Een goede keuze om te kiezen voor coachpraktijk Mozaiektuin.

Susan kan goed luisteren en de juiste vragen stellen. Vragen waarbij je gaat nadenken over je eigen handelen in situaties. Ze is deskundig en betrokken. Mocht je een coach zoeken, dan raad ik je Susan aan!

Fijne en invoelende coach

Ik kwam bij Susan na een intensieve wissel in mijn carrière. Daarbij speelden bij mij nog vele zaken op de achtergrond, wat meewerkte in mijn dagelijkse leven. Dankzij de coaching van Susan sta ik nu, een half jaar later, met meer kracht en een positieve instelling in het leven. Dankzij Susan heb ik een grote stap kunnen maken in het verbeteren van mijn zelfvertrouwen en is mijn zelfbeeld positief ontwikkeld. Hierdoor durf ik grotere en andere stappen te maken dan dat ik een jaar geleden had gekund en gedurfd. En ben ik in staat om koers te houden en stabiel te zijn in het dagelijks leven en in meer extreme situaties. Dankzij Susan weet ik en doorvoel ik me steeds meer dat ik een unieke combinatie heb van talenten (zoals iedereen) die ik mag laten zien. Daarnaast is Susan een ontzettend goede luisteraar, doorgrondde zij mij, en kan ze dit doen zonder te oordelen.

Kritisch positieve spiegel

Susan is in staat om de naam van haar coachpraktijk eer aan te doen. Bij mij heeft ze laten zien dat ik alle steentjes voor persoonlijke groei bezit maar die wel een poetsbeurt kunnen gebruiken. In Susan trof ik een dame met een kritische blik die niet op haar mond is gevallen. Ze is in staat om met humor en mooie tact punten duidelijk te maken. Ze laat mij in mijn waarde maar wijst wel op verbeterpunten en hielp mij verder komen.