Top!!!

Hele goede service, Mar van Raan heeft ons heel goed geholpen. We hebben een nogal ingewikkeld dak waardoor ze zelfs twee keer zijn langs geweest om ervoor te zorgen dat alles goed was. Mooie panelen, goede kwaliteit en liggen er binnen een mum van tijd op je dak. Wij zijn blij ;)

Service is super. Installeren zoals beloofd tegen een erg scherpe prijs. Goede kwaliteit panelen, beste ligging ten opzichte van de zon en een erg goede app. Ook erg klantvriendelijk. Zoals te zien dus erg tevreden over dit bedrijf, iedereen aan te raden.

Verkoop prima, installatie met hindernissen

Verkoop ging vlot en levering panelen e.d. snel. De installatie ging niet zoals verwacht. Zo was er geen hoogwerker of veiligheidsmaatregelen om de panelen op het dak te krijgen of te monteren, zoals getoont op de site van zonne-expert. De panelen zijn met ladders via de uitbouw op het dak gelegd, en we hopen dat ze geen lekkage van de uitbouw betuum hebben veroorzaakt. In eerste instantie hadden de monteurs onder de ladder een houtenplaat gebruikt ter bescherming van het butuum. Bij de herstel actie, is deze niet gebruikt. Omdat het zeer zonnig en warm was op dag van plaatsing wordt het butuum zacht. Er moest een herstel actie uitgevoerd worden, omdat een paneel over de erfgrens was gelegd met de buren. Vooraf was niet door de monteur gevraagd waar deze officieel was. Hij ging uit van wat hij onder de dakpannen zag en niet eerst afgestemd. Bij het herplaatsen is er geen houtenplaat onder de ladder op de uitbouw gebruikt. Dus we hopen dat er geen lekkage gaat optreden! Uiteindelijk is de ligging van de panelen op dezelfde dag aangepast, dus het is opgelost, maar ging niet van harte, enig aandringen was nodig om dit te regelen.

Na goed advies zeer tevreden met de zonnepanelen

De werkzaamheden zijn vakkundig en netjes door Niels en Dion uitgevoerd. Ook de afspraken vooraf zijn stipt uitgevoerd.

Helemaal top!

Zeer goed geholpen en voorgelicht door Jan. De benadering van zonne-expert voelt gelijk vertrouwt, professioneel en anders dan de andere partijen. Uiteindelijk kon de plaatsing ook sneller dan verwacht. Wij zijn heel erg tevreden en kunnen zonne-expert zeker aanraden bij iedereen.

Prima aanbod ontvangen, nette afhandeling via mail en telefoon, keurige plaatsing door montageteam 4 en service in het algemeen.

Goede voorbereiding, uitstekende levering, perfecte nazorg.

In de voorbereidingen heel goed meedenken in verband met noodzakelijke vergunning. Prima offerte met heel redelijke prijzen en een uitstekende installatie en oplevering. Aardige en vakbekwame medewerkers. Alle lof.

Helemaal goed!

Goede voorlichting vooraf. Aardige en ter zake kundige installateurs. Vlotte installatie. Niet de goedkoopste, maar maakt allemaal een gedegen indruk. Wij hebben aanbeveling gekregen voor Zonne-Expert van een vriendje en kunnen de aanbeveling zonder meer doorgeven!

Prima bedrijf, proffesioneel en doen wat ze beloven.

Prima bedrijf, proffesioneel en doen wat ze beloven. Vanaf de offerte aanvraag tot installatie goed begeleid en altijd telefonisch en via email snel gereageerd met bevredigende antwoorden en oplossingen. Tijdens de installatie waren de heren erg beleefd en geen vraag was teveel. Een aanrader.

Zoek niet verder, beter wordt het niet!

Ook hier vandaag Niels en Dion over de vloer en op het dak gehad. Super aardige vakmensen die goed op elkaar ingespeeld met z'n tweeën een PV systeem aanleggen. Heel blij met het resultaat! Ook het sales traject met Jan (vrijblijvende offerte, aanpassingen daarop na technische schouw en verder meedenken) is gewoon top. Dankjewel allemaal!

Gewoon top!!!

Montageteam 1 Niels en Dion zijn bij mij geweest. Harde werkers en alles binnen een no-time afgeleverd.

TOP

Alles helemaal volgens afspraak verlopen, nette installateurs, alles keurig weggewerkt, kortom super en een echte aanrader!

Prima ervaringen en installatie

De contacten met Zonne-Expert zijn prima verlopen met snelle en volledige offerten. De installatie is eveneens prima verlopen. Beleefde installateurs die keurig en netjes gewerkt hebben. Al met al hebben wij daar een goed gevoel aan overgehouden.

Snel gelegd!

Het was jammer dat er zo'n lange wachttijd was voordat de panelen geïnstalleerd konden worden, maar op de installatiedatum zelf ging alles soepel en snel!

leuke ervaring

Voor het team dat bij ons op 12 juni kwam installeren veel lof. Er werd hard gewerkt maar er was altijd tijd voor overleg en beantwoording van onze vragen. Door gecompliceerd dak moesten we goed kijken waar de bekabeling zou lopen en dat is uietindelijk heel fraai geinstalleerd. De 3 installateurs waren superaardig, vrolijk en gezellig en dat maakte het alles bij elkaar een leuke ervaring. Een klein minpuntje is dat bij de planning geen rekening gehouden is met het hoge dak waardoor alleen de helft van de panelen op de platte daken kon worden geinstalleerd. Men had geen steigermateriaal bij zich waardoor de job helaas niet kon worden afgemaakt. De rest komt nu een week later. We hopen dat hetzelfde team weer komt!

Top!!

Alles was top ! De snelheid van de offerte / de uitleg / de installatie en het aanmelden bij diverse instanties. We zijn erg tevreden .

Keurige installatie en uitstekend advies

Ondanks de ziekte van een van de monteurs is de installatie in 1 (lange) dag afgerond doordat een derde monteur later op de dag kwam helpen. Ik heb bij meerdere bedrijven offertes aangevraagd. Zonne-expert was de enige die ook aan de achterzijde van ons huis drie extra panelen planden. Een van deze panelen blijkt het meeste stroom op te wekken. De andere twee doen het ook erg goed. Het advies om deze panelen toe te voegen was een uitstekend advies. Ze zijn hun geld dubbel en dwars waard. Er zijn bij meerdere woningen in onze straat zonnepanelen geplaatst maar niemand heeft ook panelen aan de achterzijde. Daar komt binnenkort verandering in.

Top bedrijf met goede sevice

Ze reageren heel snel . Monteurs netjes en weten waar ze het over hebben

Goede service en erg behulpzaam

Wij hebben een PVC dak waar dakprofielen op konden geplaatst voor zonnepanelen. Onbekend product voor dit bedrijf. Ze hebben zich laten informeren en het product bekeken en gingen de uitdaging graag aan. Bevestiging ging erg snel en was ideaal. Top bedrijf die zich inzet voor de klant. Uiterst tevreden!

Betrouwbare installateur

Zonne-Expert heeft op mijn oost-west dak 21 panelen met micro-omvormers geinstalleerd en de groepenkast vervangen. De installatie verliep uitstekend. Het zijn vakmensen die netjes werken en weten wat ze doen. Ik ben heel tevreden over het proces van advies naar aankoop naar levering en installatie. De zonnepanelen werken uitstekend. Via de app van Enphase kan ik de opbrengst per paneel zien. Ik hoop er nog vele jaren plezier van te hebben.

Servicegericht. Werken snel en schoon/ netjes. Profies.

Goed offertetraject en uitvoering een pluim!

Prima geregeld

In het hele proces van offerte tot plaatsing goede, duidelijke communicatie en bereikbaarheid. Afspraken worden nagekomen. Maatwerk is geleverd. Afspraken worden nagekomen. Het betreft hier plaatsing van 31 panelen op een appartementencomplex verdeeld over 7 eenheden. Zeer tevreden

Alles nagekomen zoals afgesproken

Alles nagekomen zoals afgesproken en uiterst professionele installatie en goede uitleg.

snelle installatie en goed uitleg

De installatie was zo snel gefixt dat ik het eigenlijk bijna niet geloofde, vooral omdat bij het begin van de dag er nog moest worden gewacht op 1 component. Maar uiteindelijk was alles rond half 2 in de middag opgeleverd en werkte alles meteen. Heel tevreden met de service

Duidelijk communicatie, zorgvuldig en efficiënt geïnstalleerd

Goede informatie vooraf. Grondige voorinspectie. Installatie zorgvuldig en snel. Accountinformatie dag voor installatie ontvangen. Aanmaken account simpel en live zetten systeem tijdens installatie.