Het was leuk om David als coach te hebben we hadden 2 uur per week een afspraak en af en toe gingen we samen koken. Het hielp veel dat hij er was.

• Betrokkenheid

Meijer coaching heeft mij geholpen om meer over mijzelf te weten te komen.

David Meijer maakt prettig gebruik van vragenlijsten/ spellen/ etc. Om meer over jezelf te weten te komen of om een boodschap over te brengen. Dit zet je aan het denken en zorgt zo voor meer inzicht. Daarbij maakt dit de coaching natuurlijk ook leuker.

Een fijne coach

David heeft onze zoon met ADD goed op weg geholpen om zelfstandiger en gestructureerder te werken. Hij is een betrokken coach, zeer flexibel en communiceert duidelijk.

• Betrokkenheid

Begeleiding waarbij je je op je gemak voelt

Ik ben een aantal jaar door David begeleid, ik ben bij hem begonnen toen ik begon vast te lopen in mijn examenjaar van de middelbare school door problemen met mijn ADHD en depressie. Ik heb me bij David altijd op mijn gemak gevoeld, en hij heeft mij geholpen met mijn persoonlijke ontwikkeling.

Goede begeleiding

David heeft mij begeleid met koken en we hebben musea bezocht. Beiden waren om zelfstandiger te worden. Ik had hier veel aan en nog steeds.

• Betrokkenheid

David is een fijne coach, goede begeleiding

David heeft onze zoon goed begeleid. Serieus en komt de afspraken goed na Wel was het zo dat de begeleiding op een gegeven moment geen effect meer had omdat onze zoon het graag zelf wou doen en de noodzaak van de begeleiding niet meer inzag. Vooral de eerste periode heeft het onze zoon goed geholpen.Het contact was goed en er was een goede vertrouwensband opgebouwd. Ook het geduld van Davidhebben we erg op prijs gesteld.

• Betrokkenheid

Een prettige en bekwame man.

Het contact met David is vanaf het begin makkelijk en positief geweest. David is niet bang om punten aan te stippen waar wij als ouders op zouden kunnen letten. Ook het contact met onze zoon is vanaf het begin makkelijk gegaan, ondanks dat onze zoon er geen zin in had.

• Betrokkenheid

Een super fijne coach die mij vaardigheden heeft bijgebracht waar ik nog steeds profijt van heb!

David Meijer heeft mij 2 jaar gecoacht. Op school liep ik vast door mijn ADD, maar met de hulp van David's methode heb ik mijn middelbare school periode goed kunnen doorlopen. David is ontzettend betrokken, hij straalt rust uit en is uiterst proffessioneel. Ik studeer inmiddels en de basis die ik hier heb kunnen leggen helpt mij nog steeds enorm.

David Meijer zorgt voor stabiliteit

Ik kijk positief terug naar mijn ervaringen met David Meijer. Mijn begeleiding is gestart in de derde klas van het VMBO. Sindsdien heeft David Meijer mij begeleid in verschillende zorgvragen met betrekking tot studie en privéleven op het MBO en uiteindelijk ook tijdens mijn HBO studie. Bij alle verschillende manieren waarop David mij heeft gecoacht is hij altijd gestructureerd en kalm te werk gegaan, wat voor veel stabiliteit zorgt. Een hulpverlener die niet onnodig negatieve of positieve gedachten versterkt. Op deze manier brengt hij rust en weet ik wat ik van hem kan verwachten. David is daarnaast zeer veelzijdig en flexibel waardoor ik met verschillende hulpvragen bij hem terecht kon. Hij staat dan ook open voor een eigen inbreng bij de aanpak van problemen.

• Betrokkenheid

Betrokken ervaren en, als linksom niet gaat dan rechts.

Onze zoon met hoge intelligentie liep vast op school. Via David heeft hij practische hulp gehad. David heeft ook onderzoek aangeraden waaruit autisme naar voren kwam. Onze zoon werkt nu. De begeleiding is gestopt maar misschien dat als onze zoon op zich zelf gaat wonen dat we weer een beroep doen op David zijn begeleiding

Erg fijne hulp

David is een erg hulpzame coach.hij regelt alles wat je nodig hebt om verder te komen. In het allereerste begin was het wel een beetje kinderachtig maar dat veranderde ook snel.

Goede betrokken coach

Onze zoon heeft een paar jaar begeleiding gehad van David. David was erg betrokken en heeft onze zoon goed op weg geholpen met de overgang van de reguliere basisschool naar het speciaal voorgezet onderwijs. Hiervoor is David zelfs mee geweest naar school om onze zoon meer op zijn gemak te stellen. Daarnaast was David erg betrokken in onze gescheiden gezinssamenstelling, wat voor onze zoon best moeilijk was. David had een goede en gezellige vertrouwensband opgebouwd met onze zoon waardoor hij altijd met veel plezier naar hem toeging.

Goeie coach, altijd empathisch

David is een goeie coach, hij heeft me vanaf t begin geholpen met mijn problemen en HAVO doorgeholpen

• Betrokkenheid

Heel betrokken en goed contact, een hele fijne coach die altijd meedenkt.

Ik heb enorm veel geleerd van David, hij is erg betrokken geweest in mijn leven wat ik heel fijn vond. Hij was altijd op tijd en zelfs tijdens de corona lockdown toen wij via video contact hadden was hij altijd aanwezig. David heeft mij geholpen met dingen die ik moeilijk vond in het dagelijkse leven. Ook heeft David veel voor mijn toekomst betekend, zo ben ik door David erachter gekomen wat ik na mijn 5 havo wil doen. Ook was het contact tussen mijn ouders en David goed. David is een top coach en je gaat geen betere vinden.