Professioneel en netjes

In het voortraject goede uitleg gehad. We wisten niet goed hoeveel panelen we precies wilden. Er werd telkens goed meegedacht. De mannen die de panelen kwamen leggen waren vriendelijk, werkten netjes, vervingen nog een kapotte dakpan en legden na afloop nog uit hoe de app werkt. Top!

professionele betrouwbare organisatie die kennis heeft van de business

Bij de installatie van onze 28 zonnepanelen is er hard en naar onze volle tevredenheid gewerkt door de medewerkers van Zonne-Expert. Ook in huis en in de meterkast zijn alle benodigdheden keurig aangebracht. Na afloop hebben we nog in alle rust uitleg gekregen over de app van Enphase, maar die wijst de weg eigenlijk vanzelf. De volgende dag werden alle panelen blauw in de app als teken dat de installatie goed functioneert. Wij zijn tevreden hoe het hele proces is verlopen. De heldere communicatie met de klant hebben wij bijzonder op prijs gesteld en alle afspraken zijn nagekomen. Wij zullen, naar wij hopen, veel plezier bleven aan deze aanwinst voor ons huis.

Perfect!

- deskundig en eerlijk advies in belang van klant. - keurige en deskundige installatie door vriendelijk team. - alle afspraken worden strikt nagekomen.

Zeer correct uitgevoerd.

Vriendelijke monteurs weten goed waar ze mee bezig zijn. Snel en netjes gewerkt.

Netjes gewerkt goede uitleg prima aanrader

Vriendelijk, deskundig en punctueel.

Blij met Zonne-Expert. Doen wat ze beloven, werken netjes en zijn zeer vakbekwaam.

Goeie ervaring

We zijn goed geholpen en de installateurs hebben keurig hun werk gedaan. Het contact met het bedrijf is ook top!!

Installatie is naar wens verlopen.

Installateur arriveerde keurig op tijd en heeft, hoewel hij (vanwege het uitvallen door ziekte van een collega) in zijn eentje aan de slag moest, het complete systeem binnen een dag perfect opgeleverd. Nette werker.

zeer tervreden over Zonne-expert!

Was al langer aan het overwegen voor zonnepanelen en ook al een keer een offerte gevraagd bij Zonne-expert. Na maanden toch maar weer opgepakt en kreeg direct een keurige update van de offerte. Vergeleken met concurrenten hebben ze een keurige prijs, maar vooral de volledigheid van de offerte is top. En mijn vele vragen werden netjes beantwoord en soms voorzien van nieuwe offerte met aanpassingen. Na akkoord kwam de afspraak voor installatie erg snel gelukkig en 4 weken later staan de panelen op mn dak. Installatie verliep soepel, ondanks wat tegenslag in mijn tuin. Maar de jongens van de installatie hebben het keurig opgelost. Hele traject is keurig door Zonne-expert uitgevoerd.

Geweldig bedrijf!

Uitstekende service en professioneel personeel. Komen afspraken na en denken met je mee. Aanrader!!

Ee mooie, soepele en accurate plaatsing van zonnepanelen door twee ervaren mannen

Net iets meer dan drie weken na accoord offerte plaatsing van de panelen. Geluk dat er onverwacht een plaats vrij kwam.

zorgvuldig en goed,ook nog prettig

zorgvuldig en goed,ook nog prettig

Alles verliep zoals beloofd.

Offertetraject verliep wat rommelig, maar dat kwam vooral door onze eigen specifieke wensen. De in gebruik name van de installatie werd met een (bewolkte) dag uitgesteld, maar dat kwam omdat er sluiting zat in de kabel naar boven. De oorzaak hiervan lag ook bij ons en zij gingen hier soepel mee om.

Alleen maar lof voor Zonne-expert.

Vanaf de 1e afspraak t/m de installatie was de communicatie goed en duidelijk. Het was even wachten tot de daadwerkelijke installatie plaats kon vinden, producten en handjes zijn lastig te vinden tegenwoordig. De installatie van de Zonnepanelen verliep erg voorspoedig en netjes. De mannen werken het liefst van buitenaf, dit is bij ons wat lastig en om de buren niet tot last te hoeven zijn hebben we ze ervan overtuigd dat van binnenuit toch echt beter was. De installateurs weten duidelijk wat ze aan het doen zijn, en de Zonnepanelen zijn van een hoge kwaliteit. In de middag waren we al aangemeld, en was het wachten op de 1e zonnestralen. We zullen Zonne-expert zeker aanbevelen.

Keurig gewerkt

Nauwkeurige vriendelijke medewerkers, duidelijke offerte, snelle afhandeling.

alles is goed gegaan top

alles is goed gegaan top en leuken boys die het plaatsen paar dakpannen zijn stuk gegaan maar dat hoort er bij dat is het risico van het vak dak was ook zeer glad door de regen en mos maar dat komt wel weer goed ze gaan die hoek dakpannen weer lijmen en het is weer voor elkaar nou bedankt voor alles ik ben er blij mee

Professioneel en betrouwbaar.

Na vier offertes terecht gekomen bij Zonne-Expert. De communicatie verliep vanaf het begin prima! Wij hadden het geluk dat we vrij snel aan de beurt waren. Op de dag van installatie werd het systeem snel en vakkundig geïnstalleerd door twee vriendelijke en hardwerkende medewerkers. na vertrek werkte de installatie volledig, inclusief app. Wij zijn zeer tevreden over Zonne-Expert!

Goede zonnepanelen geleverd, werken uitstekend.

Toch puntje van kritiek: het doorvoeren van de kabel door mijn woning had iets netter gemogen.

Prima communicatie en installatie

Prettig contact bij offerte, daarna ook meerdere keren contact en netjes te woord staan en praktisch meedenken. Zouden eigenlijk pas mei 2023 panelen krijgen (nov 22 besteld). Stuurde mail met wat vragen di 17-1 en werd gelijk gebeld waarin ook bleek dat een gat in de planning zat do 19-1, dus lekker 4 mnd eerder de panelen. Bij montage was een door lekkage rotte dak lat kapot gegaan, hebben ze gelijk netjes gerepareerd en even extra dak kit gezet voor lekkage dichten. Dus prima verlopen.

Snelle levering, netjes geïnstalleerd, flexibel, geen aanbetaling nodig

Zonne-expert kon snel leveren nadat we de offerte geaccepteerd hadden. Je hoeft geen aanbetaling vooraf te doen; aan het einde van de installatie leveren de panelen al stroom voordat je het hele bedrag betaald. Het installatie team werkte netjes en waren bereid om even een UTP-kabeltje mee te trekken met de stroomkabel. Super tevreden!

van begin tot eind goed geregeld

geen poespas maar heldere afspraken en daden. in overleg zelfs nog eerder geplaastst dan gepland. kortom gord!! nu hopen op wat beter weer

Mooi als het eindresultaat super is

Zonnepanelen op een speciale plek. Niet iedereen wilt en kan maar Zonne-expert gaat hier in zelfs een stapje verder. ze denken echt mee. en hoe mooi is het dan als je samen iets moois bedenkt en dat het er dan ook uiteindelijk mooi en goed oplicht. vanaf het moment van info via de mail vragen tot aan het plaatsen en zelfs daarna een goede en duidelijk verhaal. dik en dik tevreden. laat die zon maar schijnen

Huizerweg 24 1402 AB Bussum

035 - 20 11 727