaakt. Na de keuze is de planning gemaakt en die is ook stipt nagekomen. De installatieploeg heeft zeer efficient vakwerk geleverd en creatieve oplossingen bedacht voor het "binnenwerk" (aansluitingen bij de meterkast). Niets dan lof, mede gezien de tropische temperaturen waaronder zij hebben gewerkt. Ik heb dan ook alle vertrouwen in het na-trajekt mbt service.

We zijn zeer tevreden over het afgeleverde werk.

Zonne-expert is een professioneel bedrijf met kundig personeel, heeft veel kennis, komt afspraken na en beveel ik aan bij anderen.

Alle lof voor dit bedrijf

Na ruim 10 offertes te hebben ontvangen, bleek Zonne-Expert uit Bussum het beste advies te hebben. 11 panelen van goede kwaliteit, micro-omvormers van de beste kwaliteit tegen ook nog de beste prijs incl. Installatie, btw-teruggave en nazorg. Na akkoord offerte nog dezelfde dag plaatsingsdatum met tijdstip doorgekregen en ondanks dat het met bakken uit de hemel viel, veilig en goed werk afgeleverd. Netjes, goede uitleg en meteen kapotte dakpannen vervangen. De volgende dag direct een mooie opbrengst uit de panelen. Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Doen wat ze beloven, zijn gecertificeerd, hebben vakkennis en werken netjes, veilig en vriendelijk. Ook mails worden snel beantwoord. Dank!

Zonnepanelen netje geplaatst, keurige begeleiding

In november al afspraak gemaakt voor plaatsing van 30 zonnepanelen in het voorjaar, afgelopen week zijn de panelen geplaatst. Zowel binnen als buiten netjes gewerkt, prettige communicatie met de medewerkers met als resultaat een keurig werkend systeem. Bedankt voor de service!

Een top betrouwbare Zonne-expert leverancier & installateur

Na acht offertes van het leveren van zonnepanelen kregen we ook een tip om ook een offerte bij Zonne-Expert BV te Bussum aan te vragen. Deze offerte en kennismaking met Zonne-Expert met een persoonlijk bezoek bij ons thuis van de eigenaar van dit bedrijf gaf ons zoveel vertrouwen door de prijs/kwaliteit verhouding dat we de offertes van de acht andere bedrijven hebben bedankt en de opdracht naar Zonne-Expert BV te Bussum is gegaan. Deze klus van 15 Zonnepanelen is werkelijk top en perfect voor ons uitgevoerd en zijn zeer content van het plaatsen van de zonnepanelen en de aanpassing in de meterkast. Interesse in zonnepanelen, vergeet niet Zonne-expert BV te Bussum ook te raadplegen, groeten van een zeer tevreden klant uit Muiden

Zonne-expert levert goede kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over Zonne-expert, ze komen hun afspraken na, de plaatsing ging goed en zorgen dat alle app's enzo ook gelijk werken. Ze hebben ook de laadpaal en de meterkast gedaan voor ons. Zeer tevreden!

Alle afspraken zijn nagekomen en de kwaliteit van leveren is erg goed.

De gemaakte afspraken worden op tijd nagekomen. De installatie verliep soepel en is erg zorgvuldig uitgevoerd. Geen haastklus maar aandacht voor het werk en tijd om een en ander toe te lichten.

Netjes en vakkundig!

Na een heldere voorlichting en uitvoerige informatie rondom de verschillende keuzemogelijkheden volgde binnen twee dagen een overzichtelijke en passende offerte. Na goedkeuring hiervan konden de panelen binnen 6 weken worden geplaatst! Dit heeft deze week plaatsgevonden. Een paar dagen van tevoren werden per e-mail enige documenten toegezonden, waardoor ik mij als klant kon voorbereiden op wat er die dag komen gaat en wat er van mij wordt verwacht en wat ik van de installateurs kan verwachten. Erg prettig! Op het afgesproken tijdstip arriveerden de monteurs en na zich te hebben voorgesteld (en een bakkie aangeboden te hebben) begonnen de werkzaamheden. Duidelijk was dat het niet de eerste keer was dat deze jongens dit deden.... Ik heb zelden zo'n op elkaar afgestemd team zien werken, Snel en efficiënt. Daarnaast legden zij uit in welke volgorde de werkzaamheden gingen plaatsvinden en gaven tijdig aan de momenten wanneer bijv. de netspanning eraf moest om in de meterkast werkzaamheden te verrichten. Op het dak liggen de panelen keurig geplaatst! Laat nu de zon maar schijnen! Tevens wil ik opmerken dat ook de 'administratieve afhandeling', zoals aanvragen van de btw-teruggave etc. duidelijk en helder wordt aangegeven en uitgelegd. Ook de oplevering is conform afspraak. Alles wordt nog even doorgenomen en keurig opgeruimd. Kortom, vanuit mijn ervaring met dit bedrijf is dit aanbevelingswaard! Mijn complimenten krijgen ze!

Uiteindelijk perfecte afwerking volgens offerte btw goed geregeld, garanties en spontane mensen .top zeer goed aan te bevelen.

Huizerweg 24

1402 AB Bussum