Heel vakkundig gerepareerd

Heel vakkundig en snel gerepareerd.

Positief

Zo goed als onzichtbaar gerepareerd.

Práchtig vakwerk

Onze gietvloer was beschadigd, de expert van Sanifix heeft de vloer fantástisch gerepareerd, je ziet geen verschil met het origineel! Erg tevreden over de vakman!

Heel goede service en eindresultaat

Heel fijn, netjes gewerkt met top resultaat

Vakmanschap

Heel tevreden over de service en het vakmanschap van Sanifix. Goed op de hoogte gehouden over de service afspraak. Voordat de reparateur arriveerde netjes gebeld over de verwachte aankomsttijd. Wij hadden een klein putje in onze nieuwe wastafel (keramiek). Dit is netjes hersteld en er is een goede uitleg gegeven. Iemand met kennis van zijn vak, dat zie je niet veel meer.

Super netjes op tijd netjes gewerkt iemand die zin heeft om er weer iets moois van te maken gaat door met werken drinkt staande koffie heel blij mee met het resultaat hopen dat we nu langer plezier van mogen hebben groetjes fam. Eykelboom camping t, zandt Alphen Brabant

Super goed!

Ons had een aantal flinke beschadigingen en de monteur van Sanifix heeft ons bad super mooi gemaakt. Hij is weer als nieuw!

Heel fijn!

Onze tegel is erg netjes gerepareerd. De medewerker was erg aardig en heel netjes.

perfect gerepareerd

De monteur stond precies op de afgesproken tijd voor de deur en heeft de schade perfect gemaakt en alles netjes achter gelaten.

Dik tevreden…

Vakkundig en zeer vriendelijke man en mooi gerepareerd.. erg tevreden

Eind resultaat en Service zoals beloofd!

Herstelling aan een bad is uitgevoerd zoals beloofd en het eind resultaat was zoals nieuw. Wachttijd Interventie had iets sneller mogen zijn... Maar ja vakmannen daar moet je geduld met hebben.

Heel goed geholpen, super aardige meneer en hij was heel eerlijk, super transparant over wat er ging gebeuren. En het belangrijkste, het is fantastisch gemaakt! Wij zijn zeer tevreden.

Happy.

Klantvriendelijke gedegen service.

Ook deze was prima

Wederom goed gevoel bij opname werk en offerte, uitvoering volgt

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat

Zorgvuldig en netjes gewerkt met als resultaat een bijna onzichtbare reparatie waarvoor onze dank

Uitstekend en netjes uitgevoerd

Uitstekende service komt beloften na. Goede communicatie. Er wordt keurig vakkundig en netjes gewerkt.

Heel klant vriendelijk goede service

Wederom een goede ervaring met Sanifix Zelf werk ik bij BMN Roosendaal (Raab Karcher) Wij schakelen jullie met regelmaat in voor reparaties voor het tegelwerk

Onze tegel ziet er weer als nieuw uit

Door een beschadiging aan een tegel zijn we met Sanifix in contact gekomen. Zij hebben dit vervolgens erg netjes gerepareerd waardoor we de schade niet meer zien. Helemaal top!

netjes en vakkundig het bad gerepareerd

netjes en vakkundig het bad gerepareerd

afspraken worden nagekomen

Helaas hadden we een behoorlijke schade aan het ligbad. Nu wordt er geen garantie op de reparatie gegeven maar uw monteur heeft wel de schade hersteld. We hadden liever gehad dat hij van tevoren gemeld had dat de schade te groot was en alleen op eigen risico hersteld kon worden zonder garantie. Nu hebben we er geen vertrouwen in dat het ligbad normaal te gebruiken is en zal er alsnog een nieuw ligbad geplaatst moeten worden.

Vakkundig gemaakt net nieuw

Goede instelling bedrijf en personeel en accuraat

Keurig op tijd en keurig gefikst!!

De jongeman die kwam heeft het niet alleen prima gemaakt maar was ook een eerlijk- bescheiden en plezierig persoon!

Vakkundige reparatie aanrechtblad

Ons composiet aanrechtblad was beschadigd geraakt. Het ontbrekende stukje is vakkundig en vrijwel onzichtbaar gerepareerd. Klasse!

heel goed!

mijn bad is weer als vanouds :)

Super geholpen!

Het was snel geregeld en degene die kwam om de douchebak te repareren was echt super vriendelijk en heel duidelijk!