Uitstekend bedrijf, komt na wat ze zeggen te doen

Uitstekend bedrijf, komt na wat ze zeggen te doen

Een uitstekend bedrijf dat klantvriendelijk is en de service nakomt wat ze zeggen

Bij de aankoop van mijn nieuwe auto werd ik goed voorgelicht over de te kopen auto. Komt betrouwbaar over en heeft kennis van zaken. Is goed bereikbaar en beantwoord vragen die je stelt. Kortom een bedrijf waar je zeker naar toe kunt gaan voor de aankoop van een auto.

Service, deskundigheid en klantvriendelijkheid waren top!

Wij zijn goed geholpen tijdens ons bezoek aan autobedrijf Kloostra. We werden fijn geholpen en hebben onze nieuwe auto direct mee kunnen krijgen.

Kort geleden hebben we hier een auto gekocht. Alles zeer netjes en correct gegaan. Vanaf het eerste contact tot en met het afleveren van de auto.

Aanrader!

Prijs was gelijk goed, eerlijk en open. Vriendelijk. Garage als heel prettig ervaren. Top ervaring

Super bedrijf!

Goed ontvangst, je voelt je welkom. Echt een familie bedrijf waar ze verstand van auto’s hebben. M’n eerste eigen auto hier gekocht en zal zeker in de toekomst nog een keer langs komen

Alles conform afspraak

Je voelt je vanaf binnenkomst op je gemak. Geen verkoper die je pusht en je alle tijd geeft om de auto te bekijken en te beoordelen. Kortom een fijn bedrijf dat vertrouwen uitstraalt.

Vriendelijk en snel geholpen

De afspraak voor de apk was snel gemaakt en geregeld!!

De aanschaf van onze auto was zowel in aanloop als erna een prettige ervaring.

De staat van auto was een correcte afspiegeling van de tekst in hun advertentie. Fijne communicatie via de e mail alsmede eenmaal op lokatie. Een aanrader ondanks de voor ons grote afstand.

Topservice

Op zoek naar een andere auto. Vlotte reactie, snel mogelijk om een proefrit te maken en na aanschaf auto een supersnelle levering met een prettige afhandeling. Nieuwe apk, onderhoudsbeurt en garantie. Blij met mijn nieuwe auto!

Dikke prima. Zeer fijne man

Aankomst zoals afgesproken tijd. Auto stond netjes klaar. Fijne sympathieke man. Deal snel gesloten. Na eerst effe een bakkie te hebben gedaan. Kan het bij iedereen aanbevelen.

Helder en duidelijk kom graag terug

Goede ervaring

Nette en vriendelijke eigenaar

Nette en vlotte handel met de eigenaar gedaan, zelfs Savonds konden we terecht , super service

Hele goede service!

Een Skoda Octavia gekocht bij Autobedrijf Kloostra, erg snelle en vriendelijke afhandeling bij de verkoop! Er werd meegedacht waardoor we een goed inruilvoorstel overeen zijn gekomen.

Vriendelijke service

Afgelopen week een nieuwe auto gekocht. Vriendelijk te woord gestaan. Nette garage met vakkundige mensen. Persoonlijk en totaal geen druk ervaren tijdens de koop. Gratis APK bij de aankoop gekregen gezien deze binnenkort zou verlopen. Kortom top service!

Netjes behandelt ,en snel ,geen onverwachte dingetjes ,recht door zee.

Heb mijn auto nu een half jaar ,en rijdt zeer goed ,alles werkt en geen mankementen ,deze garage is aan te bevelen !!!

Garagehouder komt over als iemand met kennis

Heb er een fijne BMW 630i gekocht! Auto rijdt perfect.

Zeer klantvriendelijk goede service

keurig net bedrijf

Conform afspraak stond de auto klaar, auto was ok, dus gelijk meegenomen.

nvt

Goed en netjes

Zeer betrouwbaar bedrijf

Prettige ontvangst en een echt familiebedrijf.

Top bedrijf goede service en normale prijzen als er wat is lossen ze het netjes op. Kortom ik ben zeer tevreden.

Goed klantvriendelijk bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf, geen onnodig poespas maar gewoon normaal zaken doen.

De Wissel 12

9076 PT Sint Annaparochie