heldere communicatie en vakkundig gemaakt

Snelle afspraak kunnen maken en zeer netjes gemaakt

Prima service en deskundige monteur

Zeer goede ervaring

Zeer vakkundig gedaan

Gelijk met een goede oplossing te komen hoe het probleem op te lossen zonder veel sloop werk

Geweldig herstel

Beste meneer schrok van de enorme beschadiging maar bijna na een volle dag opvullen en polijsten is het bad weer zo goed als nieuw. Er is amper restschade te zien! wat een vakmanschap

Uitstekend!

Zeker een aanrader super tevreden van het restaurant

Goed gevoel!

We hebben Bert op bezoek gehad, wat een eerlijke topper! In de middag, zoals beloofd, ook gelijk de offerte! We nemen heel snel een beslissing! Voelt erg vertrouwd..

adequaat

zoals gezegd, niet veel woorden maar daden (Jan ???)

Buitengewone service

Uitstekende service, netjes afgewerkt en geen rommel achter gelaten

Uiterst vriendelijk en zeer vakkundige monteur

De monteur was zeer vriendelijk, legde uit hoe de reparatie procedure werkt en hoe lang het duurt. De monteur heeft het beschadigde bad prachtig en onzichtbaar gerepareerd. Alles is netjes opgeruimd en achtergelaten. Aanrader!

Er was snel een offerte die ongeveer aan mijn verwachtingen voldoet

Alleen nog offerte, nog geen opdracht gegeven

Super geholpen mooi resultaat

Super netjes geholpen door vakkundige ferdy kemkes met een schitterend resultaat .

Kundig en zeer klantvriendelijk

Kundig en zeer klantvriendelijk

Goede prijs kwaliteit verhouding

Er zat een lek onder onze douchebak. Sanifix kwam met een goede offerte en heeft het probleem kundig opgelost. Wij zijn tevreden. Enige nadeel was dat het nog even wachten was, maar dat is nu overal.

Twee woorden: klantvriendelijk (aanloop) en professioneel (afwerking)

Mijn twee woorden zeggen genoeg denk ik. Als aanvulling wil ik de medewerker die het werk heeft uitgevoerd een compliment geven voor het resultaat en niet in de laatste plaats als persoon. Vriendelijk en serieus met zijn werk bezig. Dit graag aan hem overbrengen. Ik ben zijn naam vergeten maar weetdat hij in Tiel woont

Wc bloc niet geplaatst!

Bad goed geplaatst, helaas wc niet, was niet compleet. Contact met kantoor leidde tot niets. Moest het zelf maar uitzoeken. Aanvankelijk dus ontevreden, maar een telefoontje van het management een paar dagen later waarin excuses werden aangeboden en een aanbod om het alsnog in orde te maken vond ik netjes. Echter had ik al een andere loodgieter ingeschakeld om de klus te klaren. Niettemin vond ik de reactie van het management prettig en daardoor milder in m'n review.

Nog even afwachten

Helaas is het bad meubel niet hersteld. Dit is overigens niet het probleem van Sanifix

Perfect en vakkundig opgelost

In bad was een potje nagellak gevallen. Hebben het zeer vakkundig weg kunnen halen en het bad ziet er weer prachtig uit, zelfs beter dan 2 jaar geleden toen we ons huis kochten.

Heel blij met de oplossing voor de krassen

Door het bad te polijsten zijn we nu erg blij met ons bad.

Super snel gemaakt! Communicatie was snel en fijn en van de schade is niets meer te zien. Echt een aanrader! Dikke 10!

goed werk geleverd en goede communicatie

vakmannen

Contact verliep prima en snel

Contact verliep erg soepel. Werkzaamheden zijn nog niet verricht.

Goed geregeld

Sanifix kwam precies op afspraak. Alles keurig gerepareerd. Vriendelijke mensen.

Keurige nauwkeurige medewerker

Heeft ontzettend zijn best gedaan om de schade aan het bad te verhelpen. Was veel werk, maar gaf niet op. Uitstekend resultaat. Beveel jullie van harte aan.

Prima geregeld

Snel en correct afgehandeld en de schade keurig gerepareerd

ambachtstraat 1 B

4143 HB Leerdam