In een keer geslaagd

Ondanks de zenuwen heb ik het advies en de stof tot op me genomen met succes, met dank aan meneer nagels! Geef meneer Nagels zijn verdiende opslag

Goede docent

Ik heb mijn buitenwacht en vca les gekregen van sam. Een top docent legt alles goed uit. Kon niet beter. So na sam. Groeten mohcine

ik ben erg goed geinformeerd met alle lesstof

leraar sammi is een hele goede leraar en praat heel duidelijk in de les hij herhaalt ook vaak de stof waardoor ik het goed begrijp

Top docent sam tevette

5 ⭐️ les!!

Sem is de beste

We doen het met ze alle

Beste opleidingsleraar van 2023

Duidelijk uitleg!

Henk is geweldig..

Snelle deal.. goed sfeer. Gwoon top

Goede uitleg flensmonteur theorie en praktijk

Heel er goed les gekregen echt top!!! Bij Sam echt goed.

Perfecte uitleg waardoor ik alles in een keer heb gehaald

Ik had les van sam in een geweldige klas alles werd duidelijk uitgelegt en veel herhaalt waardoor ik alles makkelijk kon halen. Ik ben erg dankbaar voor ozël.

Gert is de Beste !!

Top locatie, duidelijke uitleg met de juiste info die je nodig hebt.

Gert dankjewel voor de top lessen!!

Super fijn docenten

Als je al binnen aankom ontvangen ze je met een glimlach. Docenten zijn super ze kauwen alles voor. En ze vertellen het zo dusdanig dat je alles onthoud en allert oplet in de les!! Zekker een aanrader en vooral les volgen bij Gert!

Gert super docent!!

Gert super docent!!

Er is daar een docent genaamd Gert wat een baas is dat

Prima les stof en uitleg, met deze mannen gaat het wat makkelijker en begrijp je het ook sneller!

Özel opleidingen topzaak

Goede lessen gehad van Gertjan en sam. Leggen alles fijnloos in details uit. Vinden het ook niet erg om iets vaker uit te leggen. zorgen ervoor dat je haalt wat je moet behalen.

Sam en gertje zijn top docenten je kan niet beter wensen

Zeer tevreden wat betreft de opleiders en alle medewerkers!!

Heb onlangs de cursus industrieel buitenwacht gevolgd bij Özel Opleidingen en met succes alle examens behaald. De opleiders zijn zeer gedreven en door hun lesmethodes voor elke persoon duidelijk en volgbaar waardoor het behalen van certificaten en diploma’s een makkie is!! Bedankt voor al jullie tijd en energie en tot over 3 jaar!!

Een top gozer die gert

Top gozer die gert legt alles netjes uit op een begripvolle en comedys manieren van mij krijgt hij 10+

Mijn ervaring binnen ozel is helemaal top

Alles was te doen vooral bij gasmeten even een dikke bedankje naar MR Gert wat een top gozer en top docent zeker aan te raden om gasmeting bij hem te volgen

Geweldige les ervaring

Ik had een deskundige die heel goed in zijn vak is .

Gruwelijk niet normaal top leraar GERT NAGELS DE BESTE

Geen woorden vol meneer nagels verdient een gouden troon

uitstekende opleidingen met goede docenten

top opleiding!

Goeie les van Sam

Ik heb 3jaar geleden me cursus behaald bij ozel Ben terug gekomen voor herhalingen wordt goed uitgelegd petje af vooral voor meneer geertje

Witte Hekweg 34 1951 HL Velsen-Noord

+3188 730 12 70