Cor is een lief ventje!!

Mee denkers

Nu ruim 1,5 jaar hun airco in gebruik en zeer tevreden over de locatie van de binnenunit (midden in de kamer boven de deur) en de locatie van de buiten unit. Feminist is na Installatie zelfs door de monteur aan de Wifi gehangen”. Na een jaar kreeg ik na een electrische storing de unit niet meer “aan de WiFi”, maar daar is zelfs de monteur even voor langs geweest en heeft na wat puzzelen dit toch weer voor elkaar gekregen. Met het huidige jaarlijkse schoonmaak en controle abonnement nu ook nog een verlengde garantie. De vraag voor een zolder unit met verlengde leidingen werd afgeraden, wat het vertrouwen nog meer heeft versterkt. Ik hoop dat CreateComfort nog lang met het hoge service niveau doorgaan.

Alles naar wens

Deskundig. Volgens verwachting geleverd

Snel en goed geinstalleerd Netjes afgewerkt. Goed uitgelegd hoe het werkt . Ben er blij mee.

Tot volle tevredenheid

Netjes en vakkundige installatie van mijn airco’s. Ook het onderhoud is snel en vakkundig gedaan. Een aanrader.

goede service

3 airo,s laten plaatsen op 1 unit werkt allemaal goed,

Per saldo zeer tevreden

Inmiddels mijn gehele huis voorzien van airco installaties. Het contact is zeer prettig en de installatie is zeer netjes uitgevoerd. Inmiddels ook bij diverse mensen het contact van Create Comfort doorgegeven, welke ook reeds daar een airco hebben aangeschaft. Wel een verbeterpuntje: aftersales/onderhoud. Ik heb bij het installeren van de airco een afspraak gemaakt over een vast bedrag per jaar voor het onderhouden van 2 airco's. Later is hier een 3e en vorig jaar zelfs een 4e bijgekomen. Er wordt niet meer gerefereerd naar eerder gemaakte afspraken maar alleen een actuele (aanzienlijk duurdere) aanbieding voor onderhoud gemaakt. Ook dacht ik dat dit jaarlijks zou plaatsvinden, maar moet ik dat blijkbaar iedere zelf afspreken en organiseren. dat zou iets beter kunnen. Verder super tevreden.

Prima bedrijf: nette prijs, goed product, snelle installatie, correctie afwerking

Na een goede referentie van mijn ouders hebben wij Create Comfort ook om een offerte gevraagd naast 2 andere bedrijven. Create Comfort was de scherpste in prijs/product, en ze hebben hun beloftes ook waargemaakt. Van harte aanbevolen!

Airco goed advies en snel geïnstalleerd

Goed advies en snel geïnstalleerd

Goef

Op mijn vragen werd heel adequaat geantwoord waardoor ik beter met de airco kan omgaan.

op alle fronten vakkundig en vriendelijk

Op advies van mijn zus heb ik airco's besteld bij en later plaatsen door create comfort. Een fijne ervaring. Goed advies, meedenken over opties, afspraken zijn afspraken en worden nagekomen en een vakkundige en vlotte installatie door vriendelijke mannen die weten wat ze doen en alles weer netjes opruimen.

Goede service snelle levering

Snelle en correcte montage. Mooie airco, werkt goed!

Professionele service

Medewerkers met gedrevenheid om op een nette wijze de inverters te installeren. Werken schoon en ruimen na afloop alles op.

Super snelle montage

Na het bezoek van create comfort dezelfde avond een offerte gekregen, ook het inplannen van de montage van de airco ging snel en vakkundig. Prima bedrijf.

Snel, kundig en duidelijk

Installatie ging snel, 1 kopje koffie verder en klaar waren ze al. Het onderhoud een jaar later is wat druk met 3 man, maar goed, was snel. Volgende keer kan ik dat zelf ook en houd ik 99€ in m’n zak?

Niet best

Bij installatie van 3 airco's bleek 1 airco lastig te monteren hoewel dit al maanden eerder bij het inmeten duidelijk was. De montage van deze laatste airco heeft uiteindelijk erg lang geduurd. Een andere airco bleek later defect( onvoldoende koevloeistof). Ook hier duurde de reparatie enkele weken en waren er meerdere bezoeken nodig om het euvel vast te stellen. Gelukkig functioneert het nu weer goed.

Goedenavond, Helaas kunnen wij niets meer doen om deze vervelende ervaring weg te nemen bij u. Wij nemen uw klacht zeer serieus en hebben door de jaren heen diverse maatregelen genomen om de kwaliteit te verhogen. We zullen contact met u opnemen om de klachten te bespreken. Groeten, Create Comfort BV

Werken netjes maar komt afspraak niet na

Met de plaatsing was niks mis, werkte netjes. Helaas maakt ook deze buitenunit veel lawaai. Hij is al een keer vervangen maar probleem is nog niet opgelost. Ook hadden we een service afspraak gemaakt waarvan de kosten ineens bijna verdubbeld werd! Je begrijpt dat wij daar niet blij van werden.

Zeer snelle levering en echte vaklui .

Goede prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel en net werk geleverd

Duidelijke offertes en prijsafspraken Bij ontstane problemen in overleg tot goede oplossing gekomen en zich flexibel opgesteld Vriendelijk personeel dat netjes werkt en goed en net werk leverd Goede medewerking op administratief gebied; rekeningen splitsen en deelrekeningen maken voor subside aanvragen en evt depot betalingen Enige minpunt.was ; lastig om data af te spreken wanneer werkzaamheden uitgevoerd zouden worden M vr gr Gonnie

Niet zo goed

Ik heb 3 keer gebeld voor een afspraak en bevraagd om een contract en ook niets gehoord of gelezen. De monteurs hebben goed werk geleverd.

Goedenavond, Onze excuses dat uw aanvraag niet op de juiste manier behandeld is. We kijken graag hoe we u verder van dienst kunnen zijn zodat u wel tevreden kunt zijn met onze dienstverlening. Wij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Create Comfort BV

Het is een goed bedrijf.

Wij hebben in 2020 een nieuwe ketel en airco laten instaleren, is netjes gewerkt, daarna elk jaar onderhoud. Het zijn vriendelijke vakmensen.

Prima bedrijf, reageert snel op vragen en levert snel en goed

Heel goede ervaring, aardige mensen

Slechte na communicatie

Als je een nieuwe ketel nodig hebt reageert Cor direct op WhatsApp. Maar ik heb al lang geleden gevraagd wanneer hij naar het getik komt kijken, dit was januari 2022, hij was geopereerd dus begrijpelijk, maar tot op heden geen reactie en ik weet niet hoelang de garantie nog is .

Goedenavond, Wat vervelend om dit te lezen. Omdat Cor na ziekte op een hele andere manier bij het bedrijf betrokken is raden wij u aan om via het kantoor contact te zoeken op het moment dat er zaken zijn die nagekeken moeten worden. Voor nu heb ik een notitie gemaakt om dit in te plannen. Mijn collega's zullen contact met u opnemen om de ketel na te kijken, uiteraard onder garantie. Als u verder nog vragen en/of opmerkingen heeft dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Create Comfort BV

Ketelweg 61 3356 LD Papendrecht

+31 6 29068702

Over Create Comfort

Onze missie is om uw thuis of uw kantoor van nog meer comfort te voorzien voor de ultieme leef- en werkomstandigheden. Of dit nu tijdens het genieten in de woonkamer, tijdens uw welverdiende nachtrust of op het werk is, Create Comfort is uw betrouwbare partner in uw zoektocht naar meer comfort.