Prima en zorgvuldig werk geleverd

Door een vergissing van de aannemer waren er per ongeluk in een nieuwe tegel twee gaten geboord. Deze zijn vakkundig en zorgvuldig gerepareerd en je kunt nauwelijks zien waar zij zaten. Wij zijn er bijzonder blij mee. En zijn af van de ontsiering van onze nieuwe badkamer. Hartelijk dank voor het deskundige en zorgvuldige werk.

Prettige oplossing

Serieuze aanpak van het probleem en geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen

beschadiging netjes en prima verholpen.

Door een vakkundige, nette en correcte medewerker is de beschadiging uitstekend verholpen. Je ziet er letterlijk en figuurlijk geen barst meer van.

Goeie service en reparatie en zeer klantvriendelijk

Goeie service en reparatie en zeer klantvriendelijk

Zeer deskundig

Top service !

Top interventie voor het corrigeren van enkele problemen met ons Solid Surface / Corian badkuip. Vriendelijk, veel kennis terzake, en alles zeer netjes in orde gebracht !

Prima werk geleverd!

In verband met schade aan de wastafel contact met de dealer (Sanidirect) gezocht. Zij hebben ons doorgestuurd naar Sanifix. Een offerte opgevraagd via de mail en datum geprikt. Monteur is vriendelijk, op tijd aanwezig en binnen de gestelde tijd klaar. Heeft prima werk geleverd! Ps. Hadden we de afspraak sneller kunnen plannen dan had ik een uitstekend gegeven!

Goed, duidelijk en oplossingsgericht

Issue niet kunnen oplossen, dit lag niet aan de medewerker. Uit te voeren werkzaamheden toegelicht en uitgevoerd. Oplossingen besproken.

Vakkundig en goed herstelwerk

Wij hadden wat butsen en schade aan ons aanrechtblad welke zeer goed hersteld zijn. Als je niet weet waar het zit, zie je er niks van. Al het afval werd ook netjes meegenomen en er is zeer goed de tijd genomen om het aanrechtblad zo goed mogelijk te herstellen. Ook werd er vooraf eerst gesproken over de opgegeven offerte en dat daar ook géén extra kosten bij kwamen. Heel fijn om te weten waar je aan toe bent en wat er wel en niet wordt gedaan. De vakman was erg vriendelijk, gezellig en had duidelijk ook plezier in zijn werk.

Vriendelijke en goede service

De monteur was netjes, werkte met precisie met een mooi resultaat als gevolg.

Tevreden

Goeie service, goed resultaat.

Fantastisch !!!

Ik had mijn twijfels in het begin....... Dat werd weggenomen door de vakman die er mee bezig is geweest. Echt vakwerk, je ziet geen barst meer. Topprestatie!!!

Goede ervaring met sanifix

Medewerker vriendelijk en correct. Heeft goede uitleg gegeven hoe hij de werkzaamheden heeft uitvoeren.

werk is netjes uitgevoerd maar helaas wel niet de juiste kleur helemaal gebruikt

Keukenblad is wel netjes gerepareerd maar ik zie wel dat de kleur die is gebruikt niet zelfde donkere kleur heeft maar dus lichter is en daardoor dus wel opvalt en echt afwijkt.

Goedemorgen Stefan, Wat vervelend om te vernemen dat je niet geheel content bent met het uitgevoerde herstel. Natuurlijk doen we altijd ons uiterste best om iets onzichtbaar te herstellen, maar natuurlijk zijn wij ook maar mensen en is het allemaal handwerk. We komen graag met je in contact om te kijken hoe we dit met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, ~Team Sanifix~

Goede service en beschadigde plekken zijn mooi weggewerkt

Beschadigingen worden weg getoverd.

Verschillende miniatuur beschadiging aan bv Tegels, baden worden perfect herstel zodat breek/ haakwerk en kapitaal vernietiging onnodig is. Top service! Park Tegelwerken & Badkamers.

Aanrechtblad prima hersteld

Vriendelijke medewerker Aanrechtblad is opgevuld. Echter niet kunnen matchen met de kleur, maar dit was van te voren verteld.

Werknemer Sanifix etaleert kennis en kunde.

Monteur ziet opgegeven opdracht als een persoonlijke uitdaging om het probleem naar eigen hoge maatstaf en tevredenheid op te lossen.

Fijne communicatie en goede vakmanschap

De vakman die de reparatie heeft uitgevoerd was uitermate bekwaamd. Hij wist waar hij over praatten en dat was terug te zien in het eindresultaat.

Vakwerk

De schade is buitengewoon vakkundig hersteld door Ricardo

Super service

De vriendelijke reparateur kwam volgens afspraak en werkte heel netjes (bijvoorbeeld kleed over badkamervloer ter bescherming van de vloer) en het resultaat is fantastisch: je ziet de beschadigingen in het bad helemaal niet meer!

Zeer vakkundig

Er is een vriendelijke reparateur aan de deur geweest. Hij heeft de schade aan mijn aanrechtblad bekeken en mij direct uitgelegd wat hij ging doen. Daarna heeft hij zijn spullen gepakt en is direct aan de slag gegaan. Hij ging erg netjes te werk. Alles rondom zijn werkplek werd keurig afgedekt. Na een uur was hij klaar en ik kon op het eerste oog niet meer zien waar de schade had gezeten. Hij moest het mij echt aanwijzen. Keurig en net vakwerk. We zijn er heel blij mee. Het blad is weer als nieuw.

Heel snel

Hee snel de gerepatrieerd uitgevoerd, en niks te zien.

Prima service, van begin tot eind.

Prima service, vanaf de melding tot uitvoering zeer professioneel.

heldere communicatie en vakkundig gemaakt

Snelle afspraak kunnen maken en zeer netjes gemaakt

ambachtstraat 1 4143 HB Leerdam