Prima service en dito levering

Goede service, schone oplevering en dozen weer meenemen. Zo zie je een installatie graag gedaan!

Alles volgens afspraak vriendelijk personeel en prima service

Goede montage

Waterontharder goed gemonteerd . Vriendelijke en nette monteurs

Goed advies en prima monteurs

Goed advies gehad over het product. Wij waren zeer content met de monteurs goed overleg en het waren zeer nette monteurs mag een bedrijf als Create Comfort trots op zijn. Als ik iemand hoor die airco’s zoekt zal ik jullie adviseren.

zeer vriendelijk en beleefd personeel wat netjes werkt, zeker aan te raden.

Tot nu toe: alleen maar tevreden!

Zijn gewoon heel tevreden.

Goed geregeld!

Aardige medewerkers, goed advies en een juiste plaatsing!

Goede kwaliteit apparaat super te vreden, maar onderhoud best prijzig voor maar 15 min werk voor het reinigen.

Volledig tevreden!

Na twee jaar geleden al 2 airco's te hebben laten plaatsen nu weer 2 stuks laten plaatsen. Monteurs denken goed mee en plaatsen alles netjes en vakkundig. Na het plaatsen was er een vervelende tik te horen maar dat is als het goed is nu opgelost. Snel geschakeld na het melding van het probleem.

Goede ervaring met de installatie van inmiddels 3 aircos en bij kleine issues was het snel opgelost. Ook service onderhoud verloopt altijd vlekkeloos

Goed, snel, vakkundig

De service was vlot en het instaleren ook. En netjes afgewerkt. Geen minpunten in mijn beleving.

schoonmaakbeurt airco zeer goed en betaalbaar uitgevoerd

Schoonmaakbeurt airco zeer goed en betaalbaar uitgevoerd.

Staan waar mogelijk direct klaar top

Wordt goed naar je geluisterd monteurs zijn bekwaam en vriendelijke ik ben nog dik tevreden ga zo door

Vakkundig en eerlijk bedrijf

Na diverse offertes voor airco, kwamen we bij Create Comfort uit. Als enigen dachten ze echt mee en konden ook onze wensen goed duidelijk maken. Samen met onze en hun inbreng, kwamen we uit op een mooi airco systeem. Nou ja, twee dan. Kosten: ze zijn niet de duurste maar ook niet de goedkoopste. Wel meteen een onderhoudscontract afgesloten. Dat laatste werd door andere partijen niet eens genoemd. Tijdens de montage werd per ongeluk een elektra leiding doorboord, die op een onlogische plek zat. Dat werd keurig hersteld door een elektricien. We genieten nu in de zomer dagelijks van de koelte en in de winter verwarmt het systeem, vooral in de avonden, zodat we op gas kunnen besparen.

Zeer goede service

Netjes gewerkt zeer bekwame monteur

Professioneel bedrijf!

Nette prijs, professioneel onze airco gemonteerd en alles mooi afgewerkt. Alles volgens afspraak.

Super, prima service

Een betrouwbaar adres om goedkoop bv rolluiken te kopen!

Gewoon goed

Afspraken worden nagekomen. Goede aflevering en kwaliteit

Vakmensen

Snel een offerte ontvangen Duidelijke afspraken Afspraken nagekomen Ook het plaatsen van enkele schokbrekers is goed gedaan

Zij leveren maatwerk

Nadat er een vertegenwoordiger van Create Comfort bij mij langs is geweest heeft hij mijn verzoek uitgezocht en aangeven dat het maakbaar was. Na mijn akkoord op de offerte is de Airco binnen - en buiten unit volgens afspraak geplaatst.

Professioneel, goede communicatie, snel geregeld

Snelle reactie, keurig werk geleverd, erg tevreden over het contact. Aanrader

Het is het net niet

Moeten een paar keer terug om het goed te maken. Later bericht gestuurd, helaas geen respons

Prettige contacten

Het traject van kennismaken, offerte opstellen en plaatsen bestelde apparatuur verliep heel soepel en werd door alle betrokken werknemers goed afgehandeld!

Erg fijn en snel geholpen aan airco’s bij ons thuis. Kan Create Comfort bij iedereen aanbevelen!

Uitstekend goed geholpen en snel

Snel geholpen

Ketelweg 61 B

3356 LD Papendrecht

+31 6 29068702

Over Create Comfort

Onze missie is om uw thuis of uw kantoor van nog meer comfort te voorzien voor de ultieme leef- en werkomstandigheden. Of dit nu tijdens het genieten in de woonkamer, tijdens uw welverdiende nachtrust of op het werk is, Create Comfort is uw betrouwbare partner in uw zoektocht naar meer comfort.