Goede contacten zeer vriendelijk personeel

Word goed geholpen als ik bel . Ook mijn clienten zijn zeer tevreden over alphatrots

• Relatie Hulp

Goede en eerlijke organisatie voor hulp en cliënten

Er wordt altijd vanaf 2 kanten gekeken de hulp en de cliënten. Bij inval vakantie is er altijd een oplossing dit in tegenstelling tot vele andere aanbieders. Ze komen eerlijk voor hun werknemers op.

zorgeloos

Ik wordt gewaardeerd en gesteund en vertrouwd en dat werkt zoveel zorgelozer dan bv werken voor een pgb budget houder via de svb waar ik zoveel tijd kwijt was met zorgen of ik mijn geld wel kreeg of met "op kantoor komen " bij T zorg om een ander zijn salaris te verantwoorden.

• Relatie Hulp

Bij alphatrots is niks teveel gevraagd

Ik werk er al een paar jaar met veel plezier. En als ik vragen heb of ik ergens mee zit dan is er altijd wel iemand van alphatrots die voor em klaar staat.

• Relatie Hulp

Ik kan alleen maar tevreden zijn met de werkwijze van Alphatrots. Als je vragen of problemen hebt word je goed geholpen. Kan ze zeker aanbevelen.

• Relatie Hulp

Geweldige begeleiding voor medewerkers,informatie in het algemeen top, doorzettingsvermogen zowel van jullie als onze kant ongeacht de dreigingen van de gemeente super

• Relatie Hulp

de beste zorginstelling waar ik ooit voor heb gewerkt

Ik ben reuze in mij schik met deze zorginstelling. heel leuk personeel .stipt met de betalingen. voor mij hebben jullie een dikke 10

• Relatie Hulp

Heb mijn ingeschreven bij Alphatrots en kon ook meteen aan de slag. Goede service en ook belangrijk communicatie is uitstekend

Uit stekend goed

Ik heb een hele goede en prettige ervaring mee

• Relatie Hulp

Ik ben trots dat ik bij Alphatrots mag werken.

Ik vind `t dankbaar werk bij Alphatrots. Het HART van Alphatrots ligt bij de clienten en de hulpen.

Vriendelijk, competent

Wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Altijd behulpzaam wanneer ik een vraag heb( ben zeeer praktisch ingesteld, maar ben een échte digibeet)

geen klagen

Heb niet veel contact gehad, alles verloopt op een goede manier. Loon wordt ook elke periode netjes betaald.

• Relatie Hulp

Fijn bedrijf om voor te werken

Fijn bedrijf om voor te werken. Staan je altijd te woord. Mail word snel beantwoord. Je kan zelf kiezen of je veel of weinig wilt werken. Je weet wanneer je word betaald Factureren is erg makkelijk doordat ze met een heel makkelijk Programma werken. Ik werk al sinds 2015 voor Alfha trots en ben er nog steeds zeer tevreden mee. Dat is wat ik ook hoor van mijn cliënten Gr.José

• Relatie Hulp

De werkgever-werknemer relatie is allemaal op een zeer goed niveau

Ik werk nu ruim een ​​jaar voor Alphatrost. Mijn ervaring is absoluut positief. Goed contact met mensen. Als ik een probleem heb, krijg ik ook hulp. Ik ben blij dat mijn avontuur met ZZP hier is begonnen.

Betrouwbaar

Nooit moeilijkheden gehad, altijd vlot antwoord op vragen.

• Relatie Hulp

Altijd behulpzaam en zoeken naar een goede opmossing

Goede ervaring , samen zoeken naar een oplossing

• Relatie Hulp

Fijn bedrijf voor zowel de hulp als de klant

Heb ruim 10 jaar voor Alphatrots gewerkt. Ze waren de eerste die de hulpen gaven waar ze wettelijk recht op hadden en kwamen voor ons op. Andere bedrijven lieten je gewoon in de kou staan. Ze staan voor je klaar als er iets is. De klant is ook tevreden. Dat is prettig want je hoeft als hulp niet in discussie met je klant over iets waar jij niets aan kan doen. Alphatrots zorgt bij vakantie of ziekte dat er inval komt en probeert altijd de klant te helpen.

• Relatie Hulp

Altijd bereikbaar of per mail of telefoon

Ik heb goede ervaringen met Alphatrots , informatie goed en altijd goed bereikbaar en erg vriendelijk te woord gestaan. En proberen altijd op te komen voor de rechten van zowel client als hulp

Luisterend oor

Jullie zijn altijd vriendelijk

• Relatie Hulp

Zekker een goede aanrader goede kwaliteit hulp vriendelijke gezellig

Koopmansgracht 52 A

8606 AB Sneek