Matige site qua zoekfunctie, goede producten en relatief goedkoop

Ik zocht het allergie filter voor mijn Mitsubishi airco. Via Google had ik dat snel gevonden, maar niet op de site van Create Confort, zelfs niet met het productnummer. Verder duidelijke afhandeling en goed op de hoogte gehouden van de bezorgtermijn via de email. Bezorging na 5 dagen, terwijl het filter vrijwel meteen verstuurd was. Ik neem aan, dat dat aan Mitsubishi ligt. Voor de huidige tijd is dat niet snel te noemen, maar wel zeer redelijk. Al met al dus zeer tevreden...

Perfecte levering

Perfecte levering. Producten zijn wel duur.Mogelijk heeft Create Comfort daar geen invloed op. Indien de prijs echt zo hoog is en bedrijf daar verder niets mee kan dan wordt score 5 sterren.

Een behoorlijk goede ervaring

Bij mij is een hybride warmtepomp en nieuwe CV geplaatst. In twee dagen alles geregeld en geïnstalleerd, dus dat was prima. De prijs is ook prima. Het enige wat minder mooi is, is de leiding van de warmtepomp, die langs mijn huis loopt naar de achterkant en daar het huis binnenkomt. Dat is omdat de installateur het gat in de zijgevel (waar de pomp staat) niet voor elkaar kreeg. Inmiddels is dat bij andere mensen in de wijk wél gelukt, dat had ik graag ook bij ons gezien. Maar, het werkt gewoon en de service was prima!

Houd mijn huis heerlijk koel, en bij koudere dagen snel op een aangename temperatuur

Prima bedrijf

Hele goeie ervaring met Create Comfort echt een aanrader. Hele goeie service en scherpe prijs voor mijn airco. Goed advies. Helemaal tevreden dus.

Zeer goede service, prettige werknemers

De mensen van Create Comfort hebben een prima klus uitgevoerd. Het plaatsen van de AC was vakwerk en de mensen van Create Comfort zijn ook erg aardig.

Fijne en betrouwbare leverancier om mee samen te werken

Ik heb inmiddels meerdere projecten in samenwerking met Create Comfort afgerond en mijn ervaring is heel positief. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Afspraken worden nagekomen. Fijne mensen om mee samen te werken!

Netjes en vakkundig gemonteerd voor een goede prijs

Snel geleverd en netjes geholpen

Positief, duidelijk en betrouwbaar, in een prettige sfeer.

Na een prettig startgesprek duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Afspraken gemaakt over kosten en tijdstip van plaatsen. Deze zijn volledig nagekomen. In zijn geheel een positieve ervaring en goede klimaatcontrole in onze slaapkamer rijker.

Vriendelijk en behulpzaam

Vooraf goed advies gekregen en vriendelijk geholpen. De monteurs waren vriendelijk en netjes. Alles mooi afgewerkt en opgeruimd. Ben zeer tevreden met de geadviseerde airco’s.

Prima bedrijf

Klantvriendelijk

Zeer tevreden over de plaatsing en het resultaat

Komt afspraken na! Vakmensen !

Goed advies in de showroom gevolgd door snelle levering en installatie

Op een prettige manier goed advies gekregen in de showroom over airco units en modellen. Vrij snel na de koop al een afspraak kunnen maken voor het installeren van de airco units. Dit werd gedaan door 2 monteurs in ongeveer 1 dag. Eigen monteur zeer klantvriendelijk en ging zorgvuldig te werk. Ingehuurde monteur was meer het tegenovergestelde.

Zeer tevreden.

De plaatsing moest anders dan gepland ivm een afvoer in de muur, de monteur heeft een perfecte oplossing bedacht.

goed bedrijf ,net personeel, maar de nazorg kan beter

het dak apparaat resoneerde als er warmte wordt gevraagd, er is toen een dikke rubber mat onder geplaatst. het geluid was wel afgenomen maar niet weg. heb toen gelijk aangegeven om trillingsdempers erbij te plaatsen om het geluid nog meer te laten afnemen. tot nu toe nog steeds niets vernomen. de tijd van warmte afgifte komt er weer aan, dus hoever staat het er nu mee.

Goed bedrijf met vakkundig personeel in dienst

Komen afspraken na en snelle levering

Ik zocht een airco en goed en snel geholpen en geplaatst

Super fijn bedrijf met goede communicatie en prima prijzen

Ik werd snel geholpen. Ik vroeg om een offerte en kreeg binnen een half uur al een telefoontje en een afspraak. De adviseur aan huis was duidelijk en professioneel. De offerte was helder en ook mijn vragen per Mail werden snel beantwoord. De installatie verliep vlot door keurige installateurs. Kortom aanrader!

Alles netjes geplaatst en goede service

Goede prijs en snelle levering

Airco kon binnen 3 weken worden geplaatst na ontvangst offerte. Erg fijn zo midden in de zomer! Aardige medewerkers en netjes gewerkt.

Prima communicatie, snelle installatie, kwaliteit

De deal was snel gemaakt, de installatie vond heel snel plaats en de kwaliteit van het werk is prima. De 2 airco units binnen zijn keurig gemonteerd en de buitenunit valt niet op bij de gevel. Fijne communicatie met kantoor en monteurs.

Erg goed

Servicebereid

Alles keurig verzorgd!

Prima werkzaamheden uitgevoerd. Precies zoals afgesproken. Nette jongens die ook alles keurig achter lieten.

Top! Super vriendelijke vakmensen!

Super kundige mensen en snel geplaatst

Over Create Comfort

Onze missie is om uw thuis of uw kantoor van nog meer comfort te voorzien voor de ultieme leef- en werkomstandigheden. Of dit nu tijdens het genieten in de woonkamer, tijdens uw welverdiende nachtrust of op het werk is, Create Comfort is uw betrouwbare partner in uw zoektocht naar meer comfort.