na 1 behandeling meteen resultaten

Hele kundige salon,met de beste huid producten die meteen resultaat geven met de behandelingen ik ben zelf erg fan van pca peeling en producten deze hebben mijn huid zo veel mooier gemaakt littekens zijn verdwenen en mijn huid ziet er prachtig uit

Superleuk bedrijf

Leuke bedrijf leuke personeel

Altijd goede dingen over lalana gehoord !!

Veel goede dingen over lalana gehoord, mijn moeder ook de laser behandeling gedaan zeer tevreden over. Zou dit zelf ook graag willen.

super geweldig !!

Kom nu ongeveer een jaar bij lalana. Ben nu bezig met oksels en benen en laseren ! Wat ben ik blij zeg dat ik hieraan begonnen ben! Scheelt zoveel werk en het begint steeds minder te worden ! Ik kom altijd bij dezelfde even gezellig kletsen en altijd een goed advies ! Liefs

Mooie salon, topkwaliteit

Ik kom erg graag bij Lalana! Voor verschillende behandelingen ga ik hiernaartoe en kom steeds terug. Het is een mooie, fijne salon met een heel divers aanbod van behandelingen en mooie acties.

Zeer professioneel, en goed gezeldschap

Bedankt voor de goede service. Zeer tevreden met mijn hairstrokes!

Yvonne is een warme hartelijke vrouw met veel passie voor haar vak.!

Ape trots op mijn wenkbrauwen.

Samen overlegt wat het beste paste van vorm en kleur. Even verdoven en dan aan de slag, van vormeloze lichtblonde "dingen" naar mooi gevormde donkere wenkbrauwen. Ben er super blij mee. Sjapoo Yvon.

Raad het iedereen aan!

Yvonne heeft bij mij wenkbrauwen gezet microblading het resultaat is prachtig! Ook is het heel fijn dat ze dingen nog wist van mn eerste bezoek in 2017! Ze werkt professioneel, en netjes! Gewoon top! Ben er heel blij mee!

Gouden handjes

Super tevreden. Altijd aardig, mooie, schone, prettige salon. Nemen de tijd en denken mee. Goed resultaat.

Hoi Nicky, fijn om te horen! Dank je wel voor je mooie review. We zien je snel weer. Liefs Yvonne | Lalana Huidkliniek