Al meer dan 25 jaar kom ik er al

Lieve mensen,soms luidruchtige mensen , Een echt zwembad,wel vaak storingen! Gelukkig heb ik geen storingen en ben ondertussen bijna 87 en man!en al sinds 1973 woonachtig in Apeldoorn en daarvoor een echte Amsterdammer

ouderwets met onhandige openingstijden

de openingstijden zijn heel onhandig - als je overdag moet werken - het is niet zoveel mogelijkheden om s'avonds twee uur zwemmen! De deel van zwembad altijd s'avonds heeft lessen en gesloten met groepen en dan alleen maar drie bennen zijn vrij voor de rest! Heel oudewets zwembad!

Aardige mensen

Voor ons best wel een afstandje, maar dat is het waard. Het zijn namelijk hele Aardige en toegankelijke mensen/zwemonderwijzers. Die duidelijk het beste met jou en je kind voor hebben en mee denken.

Ik kan nergens de openingstijden vinden in deze informatie doolhof

Oude informatie op jullie site. En geen toegang tot de openingstijden. Probeer het zelf eens als organisatie. Of als gewone burger

De Sprenkelaar is een sport/zwembad met veel faciliteiten en activiteiten.

De receptie is klantgericht en geeft goede adviezen. Personeel kent je, en vaak ook bij naam. Er heerst een ongedwongen sfeer.

vind dat het stoombad wel wat vaker mag stomen.

Minder klantvriendelijk geworden ,zeker de openstelling van het grote bad zie ik graag weer van voor de corona ,graag een stukje voor vrijzwemmen om 10.00. Ook heel veel in prijs omhoog gegaan ,geen 65 plus voordeel en bij 10 ritten kaart in mei en okt.ook geen extra knip ,jammer dat dit er allemaal afgegaan is. Sfeer matig. gym van Henriette heel goed.

Ongelooflijk bruisend en gezellig zwembad.

Sportief zwemmen joggen en welnessen van baby tot senior, is bij het Sprenkelaar-team in vertrouwde handen.

een absolute aanrader

Ik heb een aantal problemen gehad met mijn gezondheid, en ben enorm geholpen, om weer het vertrouwen terug te krijgen in het water, dankzij de hulp en steun van enkele medewerkers van de Sprenkelaar. Het is een geweldig team, en heb niets dan lof voor hun allen.

Altijd vriendelijk personeel

Eerst zwemmen en daarna therapeutische zwemmen onder begeleiding van Misa kom gauw weer nu kan het ook weer gelukkig

Een heel fijn zwembad

met heel vriendelijk personeel, ik kan daar heerlijk trainen voor mijn zwemwedstrijden

Gezellige sfeer en een verzorgd zwembad

Mijn ervaring met dit zwembad is dat er een gezellige sfeer hangt en dat het er altijd mooi schoon is. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Het enige is dat het zwembad zelf wat verouderd is.

cool zwembad

Ik vind het heel leuk zwembad. Ook schone douches en wc's. Alleen is de glijbaan wel een beetje kort en gewoontjes.

cool zwembad