Topp goed service en duidelijk

Ik heb alles gehaald, duidelijke uitleg en leuke mensen.

Gert heeft ons goed opgeleid!!

100 punten

Leerzaam

Gert nagels , wat is dat een docent zeg. Een zeer vriendelijke man en zeer goede leraar. Veel dank aan gert groetjesssss

Gert Nagels heeft mij goed opgeleid

Goed les gegeven

Een heel zeer goed uitleg ik raad het aan iedereen aan

Alles wordt heel goed uitgelegd en ik bedank sam voor de goeie uitleg

Sam is een topper had ik deze docent maar 15 jaar geleden gekend

Docent Sam heeft heeft alles zo goed uitgelegd dat ik bij het de examen 100% heb gescoord en niet voor verassingen stond.

Docent Sam heeft alles tot in detail uitgelegd Waardoor het examen een fluitje van een cent was

Goede opleidingen

Leerzame dagen en lessen. Bedankt Sam

Leuke lerAr die kott en mondig is

Goed uit gelegd Goede theorie en praktijk lessen. Docent Sam

heel goed gegaan

dankjewel voor alles meneer sam

topbedrijf

top docent sam

Bhv cursus gehad erg leerzaam en goede manier van les geven

Gert is een top leraar alles word erin gestapttt

Wijze lesstof Goeie sfeer Toppers

Leerzaam

Ze zijn heel erg professioneel hier leer je alles wat je moet weten op een kwalitatief manier Hierbij wil ik nogmaals Mnr Henk en Mnr Mikail bedanken.

Hele goede ervaring

G.Nagels is een uitstekende docent hele goeie ervaring!!!!!!!

Super !!!

Ger is een top gozer ,voor iedereen een aanrader !!

Leuk

Top, leraar. Trekt iedereen mee in de les. Legt het zo goed uit. Echt top. Iets kleinere klassen zou helemaal goed zijn.

Top opleider!

Met dank aan Gert heb ik mijn certificaten behaald beste uitleg die ik ooit heb gehad beter dan al mijn docenten!! Zeker een aanrader deze opleider

My experice was very good. Sam was a very good teacher. I am verry happy!

Alles blijft goed hangen na uitleg

Sam en Gert hebben alles heel goed uitgelegd en wnr ik het examen had was alles goed blijven hangen waardoor ik het met gemak gehaald had.

Geven heel goed en duidelijk les.

Heb van meerder leraren les gekregen en Sam steekt er wel boven uit. Heel duidelijk en begrepen alles heel snel waardoor ik de ene examen ook met 100% score hebt gehaald.

Sam

Sam has made the learning experience very interesting and hopefully working again in the future.

A*

Top teacher!

Goed maar droge stof

De leraar legt de oefenstof perfect uit met leuke en goede verhalen en is geduldig in het uitleggen ook al moet het meerderen keren. Dhr G.Nagelsman verdient opslag!