Goed verzorgde hightea

We hebben genoten van de goedverzorgde hightea. Lekker soepje vooraf. Er was voor elk wel wat wils. Voor herhaling vatbaar.

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel

Halverwege een lange fietstocht met mijn kleinzoon van 9 jaar in dit hotel gelogeerd. We hebben genoten van een heerlijk diner in het sfeervolle restaurant, schone - en met zorg ingerichte hotelkamer, als ook van de hardwerkende en vriendelijke staf. Als minpuntje zou ik de afwezigheid van fietsenrekken willen noemen. Wij hebben onze fietsen aan het hek bij het terras vastgezet, hetgeen niet bepaald een fraaie indruk geeft voor omgeving en voor ( potentiƫle ) bezoekers.

Heerlijke high tea!

Wow! Wat was dit heerlijk. Leuk binnenkomen, aardige medewerkers en wat een uitgebreide en overheerlijke high tea!! Voor mij de beste die ik tot nu toe heb gehad.

Retraite light! Heerlijk ontspannen

Wat een geweldige hartelijk team! Heel gemoedelijk maar ook echt netjes in omgang, denk mee, geven tips. Kreeg een luxe kamer! Eten en drinken was dik voor elkaar. Sfeervol ingericht. Mooie omgeving om te wandelen, de huurfiets was perfect en mooi rijden met de motor. Ik kom zeker terug en kan het iedereen aanraden!

Gastvrije eigenaren en personeel

Gastvrije eigenaren en personeel schone kamer en restaurant en voldoende te beleven in de directe omgeving

Borden waren koud dus vlees en vis snel koud

Niet voor herhaling vatbaar

Beste Henk en Tineke, Kan het zijn dat een van jullie tafelgenoten net bij ons is binnen gewandeld? Dan hebben wij net een goed gesprek gehad.

Echt een aanrader...

Heerlijke High Tea ...mooi nieuw restaurant ...vriendelijk personeel.. Wij komen zeker terug !

Heerlijke high tea in een fijne omgeving

Zomer 2021 samen met vriendinnen een heel gezellige middag gehad onder het genot van een high tea met super leuk thee servies en heerlijke hapjes! Complimenten.

Gezellig restaurant, aanwinst voor Gieten

Lekker gegeten, lekkere wijn, fijn personeel . Gezellig ingericht, fijne stoelen. aanwinst voor Gieten.

Gewoon fantastisch

Goed ontvangst. Netjes naar de kamer begeleid. Eten is meer dan goed. Voor iedereen zeker wat wils. Vis, vlees, vegetarisch. Erg vriendelijk personeel. Hotel kamer. Oke wat verouderd maar LET OP het is schoon wat ook bij grote jongens omgekeerd is. Kortom nog een keer "zeker" al is het voor het eten.

Gastvrij hotel

Wij waren hier in juli en hadden een heerlijk weekend. Fijne kamer en badkamer en heerlijk gegeten in het restaurant. Hele vriendelijke eigenaren en personeel!! Ontbijt ook heerlijk. Prachtige omgeving! We waren met twee motoren die we veilig achter het restaurant mochten parkeren. Kortom voor herhaling vatbaar!