Betrokkenheid

Ben sinds 2014 werkzaam bij Alphatrots en hoop nog heel lang te mogen en kunnen blijven. Helaas wegens ziekte kan ik op dit moment een tijdje niet aan het werk maar verheug me er weer op als ik weer kan beginnen. Ben eigenlijk altijd zeer tevreden over Alphatrots..de ditjes en de datjes kan je bespreken en samen proberen om tot een oplossing te komen wat meestal ook goed lukt Zou alleen misschien n tipje zijn dat als hulpen ziek zijn om eens gewoon n belletje te doen om te vragen hoe het gaat...dat zou nog beter aanvoelen. Verder zeer tevreden..genoeg vrijheid en veel kan er geregeld worden.

Heel erg tevreden.

Jullie stonden altijd voor mij klaar. Tot mijn spijt kan ik niet meer werken vanwege zeenuwpijn. Heel veel succes allemaal. Ga zo door. Jeltje Hania Damwald

• Relatie Hulp

Niet mee denken met de hulpen er kort van meningen

Ik heb een hele tijd voor jullie gewerkt Heb ik altijd heel graag gedaan had fijne cliënten die ook tevreden met mij waren Helaas naar de aanslag van de belasting heb ik toen bij jullie mijn baan moeten opzeggen Ik moest ineens een hele hoop belasting betalen over mijn verdiensten bij jullie Was fijn als jullie daar verandering in brengen en meteen belasting en de voorzieningen regelen dat je niet een jaar later een behoorlijk aanslag van de belasting ontvangt. Werk hier eens aan

• Relatie Hulp

Beste Marjan, bedankt voor je reactie. Het is jammer om te horen dat je hebt moeten stoppen door een belastingaanslag. Helaas kunnen wij het Nederlandse belastingsysteem niet veranderen en als Alphahulp of ZZP'er ben je zelf verantwoordelijk voor het afdragen van je inkomstenbelasting. Wel doen wij ons best om alle huishoudelijke hulpen hierover zo goed mogelijk te informeren en we zullen je feedback dan ook zeker meenemen!

Ik vindt het contract altijd prima.

Ik ben al een aantal jaren bij alphatrots, het mooiste was in de begin jaren. Er was toen veel persoonlijk contact. Heb nog een opmerking, een collega van mij heeft borst kanker ,nu en dan hebben wij contact, dat vind ik mijn plicht om naar elkaar om te kijken. Zei vertelde dat ,ze niks weer van alphatrots heeft gehoord. Misschien kunnen jullie hier nog eens over na denken. Mevrouw heeft het erg moeilijk gehad, gaat nu gelukkig weer beter.

Leuk en top service

Alphatrots is een goede en perfect instelling ze staan altijd voor en goede service

• Relatie Hulp

Ik heb geen klachten, ik ben altijd goed behandeld en met vragen altijd meteen antwoord gekregen. Voor mij is wel handig als hulp om meer informatie te kunnen ontvangen over de clienten, zoals ziekte beelden of hun problematische situatie.

Fijne werkgever

7 jaar werken bij Alphatrots betekent voor mij: * Altijd staat belang van de cliënt en de hulp voorop; alles wordt naar tevredenheid geregeld, daar kun je op rekenen! * Goed en prettig kunnen werken, vrijheid in aantal cliënten/uren; * Fijne samenwerking. Bedankt Alphatrots!

Goede werk gever vriendelijk

• Relatie Hulp

Leuk bedrijf en regelt alles goed

Ik ben blij dat ik voor Alpha trots werk, ze regelen alles goed en doen hun uiterste best voor je, zowel voor mij als voor de cliënten.

Geweldig goed.

Jammer dat het door omstandigheden binnen de gemeente niet meer door kan gaan. Nogmaals bedankt voor alle fijne jaren dat ik met jullie heb mogen samenwerken.

• Relatie Hulp

Momenteel werk ik voor Alphatrots. Ik ben erg blij en tevreden.

De beste bedrijf ever. BEDANKT ALPHATROTS !

• Relatie Hulp

Ik werk sinds januari 2021 bij Alohatrots, de communicatie is heel goed.

Ik heb een goede ervaring met Alohatrots. Via mail en telefonisch is er direkt contact. De vervanging in mijn vakantie is niet zo goed gegaan, en hoop de volgende keer op beter.

• Relatie Hulp

Ik ervaar veel rust bij de cliënten. Dit geeft aan, dat cliënten goed en optijd geholpen worden door Alphatrots.

Goede werksfeer

• Relatie Hulp

Alphatrots is prima bereikbaar voor vragen. Gaat er een mail de deur uit dan heb ik volgende dag al antwoord. Vervanging bij ziekte of vakantie wordt ook goed geregeld. Een geruststelling voor mij en voor mijn cliënten.

Klasse

Top bedrijf. Zowel zakelijk als privé heel erg betrokken bij hun hulpen

• Relatie Hulp

Ze doen het helemaal top

Als er problemen zijn, of vragen ze lossen het allemaal op. En zijn altijd goed bereikbaar.Ga zo door.

Correct en accuraat

Er is altijd direct reactie op vragen, vriendelijke reacties en belangstellend.

ben zeer tevreden

Doe nog steeds met liefde mijn werk bij mijn clienten. Zijn weer best anstig geworden omdat de Corona weer oploopt en zijn bang als ik zo na de kerst een weekje vrij ben (begrijpelijk) hopelijk zijn de invallers wel gevaccineerd. Heb ook weer een paar clienten mee genomen en hulpen van een ander zorginstantie naar Alphatrots gestuurd maar nooit iets van jullie gehoord wel van mijn clienten natuurlijk dat alles geregeld was. De dames (hulpen) die over zijn gestapt die zijn dik ook tevreden.. Heb het cijfer 8 gegeven omdat ik het ook jammer vindt dat we geen zorgbonus krijgen bij Alphatrots. Verder wordt je goed geholpen per mail en telefoon.

Zeer bereikbaar en effectief

Als zzp-er in de thuiszorg kun je maar beter met Alpha werken.

• Relatie Hulp

Ik heb het erg naar mijn zin!

Sinds 2015 zit ik bij Alphatrots in dienst. Ik heb daar nooit problemen gehad. Ze staan altijd klaar om te helpen in elke situatie. Ik ben blij om naar mijn werk te gaan, dankzij Stichting Alphatrots!

Zeer tevreden over Alfa Trots

Alles wordt netjes geregeld door Alfa Trots

• Relatie Hulp

Snelle reactie bij vragen en een goede begeleiding, Hoogste vergoeding t.o.v. anderen. Ik heb voor veel thuiszorgorganisaties gewerkt en mijn conclusie is dat dit de beste is!

Super!!

Bij alpha trots heb ik mij altijd gewaardeerd en gerespecteerd gevoelt. Je bent geen nummer, maar een persoon met een naam en ze weten precies met wie ze spreken en welke cliënten bij jou horen. Altijd met veel plezier gewerkt. Nu helaas, door omstandigheden ,niet meer. Een top team, met hart voor hun zaak!!

Koopmansgracht 52 8606 AB Sneek