Goeie les van Sam

Ik heb 3jaar geleden me cursus behaald bij ozel Ben terug gekomen voor herhalingen wordt goed uitgelegd petje af vooral voor meneer geertje

Fijne docent, goede dag gehad met Henk. Geeft duidelijke uitleg.

Er werd duidelijk de tijd genomen om iedereen uitleg te geven. Zeer prettige ervaring gehad ook al was het een lange dag.

Super goede cursus

Docent henk legt alles heel goed uit heel duidelijk heel leerzaam.super top cursus

Zeer professioneel

Docent Henk legt alles haarfijn uit ik snapte meteen alles hartstikke bedankt

Het is allemaal duidelijk uitgelegd

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de lessen. Dit is tweede keer dat ik ben gekomen en zal ook niet de laatste zijn! Mijn complimenten aan semih!

Professionele opleider

Afgelopen dagen cursus gasmeten gevolgd bij Özel. Wat een prima opleiders, duidelijk en je wordt goed voorbereid op het examen. Wil Gert en Sam hiervoor hartelijk danken, en wellicht tot ziens.

Meneer Gert Nagels wat een top docent.

Zeer duidelijk les van de heer Gert Nagels, gezellige sfeer in de klas en alles wordt zeer duidelijk uitgelegd,

Top ervaring

Ik heb les gekregen van meneer G. Nagels. Jeejtje wat een top manier van uitleggen, duidelijker kan gewoon niet. Geslaagd voor me examens in 1x keer

Een suggestie voor iedereen!

Mijn opleiding industrieel brandwacht via ozel opleidingen gevolgd met enorm veel plezier! Jij als leerling word goed aangestuurd zodat je het maximale uit jezelf haalt en je eigen goed kunt ontplooien tot een goede vastberaden vakman die weet wat hem te doen staat! Zal ongetwijfeld nog terugkomen voor een andere scholing, ga zo door ozel! Tussen aanhalingstekens ook niet vergeten onze topdocent Gert Nagelsssss !!!!

Gert is een top docent. Hij heeft een eigenzinnige manier van uitleg. En dat werkt

Henk is een goede leraar, streng ! Maar heel rechtvaardig! In het begin had ik een beeld van wat is dit nou voor een meester maar heb heel veel geleerd en door henk ben ik geslaagd voor mijn flens examen theorie en praktijk van de eerste keer ! Groeten

Geweldige uitleg

Mijn ervaring is dat ik er verl van op gestoken hebt vond het erg leerzaam Zeker een aanrader bij leeraar Gert Nagels

Super leerzaam!

Gert Magels hele vriendelijke meneer. Legt goed en duidelijk uit. Neemt ook echt de tijd als je vragen tussendoor, hebt.. En brengt ook de sfeer in de les. Aanrader!!!

Ben heel tevreden

Henk is de kanjer

Leerzaam en duidelijk

In 2 dagen heb ik veel geleerd over het vak flensmonteur

Beste docent Sam u heeft het zo goed uitgelegt ben geslaagd!! Top docent

Beste docent

Beste docent

İk heb de cursussen flensverbindingen, heftruck, vvl-h en onafhankelijke adembescherming mogen volgen. Dit heb ik voldoende afgesloten! De lessen waren duidelijk, netjes verzorgd. Ik raad ieder aan om bij Özel opleidingen de cursussen te gaan volgen. Wat een top bedrijf is dit zeg. Op naar de volgende cursus!

Ik heb een top les gehad ! 11 van de 10 geef ik!

Geweldige les gekregen van Sam! Goede energie, duidelijke uitleg en natuurlijk zit er ook serieuze Kanten aan zodat je wat leert! Iedereen heeft goede resultaten behaald.

Topervaring

Goede duidelijke les buitenwacht gehad van sam. Zeker een aanrader

Perfect uitgelegd

Toples van sam

Het was heel leerzaam en leuk

Witte Hekweg 34

1951 HL Velsen-Noord